Fitness Seller

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Vind je het dan niet lastiger om zwaar te trainen? Je krijgt toch een stuk minder adem/frisse lucht binnen.
Ik heb dan weer het voordeel dat ik vaak alleen ben "op de zolderkamer", dus kan gewoon zonder rondlopen :p.
 
Trainen met mondkapjes... dat zou ik echt niet kunnen. Als ik zwaar squat of deadlift dan stik ik aan het eind van mijn set waarschijnlijk. Maar goed.
 
Vind je het dan niet lastiger om zwaar te trainen? Je krijgt toch een stuk minder adem/frisse lucht binnen.
Ik heb dan weer het voordeel dat ik vaak alleen ben "op de zolderkamer", dus kan gewoon zonder rondlopen :p.
Trainen met mondkapjes... dat zou ik echt niet kunnen. Als ik zwaar squat of deadlift dan stik ik aan het eind van mijn set waarschijnlijk. Maar goed.
Ik ben een plant, ik doe aan fotosynthese.
Heb mondkapjes die redelijk los zitten dus kan wel trainen met, na een set trek ik die wel even opzij om terug even goed op adem te komen :').
zeggen jullie nou dat ze niet hard genoeg traint?? pik je dat Kathlinoo
ZE ZIJN GEWOON JALOERS OMDAT IK ZO HARDKOOR BEN DAT IK NIET EENS ZUURSTOF NODIG HEB!
1602335531514.png
 
Ik ben een plant, ik doe aan fotosynthese.
Heb mondkapjes die redelijk los zitten dus kan wel trainen met, na een set trek ik die wel even opzij om terug even goed op adem te komen :').

ZE ZIJN GEWOON JALOERS OMDAT IK ZO HARDKOOR BEN DAT IK NIET EENS ZUURSTOF NODIG HEB! Bekijk bijlage 507948
1A16B7DC-81BE-491C-908F-AC95DA177159.jpeg
 
Ik ben een plant, ik doe aan fotosynthese.
Heb mondkapjes die redelijk los zitten dus kan wel trainen met, na een set trek ik die wel even opzij om terug even goed op adem te komen :').

ZE ZIJN GEWOON JALOERS OMDAT IK ZO HARDKOOR BEN DAT IK NIET EENS ZUURSTOF NODIG HEB! Bekijk bijlage 507948
Zijn jou vetrollen ook plantaardig?
 
Dit moest gewoon weer he 👀
Zijn jou vetrollen ook plantaardig?
Plantaardig op je neus subiet! :(
Niet zo schreeuwen alsjeblieft. Anders pak ik de plantenspuit.
Tired Spongebob | Know Your Meme
Wiens pik?
Pick mine, pick mine!
Ze zullen inderdaad eentje kiezen die toch niet werkt :shrug:
That escalated quickly, again..
En dat kan niet voor de set?
Nee.
 
Hooooi,

Vandaag nog eens wat metingen gedaan maar er is niet veel verschil met vorige keer dus niet echt de moeite waard om te vermelden.
Qua gewicht begint het nu ook wat te vertragen, maar ga toch nog even op 1800 kcal blijven want het schommelt enorm.

Na RFL: 62.5 kg
Na 2 weken onderhoud: 66.5 kg
Nu (week 5 bulk): 67.7 kg


Aangezien ik vorige keer geen vage vergelijkingsfoto had van m'n voorkant heb ik nu maar een vage vergelijkingsfoto gemaakt.
inCollage_20201022_175824901.jpg


Working on my vergelijkingsfotoskills.


Ook very happy met m'n quads die eens een beetje willen groeien :engel: Alleen langs de zijkant te zien, helaas :')
IMG_20201022_122804.jpg


Snelle training vandaag want druk:
Training 22.10.2020:

Squat
Set 1: 6 x 40 kg
Set 2: 3 x 50 kg (PR)
Set 3: 3 x 50 kg
Ik unrack nog steeds als een debiel
Set 4: 6 x 45 kg


OHP
Set 1: 8 x 20kg
Set 2: 6 x 22.5 kg
Set 3: 6x 22.5 kg
Set 4: 8 x 20 kg
Meh ging niet zo goed deze keer.


Exotische Deadlift à la Kathlinoo
Set 1: 5 x 50 kg
Set 2: 5 x 50 kg
Set 3: 5 x 50 kg
Set 4: 5 x 50 kg
Nog niet wat het moet zijn, vind deadlift zo lastig :bang: Ga er wat meer aandacht aan besteden want moet Zeenius kunnen bijhouden :eyebrow:


Hip Thrust:
Set 1: 10 x 90 kg
Set 2: 10 x 90 kg
Set 3: 10 x 90 kg


Leg Press
Set 1: 10 x 100 kg
Set 2: 9 x 125 kg

Set 3: 10 x 125 kg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven