XXL Nutrition

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

In natuurlijk. :woot:
 
Ga je ook foto's posten?
 
Ziet het niet zitten om tijdens suboptimaal trainen juist toch op onderhoud of daarboven te eten om het risico op achteruitgang tegen te gaan?

Wat is uiteindelijk je doel met gewicht en lichaamscompositie? En waar kom je op vlak van die stats vandaan? Ben je vanwege je background nog veel lichter geweest en is het een struggle om aan te komen of vind je bulken gewoon niet prettig en ben je prima tevreden zo?

iig succes met de quarantine gains!
Ik denk dat dat spierverlies best wel gaat meevallen. Heb überhaupt niet veel spier om te verliezen.
Ik ben nooit lichter geweest dan dit voor zover ik mij herinner. Ik heb van november tot januari "gebulkt" tot 68-69kilo en in februari een maand RFL gedaan om terug naar 64kg te gaan.
Heb niet echt een doel qua gewicht, zou gewoon dat laatste vet op m'n buik eens wat meer kwijt willen zijn en dan ben ik tevreden.
Zit dat lange haar soms niet in de weg?
Heb al regelmatig tussen machines gezeten :emo:
Ik ga deze log zeer actief volgen :eyebrow:
Niets anders verwacht van jou :o
Uiteraard in.
30% bf is onzin though en je weet het.
Hello you,
heb best nog wel wat vet rond m'n buik en heupen, maar 30 is misschien wat too much.
In natuurlijk. :woot:
Welkom :)
Ga je ook foto's posten?
Ja, heel veel, kan je extra veel klagen en zeuren.
 
Laatst bewerkt:
In:)
 
2e pagina in shame on me. :p
Succes strevertje ;)
 
In voor al het drama dat zich gaat ontvouwen hier. En voor je vetverlies log want met 30% vet heb je nog even te gaan :roflol: al ziet het er legit sub 18% uit.
Niet alle eiwitten worden even goed opgenomen. Vlees wordt vaak 80% van de eiwitten opgenomen en bij planten soms maar 20%.
 
In voor al het drama dat zich gaat ontvouwen hier. En voor je vetverlies log want met 30% vet heb je nog even te gaan :roflol: al ziet het er legit sub 18% uit.
Doe maar wat lief jij.
Nou ja, ik dacht: ik vermeld het even. Heb zelf no idea welk vetpercentage ik zou hebben. Maakt me verder ook niet uit.
IMG_20200409_163946.jpg

Er mag best nog wel iets bij hoor.

# Skatermarvin dik
Plan is om na de zomer heeeeel lang te bulken. :piggy:
 
In voor je booty. :peachy:
 
Doe maar wat lief jij.
Nou ja, ik dacht: ik vermeld het even. Heb zelf no idea welk vetpercentage ik zou hebben. Maakt me verder ook niet uit.
Bekijk bijlage 486676

Plan is om na de zomer heeeeel lang te bulken. :piggy:
Was je op het moment van de dexa een stukje zwaarder? Ik zou obv je huidige pics rond de 20% zeggen.

Wat je eigenlijk ook al zegt, dat getalletje zegt niets over jou shape/verhouding! Ik zou zelf gaan recompen, maar dat is vooral omdat het wellicht wat moeilijker voor jou kan zijn om spiermassa aan te zetten en ik zou een moord doen voor zo'n shape :eyebrow:
 
Mooie vrouwelijke shape
 
Doe maar wat lief jij.
Nou ja, ik dacht: ik vermeld het even. Heb zelf no idea welk vetpercentage ik zou hebben. Maakt me verder ook niet uit.
Bekijk bijlage 486676

Plan is om na de zomer heeeeel lang te bulken. :piggy:
Jouw vet zit duidelijk op de juiste plek, zo lief genoeg? :o nee maar serieus no way dat je in de buurt van de 30% zit durf ik al mijn spaargeld op in te zetten.
 
Met dikke billen en (natuurlijke) dikke tieten kom je een heel eind. ;)
 
Was je op het moment van de dexa een stukje zwaarder? Ik zou obv je huidige pics rond de 20% zeggen.

Wat je eigenlijk ook al zegt, dat getalletje zegt niets over jou shape/verhouding! Ik zou zelf gaan recompen, maar dat is vooral omdat het wellicht wat moeilijker voor jou kan zijn om spiermassa aan te zetten en ik zou een moord doen voor zo'n shape :eyebrow:
Ben eens gaan terugscrollen in mfp en zat toen rond de 65kg, niet echt een verschil qua gewicht dus.

Ik heb recompen eens geprobeerd maar heb daar geen geduld voor, lijkt allemaal zó traag te gaan dan :o
Thanks, liev :heart:
 
Plan is om na de zomer heeeeel lang te bulken. :piggy:

Zou ik niet aanraden. Al het onzinnige vet, moet er daarna weer met veel moeite af. En in de tussentijd voel je, je geen sportvrouw.
Beter rond de 25% of 30% en redelijk gemakkelijk weer in shape.
 
Back
Naar boven