MuscleMeat

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Brengt dat geen stress met zich mee?

Reden dat ik het vraag is omdat ik die periodes ook weleens heb gehad.
Nee, het is gewoon data. Elke dag even op de weegschaal staan, weegschaal stuurt de gegevens door naar m'n mobiel en mobiel maakt er een grafiek van. Hoe meer metingen hoe accurater de trend dus ik weeg mezelf gewoon elke dag.
Dat cijfertje kan me helemaal niets schelen :p Gebruik het puur om te kijken of het tempo oké is en of er aanpassingen moeten gebeuren aan m'n voeding. De spiegel beslist uiteindelijk wanneer het tijd is om te stoppen met bulken.
 
Laatst bewerkt:
Nee, het is gewoon data. Elke dag even op de weegschaal staan, weegschaal stuurt de gegevens door naar m'n mobiel en mobiel maakt er een grafiek van. Hoe meer metingen hoe accurater de trend dus ik weeg mezelf gewoon elke dag.
Dat cijfertje kan me helemaal niets schelen :p Gebruik het puur om te kijken of het tempo oké is en of er aanpassingen moeten gebeuren aan m'n voeding. De spiegel beslist uiteindelijk wanneer het tijd is om te stoppen met bulken.
:heart:
 
Gewicht ondertussen gestegen naar 63.9 kg. Sinds gisteren terug begonnen met creatine. Heb dat vroeger nog al eens genomen maar kreeg daar voor mijn gevoel een bolle kop van waardoor ik altijd stopte na een week :emo:

Vanmiddag in een andere gym getraind met andere toestellen dus was even een beetje zoeken, gewichten zijn ook anders.
UB Light 03.03.2023
Overhead Press (DB)

9 x 10 kg
10 x 10 kg

10 x 9 kg
10 x 8 kg


Incline Prone Lateral Raises
3 x 12 x 4 kg
10 x 5 kg


Kneeling Pulldown (one arm)
2 x 12 x 20 kg
10 x 15 kg


Seated Row
3 x 12 x 26 kg

Face Pull
10 x 24.5 kg
2 x 10 x 17.5 kg


Straight Arm Rope Pulldown
10 x 17.5 kg
2 x 10 x 12.5 kg


Hanging Raises
3 x 10

Morgen voor de derde keer LB en dan zitten de 5 trainingen er weer op voor deze week.
Gewicht ondertussen 65.7.:piggy:
chart (8).png

UB Heavy 07.03.2023
OHP (DB)

8 x 10 kg (wu)
6 x 12 kg
2 x 13 kg

Ik was hier best gelukkig mee, maandje geleden kreeg ik 12 kg niet eens omhoog en 13 kg is mij nog nooit gelukt dus klein mijlpaaltje :o
5 x 12 kg
5 x 12 kg


Lat Pulldown
6 x 40 kg
7 x 40 kg
8 x 40 kg

De volgende stap is meteen 47 kilo op het apparaat dus ga volgende week even mogen DIY'en :p

Seated Row (cable)
7 x 26 kg
8 x 33 kg
6 x 40 kg


Lateral Raise (DB)
10 x 7 kg
10 x 7 kg
7 x 8 kg


Bicep Curl
6 x 20 kg
2 x 24 kg
9 x 20 kg
impressed van mezelf :p

Triceps Extension
7 x 41 kg
8 x 41 kg
7 x 41 kg


Abs
 
Laatst bewerkt:
Ik was hier best gelukkig mee, maandje geleden kreeg ik 12 kg niet eens omhoog en 13 kg is mij nog nooit gelukt dus klein mijlpaaltje :o
fake weights

De volgende stap is meteen 47 kilo op het apparaat dus ga volgende week even mogen DIY'en :p
normaal liggen er van die blokjes voor op de schijven te leggen. dacht dat die 2kg ofzo wogen.
 
All kind of gainz! XD
 
Bovenlichaam progressie :wl:

:clap:
Werd eens tijd! :p
Gewoon jaloers!
normaal liggen er van die blokjes voor op de schijven te leggen. dacht dat die 2kg ofzo wogen.
Was aan het kijken rond de cable station of daar iets lag van kleine gewichtjes die je erop kon schuiven (is bij BF toch zo) maar daar lag niks, moet misschien wat verder gaan zoeken in de puinhoop. Straks eens kijken.
All kind of gainz! XD
:eyebrow:
 
Gewicht ondertussen 65.7.:piggy:
Bekijk bijlage 578798
UB Heavy 07.03.2023
OHP (DB)

8 x 10 kg (wu)
6 x 12 kg
2 x 13 kg

Ik was hier best gelukkig mee, maandje geleden kreeg ik 12 kg niet eens omhoog en 13 kg is mij nog nooit gelukt dus klein mijlpaaltje :o
5 x 12 kg
5 x 12 kg


Lat Pulldown
6 x 40 kg
7 x 40 kg
8 x 40 kg

De volgende stap is meteen 47 kilo op het apparaat dus ga volgende week even mogen DIY'en :p

Seated Row (cable)
7 x 26 kg
8 x 33 kg
6 x 40 kg


Lateral Raise (DB)
10 x 7 kg
10 x 7 kg
7 x 8 kg


Bicep Curl
6 x 20 kg
2 x 24 kg
9 x 20 kg
impressed van mezelf :p

Triceps Extension
7 x 41 kg
8 x 41 kg
7 x 41 kg


Abs
Hahaha. Jij moet wel heel erg je best doen om miss piggy te worden. Ik ken weinig mensen met zo'n figuur als jij:
prachtig bovenlijf, Smalle taille, brede heupen, of wil je gaan eten voor strong(wo)man? Dan lukt t misschien wel :roflol:
 
Was aan het kijken rond de cable station of daar iets lag van kleine gewichtjes die je erop kon schuiven (is bij BF toch zo) maar daar lag niks, moet misschien wat verder gaan zoeken in de puinhoop. Straks eens kijken.
Vaak ligt in een hoekje wel een rijtje dumbells van 1, 2, 3 enz. kilo, kan je die er niet op leggen? Vaak stak ik ze tussen de buis en de katrol. Bij de grotere gewichten lukte dat niet maar draaide ik de dumbell los om hem er alsnog doorheen te steken 🙈
 
Vaak ligt in een hoekje wel een rijtje dumbells van 1, 2, 3 enz. kilo, kan je die er niet op leggen? Vaak stak ik ze tussen de buis en de katrol. Bij de grotere gewichten lukte dat niet maar draaide ik de dumbell los om hem er alsnog doorheen te steken 🙈
Dit. Doe ik ook als de stappen te groot zijn.
 
Ik die ze nu op de full stack bij de lat pulldown… dat inmiddels wel.

Maar voor triceps dingetjes us het wel lekker om niet meteen 5 kilo erbij te doen.
 
Ik die ze nu op de full stack bij de lat pulldown… dat inmiddels wel.

Maar voor triceps dingetjes us het wel lekker om niet meteen 5 kilo erbij te doen.
Wij hebben van die gym pins die steek je zo in de stack en kun je er schijven aan hangen.
 
Wij hebben van die gym pins die steek je zo in de stack en kun je er schijven aan hangen.
Die moeten wij ook. En een lat pulldown die tot 150 gaat.
 
Hahaha. Jij moet wel heel erg je best doen om miss piggy te worden.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, heb tot mijn 20 jaar oid overgewicht gehad dus ben wel een type dat een beetje moet opletten met wat ze binnenspeelt:roflol:
Let sindsdien goed op m'n voeding... merendeel van de tijd. :eyes:
Ik ken weinig mensen met zo'n figuur als jij:
prachtig bovenlijf, Smalle taille, brede heupen, of wil je gaan eten voor strong(wo)man? Dan lukt t misschien wel :roflol:
Nou dankjewel :o
Vaak ligt in een hoekje wel een rijtje dumbells van 1, 2, 3 enz. kilo, kan je die er niet op leggen? Vaak stak ik ze tussen de buis en de katrol. Bij de grotere gewichten lukte dat niet maar draaide ik de dumbell los om hem er alsnog doorheen te steken 🙈
Ja idd, daar had ik ook al aan gedacht maar zelfs de kleinste gewichtjes passen niet tussen de stangen. Vandaag ook nog eens zitten zoeken achter de blokjes die Robin benoemde maar niets gevonden.
Gelukkig heb ik dit nog:

IMG_20230309_140605.jpg

Helemaal vergeten dat ik dat hier liggen had tot ik de comments las :p
Kan ik regelen voor je. DM me bij interesse :)
Nu Kathlinoo10 voor 10% korting #ad
 
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, heb tot mijn 20 jaar oid overgewicht gehad dus ben wel een type dat een beetje moet opletten met wat ze binnenspeelt:roflol:
Let sindsdien goed op m'n voeding... merendeel van de tijd. :eyes:

Nou dankjewel :o

Ja idd, daar had ik ook al aan gedacht maar zelfs de kleinste gewichtjes passen niet tussen de stangen. Vandaag ook nog eens zitten zoeken achter de blokjes die Robin benoemde maar niets gevonden.
Gelukkig heb ik dit nog:

Bekijk bijlage 578837
Helemaal vergeten dat ik dat hier liggen had tot ik de comments las :p

Nu Kathlinoo10 voor 10% korting #ad
Leek eerst net een wc borstel :')
 
Back
Naar boven