AndroidHealthClinic

Kathlinoo's Log 🍑 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb gisteren één keer op je profiel geklikt omdat je tussen "mensen die je misschien kent" stond, overdrijver :roflol:
Elke dag sta je tussen mijn story lijst wat vreemd🤣🤣. Focking leugenaar
 
Jij toch ook niet meneer 'de wereld moet zo zijn'

Het enige wat je doet is hier komen oordelen over posts op het internet. Want jij bent zo geweldig natuurlijk dat iedereen maar jouw
waardes en opvattingen moet volgen. En natuurlijk ook zo posten op het internet. Want het internet is het echte leven. En alles wat
hier gezegd is, moet maar waar zijn en zitten bedoelingen achter.

Post nog wat pics op je Insta anders man. Want dat is ook het leven. 100 filters en een paar likes. Proficiat!
Als iedereen mijn waardes had opgevolgd zaten we tenminste niet met een generatie vol transgenders
 
Als iedereen mijn waardes had opgevolgd zaten we tenminste niet met een generatie vol transgenders

Je chemische castratie draagt anders ook wel bij tot het transgender initiatief.
 
Je chemische castratie draagt anders ook wel bij tot het transgender initiatief.
Geef nou maar gewoon toe dat je hopeloos aan het simpen bent en het nu probeert te maskeren onder het mom van een "grapje"
Jij weet zelf ook wel dondersgoed dat je andere intenties hebt jij fucking weirdo
Nu niet doen alsof het niet zo is, je weet 100% dat wat ik hier zeg een kern van waarheid in zit ook al probeer je dat nu te verbloemen met grappig te doen met de humor van een zwakbegaafde
Mij hoef je ook niet te overtuigen, ik weet dat ik gelijk heb
En dat al die andere fucking creeps van 40-50 je hier ondersteunen zal mij een worst wezen
 
Is dit het nieuwe battle-topic?
 
Geef nou maar gewoon toe dat je hopeloos aan het simpen bent en het nu probeert te maskeren onder het mom van een "grapje"
Jij weet zelf ook wel dondersgoed dat je andere intenties hebt jij fucking weirdo
Nu niet doen alsof het niet zo is, je weet 100% dat wat ik hier zeg een kern van waarheid in zit ook al probeer je dat nu te verbloemen met grappig te doen met de humor van een zwakbegaafde
Mij hoef je ook niet te overtuigen, ik weet dat ik gelijk heb
En dat al die andere fucking creeps van 40-50 je hier ondersteunen zal mij een worst wezen
60-70
 
Is dit het nieuwe battle-topic?
Eerder het generatiekloof-topic. Je zou denken dat de generatie die is opgegroeid met internet het allemaal niet zo serieus zou nemen, maar het tegendeel is waar.
 
Geef nou maar gewoon toe dat je hopeloos aan het simpen bent en het nu probeert te maskeren onder het mom van een "grapje"
Jij weet zelf ook wel dondersgoed dat je andere intenties hebt jij fucking weirdo
Nu niet doen alsof het niet zo is, je weet 100% dat wat ik hier zeg een kern van waarheid in zit ook al probeer je dat nu te verbloemen met grappig te doen met de humor van een zwakbegaafde
Mij hoef je ook niet te overtuigen, ik weet dat ik gelijk heb
En dat al die andere fucking creeps van 40-50 je hier ondersteunen zal mij een worst wezen

:roflol:

Misschien dat die andere fucking creeps wel wat volwassener zijn en begrijpen dat er niet meer achter aan post zit, dan louter wat er geschreven is.
Maar doe maar lekker dom kerel. Je moet duidelijk nog wat ouder worden en dan snap je misschien dat niet alles om je little tiny dick draait.

Zoals eerder gezegd. Nog een paar maanden en dan zien we jou hier weer niet meer. Zoals er al zovele je zijn voor gegaan. Dus ik ga er weer niet
te veel key strokes meer aan vuil maken.
 
Misschien dat die andere fucking creeps wel wat volwassener zijn en begrijpen dat er niet meer achter aan post zit, dan louter wat er geschreven is.
Het is dat ik geen mod ben, anders had ik mijn aanname kunnen bevestigen, maar ik durf te wedden dat jij net zo hard hier in die logs als in de DM's zit te geilen op de dames hier

Maar doe maar lekker dom kerel. Je moet duidelijk nog wat ouder worden en dan snap je misschien dat niet alles om je little tiny dick draait.
Jij hebt het over "volwassen zijn" maar je komt met opmerkingen zoals "Je MoEdeR", "TiNy LiTtle DicK" "ChEmIsChE CaStrAtIe"
Ik zie al helemaal hoe dat gaat op het schoolplein van je kind

Wat doet jouw papa?
Mijn papa is brandweer
Mijn papa is politie agent
Mijn papa zit 24 uur per dag op een forum te geilen op vrouwen die z'n dochter kunnen zijn terwijl mama van niets af weet
 
Geef nou maar gewoon toe dat je hopeloos aan het simpen bent en het nu probeert te maskeren onder het mom van een "grapje"
Jij weet zelf ook wel dondersgoed dat je andere intenties hebt jij fucking weirdo
Nu niet doen alsof het niet zo is, je weet 100% dat wat ik hier zeg een kern van waarheid in zit ook al probeer je dat nu te verbloemen met grappig te doen met de humor van een zwakbegaafde
Mij hoef je ook niet te overtuigen, ik weet dat ik gelijk heb
En dat al die andere fucking creeps van 40-50 je hier ondersteunen zal mij een worst wezen
Ben jij th0maz zijn gayvriendje? Lijkt wel alsof je in opdracht van deze sukkel hier wat komt roepen lel.
 
Back
Naar boven