- Lid geworden
- 16 mei 2009
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Daarvoor heeft die wel nut iddWel goed voor kuiten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Daarvoor heeft die wel nut iddWel goed voor kuiten
De hendel voor 't "unracken" zit op zo'n plek waardoor je of iemand moet vragen 't voor je te doen of je je in een rare bocht moet vouwen. Met licht gewicht geen probleem, zodra er een paar plates aan hangen is 't niet een beweging die je graag maakt.Kun je uitleggen waarom?
Ligt er maar net aan welk merk. Maar mijn klanten die bij basic fit trainen laat ik het liefst zo veel mogelijk met los gewicht trainen want die matrix apparatuur is echt pauper.Ik heb niets tegen machines, maar sommigen zijn wel echt belachelijk veel ingewikkelder dan een barbell en een squatrack of landmine waarmee je ze ook kunt doen.
Deze is prima van Hammer Strength. Misschien ff wennen aan de beweging voor je je zwaarder gaat.De laatste keer dat ik in de BF Genk was hadden ze nog geen hack squat, wel zo'n pendulum. Ben wel benieuwd wat Jims Genk allemaal heeft gezien ik daar om de zoveel tijd ook eens ben, binnenkort eens gaan kijken.
Kom er net achter dat hetgeen wat ik gebruik geen hacksquat heet maar een V-squatIk dacht dat 't twee verschillende soorten hacksquats waren hehe
![]()
Een hacksquat vind ik ook niets nee.
Ik vind zelf barbells prettig, maar zou op zich wel een GHR willen in mijn gym. En zoals ik al zei: ik heb niets tegen de meeste apparaten… ik zie veel mensen ze wel slecht instellen en trainen als slappe vaatdoeken.Ligt er maar net aan welk merk. Maar mijn klanten die bij basic fit trainen laat ik het liefst zo veel mogelijk met los gewicht trainen want die matrix apparatuur is echt pauper.
Hoezo? Is m'n houding niet oké ofzo 👀Misschien ff wennen aan de beweging voor je je zwaarder gaat.
Dat zou ik ook wel eens willen proberen.Ik vind zelf barbells prettig, maar zou op zich wel een GHR willen in mijn gym.
Weet niet of je ondertussen reactie hebt gehad, maar ze hebben geen hacksquat.Heb mailtje gestuurd naar Jims Genk of ze een hacksquat hebben maar google pics zag er al vast niet veel belovend uit.
Bulk week 12Bulk week 8
Gewicht 67.36 kg. Lijkt eindelijk een beetje te stabiliseren.
Bulk week 13Bulk week 12
Gewicht: 67.78 kg
De magische 70 kg?Gewicht: 68.11 kg
Benieuwd tot hoe ver ik het ga kunnen pushen
Die pussypad kreeg er flink van langs zeg.![]()
De eerste "ben je zwanger?" opmerking is al binnenJe word wel dik zeg.
Voor lower body trainingen is basic fit nog altijd beter dan de andere gym idd. Voor UB is deze dan weer top.Basic Fit 4 the win(peaches)
Ik had geen einddoel gezet qua gewicht maar in m'n hoofd dacht ik dat 70 wel een beetje het moment ging zijn dat 't tijd werd om te stoppen. Maar nu ik daar bijna zit heb ik 't gevoel dat ik toch wel wat door kan doen.De magische 70 kg?
Kan het begin van de discussie niet terug vinden. Maar ik neem aan dat je toen een jaar of 11 was?Was altijd 15 kilo zwaarder dan m'n leeftijdsgenoten![]()
Uuuhh... Vrouw en vega, dan is dat toch de meest voor de hand liggende plek? 😬Ik weet wel al langer dat ik een aparte vetdistributie heb, blijkt nu ook maar weer want al 't vet gaat weer naar m'n heupen
Misschien interpreteer ik je post verkeerd, maar wat heeft een vegan eetpatroon met vetdistributie te maken?Uuuhh... Vrouw en vega, dan is dat toch de meest voor de hand liggende plek? 😬
Dacht dat het invloed had op je oestrogeenMisschien interpreteer ik je post verkeerd, maar wat heeft een vegan eetpatroon met vetdistributie te maken?