AndroidHealthClinic

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Zei iemand booty pic?

Olivia Wilde Reaction GIF
 
Correctie op wat ik eerder zei: ik denk dat DEXA scans toch wel redelijk betrouwbaar zijn.
 
tijd voor een update!!!
Nou, nog dikker dan een paar weken geleden 🐷

Zei iemand booty pic?

Olivia Wilde Reaction GIF
Komt in orde :eyes:
Deze was voor je privécollectie :(
Correctie op wat ik eerder zei: ik denk dat DEXA scans toch wel redelijk betrouwbaar zijn.
:roflol:

Updateeee.
Bulk gaat goed, nog steeds op 1800 kcal want gewicht stijgt nog steeds (en kracht ook).
Ik had gisteren eens een foto van ergens midden in de cut langs een foto van nu gezet, ik ben sindsdien ongeveer 4-5 kg bijgekomen maar (gelukkig) is er nog niet veel van te zien:
inCollage_20201009_180530225.jpg


Ik hou mijn gewicht en calorieën bij, van het moment dat het weekgemiddelde begint te stagneren verhoog ik pas verder. Kom nu ongeveer 250 gram per week aan dus ideaal imo.
Minicut van 4 weken is gepland op 9 november, maar als het zo "rustig" blijft gaan stel ik dat waarschijnlijk nog wat uit.

1602260396958.png

1602260168071.png


Voeding valt vrij weinig over te zeggen, ik doe een beetje IIFYM: 180E/150K/50V.

Voor de volledigheid ook nog eens een training loggen :o

Training 09.10.2020

HIP THRUST:
Set 1: 8x80 kg
Set 2: 8x80kg (edit: ik zie net dat dit een filmpje is van een paar trainingen terug. Woeps)
Set 3: 20x60kg (wat verlaagt want last van heup)
Set 4: 14x60kg
Set 5: 15x60kg


OHP:
Set 1: 6x20kg
Set 2: 4x25kg
Set 3: 4 en een cheatx25kg
Set 4: 6x22.5kg


SQUAT:
Set 1: 6x40kg
Set 2: 6x40kg
Set 3: 5x45kg
Set 4: 6x42.5kg


LAT PULLDOWN:
Set 1: 12x36.6kg
Set 2: 10x41.3kg
Set 3: 10x43.6kg


HIP ABDUCTION
Set 1: 30x39kg
Set 2: 20x39kg
 
Laatst bewerkt:
Is het serieus verplicht om te sporten met een mondkapje op?
 
Ook niet, ik doe walking lunges in de gym zonder mondmasker, zeggen ze niks van.
Idem, ik doe het op als ik me tussen twee toestellen verplaats en om te ontsmetten.
Maar ga echt geen pull-ups ofzo doen met dat ding aan.
 
Is dat Kathlinoo zonder filters?
Exposed :(
Is het serieus verplicht om te sporten met een mondkapje op?
Idem, ik doe het op als ik me tussen twee toestellen verplaats en om te ontsmetten.
Maar ga echt geen pull-ups ofzo doen met dat ding aan.
Nee, alleen als je je verplaatst in de gym. Maar ik ben te lui om hele tijd mijn koptelefoon op en af te zetten om dat mondkapje aan en uit te doen als ik schijven oid ga bijhalen 👀
Nee, enkel om jezelf te verplaatsen naar iets. Maar Kathlinoo doet graag moeilijk.
Wat een hater ben je ook :(
Moeilijk mens, can confirm.
You like meeee
images (8).jpeg
 
Back
Naar boven