AndroidHealthClinic

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Vond het super vreemd om achteraf te zien dat er iemand zo dicht bij me heeft gestaan, maar goed, was goed bedoeld
Slaat nergens op. Je hebt spotters in het rack. Staat te ver om te helpen. Vast een of andere slijmbal die dank je wil horen voor niets doen. Het is altijd bij meiden, en meestal dezelfde soort figuren.
 
Bij dat andere filmpje vond ik het wel
Schattig. Ook om te zien dat zij zonder
Moeite haar setje even afmaakt.

Overigens ga ik in de gym full autist mode. Muziekje aan en buffelen. Ik zeg braaf hoi of knik vriendelijk naar de mensen die ook hun best doen met trainen en de rest val ik nergens mee lastig. Na de training wil ik best een praatje maken, vooraf ook. Maar tijdens mijn training heb ik daar meestal geen zin in.
 
Bij dat andere filmpje vond ik het wel
Schattig. Ook om te zien dat zij zonder
Moeite haar setje even afmaakt.

Overigens ga ik in de gym full autist mode. Muziekje aan en buffelen. Ik zeg braaf hoi of knik vriendelijk naar de mensen die ook hun best doen met trainen en de rest val ik nergens mee lastig. Na de training wil ik best een praatje maken, vooraf ook. Maar tijdens mijn training heb ik daar meestal geen zin in.
Ik zelfs zonder muziek op, tijdens de training liever geen gelul. Al heb ik vandaag, na het lezen over al die agressie bij de dames hier mezelf niet kunnen bedwingen het lot te tarten en ben ik ff lekker aan het mansplainen (want dat is het per definitie tegenwoordig) geslagen (phun intended):
1. Me gaan bemoeien met een jongedame die nogal ruzie had met het powerrack om de haken erin te hangen, even laten zien hoe dat werkt;
2. Toen een andere jongedame vroeg of ze bepaalde schijven kon meenemen haar toch even gevraagd of die haken niet beter iets lager konden; ze stond op haar tenen bij het racken en unracken.

Bij de laatste kreeg ik een uiterst venijnige burn terug, het was echt kill it with love: "Daar heeft u eigenlijk wel gelijk in meneer, dank u wel."
 
Laatst bewerkt:
Ik zelfs zonder muziek op, tijdens de training liever geen gelul. Al heb ik vandaag, na het lezen over al die agressie bij de dames hier mezelf niet kunnen bedwingen het lot te tarten en ben ik ff lekker aan het mansplainen (want dat is het per definitie tegenwoordig) geweest:
1. Me gaan bemoeien met een jongedame die nogal ruzie had met het powerrack om de haken erin te hangen, even laten zien hoe dat werkt;
2. Toen een andere jongedame vroeg of ze bepaalde schijven kon meenemen haar toch even gevraagd of die haken niet beter iets lager konden; ze stond op haar tenen bij het racken en unracken.

Bij de laatste kreeg ik een uiterst venijnige burn terug, het was echt kill it with love: "Daar heeft u eigenlijk wel gelijk in meneer, dank u wel."
Haha, burn!

Ik doe ook een beetje op mijn tenen bij squatten. Gratis calf raises. Maar vooral ook omdat ik een haakje lager echt te laag vind.

Bemoei me nooit met anderen. Heb wel een keer een kerel opgeraapt toen de pin van zijn bankje afbrak! Bij dumbell flys nog wel. Gods wonder dat hij niet alles heeft afgescheurd. Sterker nog, hij had niets, alleen wat geschrokken.
 
Laatst bewerkt:
Slaat nergens op. Je hebt spotters in het rack. Staat te ver om te helpen. Vast een of andere slijmbal die dank je wil horen voor niets doen. Het is altijd bij meiden, en meestal dezelfde soort figuren.
Als ie dank je wou horen had ie wel duidelijk gemaakt dat ie er stond I guess :o
Moest ik hem morgen weer tegenkomen in de sportschool zou ik niet eens weten dat hij 't was.
So close, yet so far :roflol:
Not far enough :bang:


Nou, was ik vandaag weer lekker aan het squatten, komt er opeens een oude man naar me toe om te zeggen dat ik niet op mijn tenen moet unracken. Heb ik even mooi op z'n plaats gezet, with love natuurlijk.
 
In je squat filmpjes lijkt het alsof je met je bovenlichaam best ver voorover buigt, alsof je een low bar squat doet. Maar de positie van de stang is without a doubt high bar. Merk je niet veel spanning op je onderrug daardoor? Misschien zie ik het verkeerd hoor, correct me if i'm wrong. Los daarvan zie ik er maar weinig zo goed squatten. :)
 
In je squat filmpjes lijkt het alsof je met je bovenlichaam best ver voorover buigt, alsof je een low bar squat doet. Maar de positie van de stang is without a doubt high bar. Merk je niet veel spanning op je onderrug daardoor? Misschien zie ik het verkeerd hoor, correct me if i'm wrong. Los daarvan zie ik er maar weinig zo goed squatten. :)
Hm, bij mijn weten squat ik low bar. De bar ligt ter hoogte van de "inferior angle" van mijn schouderblad. Zal morgen eens goed langs de zijkant (en eventueel achterkant) filmen om het te kunnen bekijken.
Ik vind zelf ook dat ik best naar voor leun, maar het lukt nog niet goed om dat te corrigeren omdat ik dat totaal niet ervaar tijdens het squatten zelf.
Dankjewel iig :)
 
Dat is ook niet per se een probleem. Pas als de stang niet meer boven het midden van je voet uitsteekt.
 
Wat bemoeien mensen zich veel met je training :D
 
Hm, bij mijn weten squat ik low bar. De bar ligt ter hoogte van de "inferior angle" van mijn schouderblad. Zal morgen eens goed langs de zijkant (en eventueel achterkant) filmen om het te kunnen bekijken.
Ik vind zelf ook dat ik best naar voor leun, maar het lukt nog niet goed om dat te corrigeren omdat ik dat totaal niet ervaar tijdens het squatten zelf.
Dankjewel iig :)
Doe maar vanaf de achterkant gr
 
Back
Naar boven