Fitness Seller

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Voorzichtige, intensieve 1op1 'hands on' begeleiding zeker? :p
Precies, ik heb wel al mijn zintuigen nodig om alles goed in de gaten te houden.
 
Als ik de chirurg was zou ik samen cardio voorstellen.
Lief dat je 't voorstelt, zet je maar op de crosstrainer naast me.
IMG_20200703_123701.jpg
 
Testosteronlevel aardig op peil Albertus? BB
 
In, 50% volgen van de log, 50% in een deuk liggen van de reacties
 
In de hoop de uitspraken van zijn vorige username te verbergen, begint hij vrolijk opnieuw onder z'n nieuwe naam
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal,
Ga nog maar eens een training loggen.

Training 08.07.2020
Beetje aparte training gisteren. Ik film al mijn squats de laatste tijd omdat er geen spiegel hangt en ik wil zien of ik geen verkeerde bewegingen maak (omdat ik onbewust mijn UB niet wil proberen te belasten). Had in de sportschool niet meteen de tijd om alles te bekijken, dus ik bekeek de rest thuis, zie ik dat er tijdens een set (set 4) heel de tijd een man achter me heeft gestaan die mij aan het spotten was zonder dat ik dat wist. Heb hem ook totaal niet gezien, toen ik klaar was en me omdraaide stond er ook niemand. Vond het super vreemd om achteraf te zien dat er iemand zo dicht bij me heeft gestaan, maar goed, was goed bedoeld :o


Opwarming: Hip abduction
30x25kg
30x30kg
20x39kg


Squat:
Set 0: 12x20kg
Set 1: 5x30kg
Set 2: 5x30kg
Set 3: 3x35kg
Was toch iets te zwaar voor nu, voelde redelijk veel druk op mijn borstkas, gaan we maar niet doen
Set 4: 5x30kg


Glute Bridge:
20x50kg
15x50kg
10x50kg


Leg extension:
12x39kg
12x42kg
12x42kg


Leg curl
12x49kg
12x49kg
10x52kg


Cardio: crosstrainer
IMG_20200708_140033.jpg


Also, qua voeding:
Sinds ik weer een beetje train ben ik ook terug begonnen met cutten. Wil ergens in september terug beginnen bulken (en lang deze keer) en dat doe ik liever wanneer m'n vetpercentage wat lager is.
Ik zit nu op 1350 kcal: 145E/70K/55V

Startgewicht (26/06): 66kg
Gewicht (09/07): 65.4kg
 
Ik snap hem wel hoor. Wij zien je ook graag squatten. :p

Maar goed dat je lekker herstelt!
 
Hey allemaal,
Ga nog maar eens een training loggen.

Training 08.07.2020
Beetje aparte training gisteren. Ik film al mijn squats de laatste tijd omdat er geen spiegel hangt en ik wil zien of ik geen verkeerde bewegingen maak (omdat ik onbewust mijn UB niet wil proberen te belasten). Had in de sportschool niet meteen de tijd om alles te bekijken, dus ik bekeek de rest thuis, zie ik dat er tijdens een set (set 4) heel de tijd een man achter me heeft gestaan die mij aan het spotten was zonder dat ik dat wist. Heb hem ook totaal niet gezien, toen ik klaar was en me omdraaide stond er ook niemand. Vond het super vreemd om achteraf te zien dat er iemand zo dicht bij me heeft gestaan, maar goed, was goed bedoeld :o
Ik bedoelde het goed :dunno:
 
zie ik dat er tijdens een set (set 4) heel de tijd een man achter me heeft gestaan die mij aan het spotten was zonder dat ik dat wist. Heb hem ook totaal niet gezien, toen ik klaar was en me omdraaide stond er ook niemand. Vond het super vreemd om achteraf te zien dat er iemand zo dicht bij me heeft gestaan, maar goed, was goed bedoeld
Ik zou me kapot schrikken als ik er tijdens zo'n oefening achter kom dat iemand zo dichtbij staat.
Nu redde je het prima zelf om het setje af te maken, maar veronderstel dat je het net niet red, staat er ineens een vreemde kerel uit het niets aan jou of je barbell te sjorren...
 
Ik zou me kapot schrikken als ik er tijdens zo'n oefening achter kom dat iemand zo dichtbij staat.
Nu redde je het prima zelf om het setje af te maken, maar veronderstel dat je het net niet red, staat er ineens een vreemde kerel uit het niets aan jou of je barbell te sjorren...
Lekker als iemand zo je persoonlijke ruimte instapt, helemaal ttv Corona.

Zo dichtbij geeft ook een suboptimale kijkhoek.

Mogelijk bedoelt hij het goed, schattig dat je daar vanuit gaat.

Nog meer beterschap!
 
Wat een creeps lopen er toch rond in bepaalde gyms :roflol: .
Je zou nog een verkeerde beweging maken, gewoon omdat je je rot schrikt als je het had gezien.

Pfoeh, 1350kcal... Stevige cut!
Succes (en sterkte) :kiss: !
 
Back
Naar boven