Fitness Seller

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Inmiddels alweer 40% bodyfat?
 
Inmiddels alweer 40% bodyfat?
Probably wel :(

Voor de geïnteresseerden, de metingen :emo:
TLDR: + 4kg 🐷

1600681897852.png

1600681927372.png

1600682093130.png


IMG_20200921_113119.jpg


IMG_20200921_114648.jpg

Eerste twee weken op onderhoud zijn voorbij, gewicht begint nu ook weer te stabiliseren. Bedoeling was om rond de 1700 kcal te zitten, dat is eerder 1800 kcal geworden. Vond het echt een hel, van het moment dat ik wat verander aan m'n voeding ben ik een hele tijd een mega vochtbol, buik super bloated ed. Dat begint nu gelukkig ook weg te trekken.
Deze week nog doorgaan op 1800 kcal, als mijn gewicht hetzelfde blijft ga ik volgende week naar 1900. Nadien ga ik pas verhogen vanaf het moment dat ik geen progressie meer maak in de sportschool (én mijn gewicht hetzelfde zou blijven).

Trainen gaat ook goed (5x per week atm), kan elke training de gewichten verhogen. Merk nu wel dat mijn zenuwproblemen wat erger zijn dan ik dacht nu ik met zwaardere gewichten probeer te trainen. Zit erover te denken om toch nog eens naar de neuroloog te gaan, al is de kans héél klein dat er wat aan gedaan kan worden.

Edit: voeding erbij gezet.


k kreeg de vraag hoe mijn voeding eruit zag tijdens mijn onderhoud/bulk, zal het hier ook even neergooien. Eet grotendeels elke dag hetzelfde, dinner kan wel eens verschillen.
1600774448421.png


(De "rode linzen" bij dinner is een rode linzenpasta/rijst), niet heel duidelijk zo)
 
Laatst bewerkt:
Kan me wel voorstellen dat die 2 weken op onderhoud zalig moeten geweest zijn, wat extra foods binnen. Omnom! 5x per week kunnen trainen nice hoor
 
Probably wel :(

Voor de geïnteresseerden, de metingen :emo:
TLDR: + 4kg 🐷

Bekijk bijlage 504402
Bekijk bijlage 504403
Bekijk bijlage 504404


Eerste twee weken op onderhoud zijn voorbij, gewicht begint nu ook weer te stabiliseren. Bedoeling was om rond de 1700 kcal te zitten, dat is eerder 1800 kcal geworden. Vond het echt een hel, van het moment dat ik wat verander aan m'n voeding ben ik een hele tijd een mega vochtbol, buik super bloated ed. Dat begint nu gelukkig ook weg te trekken.
Deze week nog doorgaan op 1800 kcal, als mijn gewicht hetzelfde blijft ga ik volgende week naar 1900, en zo door.

Trainen gaat ook goed (5x per week atm), kan elke training de gewichten verhogen. Merk nu wel dat mijn zenuwproblemen wat erger zijn dan ik dacht nu ik met zwaardere gewichten probeer te trainen. Zit erover te denken om toch nog eens naar de neuroloog te gaan, al is de kans héél klein dat er wat aan gedaan kan worden.
:piggy: :pizza:
 
Lekker hoor, heb je het recept van die rumkoeken voor me?
 
eindelijk weer foto's!!
 
Jouw shape, goals! Ik volg! :D
Aaw lief! Welkom 🤗
Kan me wel voorstellen dat die 2 weken op onderhoud zalig moeten geweest zijn, wat extra foods binnen. Omnom! 5x per week kunnen trainen nice hoor
Niet meer puzzelen om vanalles in dat klein kcalbudget te proppen, zalig :o
Wel non-stop honger (zin) gehad, meer honger dan tijdens RFL..
Kathlinoo hoe gaat het met de sanka eigenlijk?
Nog steeds geen 100 cm :(
Ik ben nog altijd niet naar de domino's geweest die hier in de straat is geopend tho. Wees trots!
images (8).jpeg
Lekker hoor, heb je het recept van die rumkoeken voor me?
Ik ga het voor je vragen (:
eindelijk weer foto's!!
Nu het nog kan :bang:
 
Aaw lief! Welkom 🤗

Niet meer puzzelen om vanalles in dat klein kcalbudget te proppen, zalig :o
Wel non-stop honger (zin) gehad, meer honger dan tijdens RFL..

Nog steeds geen 100 cm :(

Ik ben nog altijd niet naar de domino's geweest die hier in de straat is geopend tho. Wees trots!

Ik ga het voor je vragen (:

Nu het nog kan :bang:
Oh zo trots nou nou poehh

moeder-het-knijpen-koreaanse-meisje-stock-foto__bld095347.jpg
 
Back
Naar boven