Fitness Seller

Kathlinoo's Log 🍑 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kathlinoo

Moderator
Moderator
Elite Member
Lid geworden
25 sep 2017
Berichten
6.869
Waardering
17.249
Lengte
1m75
Massa
65kg
Hi allemaal,

Bij deze ga ik ook een log starten (met de nodige aanmoediging :o). De bedoeling was om een maand geleden al een log te starten, maar toen de sportscholen sloten vond ik dat dat niet veel zin meer had. Nu zit ik eigenlijk maar wat te doen waar ik zin in heb thuis, en dit kan misschien toch een stok achter de deur zijn om een iets of wat deftig schema te volgen.

Training:
Kleine background:
Ik heb een hersentumor gehad waardoor ik zenuwschade heb opgelopen richting mijn armen en rug. Hierdoor heb ik ook best wat moeite met mijn UB te trainen (obviously). Mijn zenuwen geven na een tijd trainen geen goed signaal meer door richting mijn spieren waardoor ik een verlamd gevoel krijg en de training vaak niet meer kan verderzetten.
Maar goed, we moeten roeien met de riemen die we hebben en ik probeer er het beste van de maken :o.

Voor Corona trainde ik 5-6x per week (meestal deed ik in het weekend nog een dagje wat glutes, omdat: leuk)
Mijn schema zag er zo uit:
IMG_20200409_130815 (1).jpg


Op het moment heb ik niet echt een schema, ik probeer enigszins een UB/LB “schema” te hanteren nu, maar UB skip ik veel te vaak (hehe). Ik denk dat ik qua UB nog wel wat progressie zou kunnen maken met het materiaal dat ik in huis heb; dumbbell van 8-10 kg en een bar met 2 plates van 5 kg.
LB wordt al wat lastiger.
Ik ga mij vanavond eens bezighouden met wat in elkaar te flansen, maar nu de log gestart is kan ik tenminste niet meer terug :o.

Voeding:
Ik heb ongeveer 1.5 maand op onderhoud gegeten, dat ben ik nu wel wat zat en ben van plan nog een beetje te cutten (niet optimaal, I know, maar bulken is niet aan de orde zonder sportschool en op onderhoud eten is gewoon boring).

Qua macro’s zit ik ongeveer op:
E140/K120/V62
1600-1700 kcal
(PS: Ik eet sinds 4 jaar veganistisch)

Stats + pics:
-175 cm
-64 kg
-vet: volgens dexa 30% tijd terug, rip
Edit: heb zelf eens een 7-puntsmeting proberen doen en ik kwam 20% uit. I don't know :emo:

Er is mij verteld dat er vooral veel foto’s moeten geplaatst worden in logjes, dus bij deze wat random foto’s van de current situation:
Side note: poseren kan ik niet.
PicsArt_04-09-10.27.25.jpg
IMG_20200409_123605.jpg
IMG_20200409_115804.jpg
IMG_20200322_112451.jpg
IMG_20200409_131738.jpg
IMG_20200319_171148.jpg


Tips/opmerkingen zijn hier altijd welkom. Apprecieer ik enorm.

Bedankt aan Furryx94 wovano Col_inc voor de tips die ik al gehad heb.

TL;DR: Ik ben Kathleen en ga een logje starten omdat de motivatie door de huidige situatie even weg is.
Kusjes.
 
Laatst bewerkt:
first in :hoody:
 
Vanwaar zoveel eiwit, omdat vegan bronnen?
 
in voor alle booty foto's
succes!
 
In maar misschien is het wel verstandig om wat te doen met de kleur van de tekst
Ziet er als volgt uit:
KudtTextKleur.jpg
 
Foto's zijn oké uitgelijnd, wel 1 fout nog.

Screenshot 2020-04-09 at 13.37.32.png
 
Log je hier ook af en toe wat voeding? Ik ben er wel benieuwd naar!
 
Tips/opmerkingen zijn hier altijd welkom. Apprecieer ik enorm.
Tip 1: Schaf bands aan (bijv. bij de Action) mocht je die nog niet hebben. Zeer veelzijdig en kost weinig.
Tip 2: Niet te hard cutten. Je oogt al behoorlijk slank (just my opinion).
 
Ik volg:)
 
Voeding:
Ik heb ongeveer 1.5 maand op onderhoud gegeten, dat ben ik nu wel wat zat en ben van plan nog een beetje te cutten (niet optimaal, I know, maar bulken is niet aan de orde zonder sportschool en op onderhoud eten is gewoon boring).
Ziet het niet zitten om tijdens suboptimaal trainen juist toch op onderhoud of daarboven te eten om het risico op achteruitgang tegen te gaan?

Wat is uiteindelijk je doel met gewicht en lichaamscompositie? En waar kom je op vlak van die stats vandaan? Ben je vanwege je background nog veel lichter geweest en is het een struggle om aan te komen of vind je bulken gewoon niet prettig en ben je prima tevreden zo?

iig succes met de quarantine gains!
 
Zit dat lange haar soms niet in de weg?
 
Tip 1: Schaf bands aan (bijv. bij de Action) mocht je die nog niet hebben. Zeer veelzijdig en kost weinig.
Tip 2: Niet te hard cutten. Je oogt al behoorlijk slank (just my opinion).

Ja, in.
Verander maar niets, prima zo :lick:
 
Uiteraard in.
30% bf is onzin though en je weet het.
 
Back
Naar boven