XXL Nutrition

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Anywayyyy, genoeg tijd verspild, terug mijn routine proberen oppakken. :)
Ten eerste: Mokers kriebels, wat rot voor je dat je al die shit moet meemaken. Daar laten we het bij, want je bent weer lekker bezig! Nice. Gewoon niet opgeven en doorgaan inderdaad. Ik was trouwens allerlei winkels afgegaan, op zoek naar ingrediënten voor het recept dat je met me had gedeeld. Maar na een week of twee had ik nog steeds niet alles bij elkaar... Ik was zelfs naar de sligro gegaan...
Je hebt denk ik de rondste billen die ik ooit heb gezien. Het lijkt wel een perfecte halve cirkel! Cool.
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste: Mokers kriebels, wat rot voor je dat je al die shit moet meemaken. Daar laten we het bij, want je bent weer lekker bezig! Nice. Gewoon niet opgeven en doorgaan inderdaad. Ik was trouwens allerlei winkels afgegaan, op zoek naar ingrediënten voor het recept dat je met me had gedeeld. Maar na een week of twee had ik nog steeds niet alles bij elkaar... Ik was zelfs naar de sligro gegaan...
Thanks :clap:
Vermoed dat je vooral doelt op de tarwegluten en sojameel?
Is altijd wel een dingetje om dat in fysieke winkels te vinden. Ik weet dat Ekoplaza het soms heeft maar ik bestel het altijd bij de Zuidmolen in grote zakken van 25 kilo.
IMG_20211022_101216.jpg

Tarwegluten: https://www.de-zuidmolen.nl/bak-ingredienten/broodverbetermiddelen/tarwegluten/
Sojameel: https://www.de-zuidmolen.nl/divers-meel-en-graanprodukten/diverse-melen/sojameel/

Je hebt denk ik de rondste billen die ik ooit heb gezien. Het lijkt wel een perfecte halve cirkel! Cool.
Haha, dankjewel :peachy:
Wat dat betreft ook wel wat geluk met de vetdistributie daar :p
 
Nice. Thanks. Ik check het even.
 
Ik ben niet zo van de openingszinnen, maar deze gaat een boekje in:
"Zo, heb jij even geluk met je vetdistributie" :eyebrow:
die moet op een tegeltje (pffff, tel je zegeningen) :p
 
Ik ben niet zo van de openingszinnen, maar deze gaat een boekje in:
"Zo, heb jij even geluk met je vetdistributie" :eyebrow:
Ik weet niet of je daar zoveel succes mee gaat hebben bij de vrouwen tho :roflol:
EDIT: er zit bij jou ook hard werken in!
Dat er toch maar even snel bij geëdit hé!
Gewerkt wordt er zeker. Kan vandaag amper wandelen of op m'n billen zitten van de spierpijn :emo:
die moet op een tegeltje (pffff, tel je zegeningen) :p
tegel 01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een goede vetdistributie zorgt voor de beste smaak :meal:
 
Misschien als jullie 50+ers niet van zulke rare creep comments maken dat er wel wat meer vrouwen op het forum zouden zitten :o
Just a hunch
Ah joh wat heb je eraan? De meesten komen hier enkele maanden blèren, belanden onder een dbb'er en verdwijnen zodra het vlammetje weer gedoofd is.

Wij moeten het gewoon doen met rippedmeeuw wat op een slurfje na nagenoeg hetzelfde is; schommelingen in gewicht, zelfmedelijden, onzekerheid, gejank en aanstel.
 
Laatst bewerkt:
goeie handel die tegeltjes :p
 
Ah joh wat heb je eraan? De meesten komen hier enkele maanden blèren, belanden onder een dbb'er en verdwijnen zodra het vlammetje weer gedoofd is.

Wij moeten het gewoon doen met rippedmeeuw, wat op een slurfje na nagenoeg hetzelfde is; schommelingen in gewicht, zelfmedelijden, onzekerheid, gejank en aanstel.
Alsof ze door een bus overreden worden?
 
Hoi, al onder 20% BF?
 
Back
Naar boven