Fitness Seller

Kathlinoo's Log 🍑 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dankjewel. Ik hoop met je mee dat de sportschool snel weer open gaat want vind er helemaal niets aan thuis :o


Voor jezelf? :hoody:
Koop ze vaak bij LoungeUnderwear, H&M, Hunkemöller, Primark, Victoria Secret,.. Vind je overal wel volgens mij.
Hij bedoelt dat hij jouw gebruikte slipjes wilt kopen. Wel goede business trouwens. Vraag me niet hoe ik het weet, ik weet het gewoon.

Je moet die simps wel voor lucratieve doeleinden gebruiken.
 
Dat poseert toch lekker jongens? Dat is toch unisex?
 
Kathlinoo ben je gisteren weer begonnen?
 
Hi,

We kunnen weer trainen 🥳, dus misschien terug eens af en toe wat loggen.

De sportscholen zijn ongeveer 7 maanden dicht geweest, vooral bezig geweest met wat op gewicht te blijven. Heb rond de 1500 kcal gezeten (met af en toe een uitschieter) en 5-6x per week 30-60 minuten cardio.
Ik heb niet echt consistent gemeten en gewogen maar het wel een beetje proberen bijhouden:
metingen 15.06.PNG


1623740018259.png
Niet echt foto's gemaakt van de situatie in de tussentijd.
IMG_20210412_192510.jpg

Voeding
Sinds de sportschool weer open is gestegen naar 1700-1800 kcal (175E/140K/55V). Moet nog even kijken wat mijn gewicht doet maar ga binnenkort waarschijnlijk stijgen naar 1900 kcal.

Training

Also, nieuw trainingsschema: 3 dagen lower body en 2 dagen upper body.
  • Maandag: Lower 1
  • Dinsdag: Upper 1
  • Woensdag: Lower 2
  • Donderdag: Rust
  • Vrijdag: Upper 2
  • Zaterdag: Lower 3
  • Zondag: Rust
Moest er interesse zijn in het trainingsschema typ ik het nog wel even uit.

Training 14.06.2021: Lower 1

Kas Glute Bridge
Dit vraagt nog wat oefening

15 x 60 kg (warm-up)
15 x 70 kg
15 x 80 kg
15 x 80 kg (toch net iets te heavy)
15 x 70 kg


Back Foot Elevated Split Squat
Mijn evenwicht is echt ruk dus ik gebruik bij deze oefening een stok om goed door mijn hiel te kunnen duwen zonder dat ik mijn evenwicht verlies.
IMG_20210614_091805.jpg
15 x 7 kg
15 x 8 kg
15 x 9 kg
14 x 9 kg (laatste rep kreeg ik er niet meer uit)


Back extension
4 x 15 x 5 kg

Lying Leg curl
12 x 29 kg (nah, ook nog iets te heavy)
12 x 27 kg
12 x 27 kg
Ik heb om de één of andere reden altijd pijn in mijn knieholte bij deze oefening, dunno why?


Leg Press (feet high)
4 x 15 x 95 kg

Nou, besloten om ook eens een upper training te loggen ookal schaam ik me geweldig voor de gewichten die ik moet gebruiken :roflol:
Voor de mensen die het nog niet hebben meegekregen: Ik heb zenuwschade in zowat heel mijn bovenlichaam gekregen door een hersentumor die ik gehad heb. Mijn bovenlichaam trainen is dus erg moeilijk omdat het signaal naar mijn spieren op een gegeven moment gewoon "stopt" en ik een soort verlamd gevoel krijg. Ook verlies ik mijn zicht behoorlijk tijdens deze trainingen en ben ik erg duizelig. Mijn bovenlichaam zal dus nooit al te denderend worden maar ik ga nog eens een poging wagen om daar toch ook een beetje sterker te worden.
Upper 1
Incline Bench Press (DB)
15 x 7 kg
14 x 8 kg
15 x 8 kg
9 x 8 kg fuck


Incline Prone DB Lateral Raises
9 x 4 kg Nope, te zwaar
3 x 15 x 3 kg


Lat Pulldown
15 x 32 kg
9 x 32 kg Hier hebben we 't verlamd gevoel
15 x 27,5 kg
15 x 27,5 kg


Incline Row (DB)
15 x 8 kg
15 x 8
15 x 8
10 x 8


Pec Deck
15 x 11 kg Veel te licht
15 x 18 kg
15 x 18 kg


Bicep Curl (Cable)
3 x 15 x 9 kg

Triceps Pushdown (Cable, straight bar)
3 x 15 x 25.5 kg


Groetjessss
 
Laatst bewerkt:
Ik heb om de één of andere reden altijd pijn in mijn knieholte bij deze oefening, dunno why?
Probeer de stand van de kussen eens te veranderen. Je huidige stand legt precies (blijkbaar) de spanning op de knieholte.
 
De start is weer gegeven :)
 
Das best een heftige spoiler! Toch goed dat je iets kan/wil doen voor je upperbody ookal gaat het niet heel goed. Altijd beter iets dan niets, al was het voor de bewegingen en je spieren te behouden.
 
Probeer de stand van de kussen eens te veranderen. Je huidige stand legt precies (blijkbaar) de spanning op de knieholte.
Dat kan ik misschien wel eens proberen inderdaad. Ik zorg nu altijd dat die ter hoogte van mijn enkels "ligt" omdat dat volgens mij de juiste positie was. Maar kan wel eens kijken of die pijn minder is als ik hem wat hoger plaats.
De start is weer gegeven :)
Yes indeed:peachy:
Lang genoeg moeten wachten :bang:
Das best een heftige spoiler! Toch goed dat je iets kan/wil doen voor je upperbody ookal gaat het niet heel goed. Altijd beter iets dan niets, al was het voor de bewegingen en je spieren te behouden.
Inderdaad. Ik heb twee maanden geleden een luxatie van mijn nekwervels gehad. Heb een tijdje een nekbrace moeten dragen en naar de fysio moeten gaan en hij zei ook dat ik toch moet proberen om mijn bovenlichaam wat sterker te maken want dat zou dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Mijn ouders stuurde me dit weekend toevallig een foto van toen ik aan het revalideren was, ik verschoot van die armpjes :emo:
IMG_20210615_103701.jpg
In vergelijking met toen (volgens mij woog ik nog maar een 45 kg) heb ik er ondertussen toch terug wat vlees op gekregen, ondanks dat het nog steeds niet veel voorstelt.
Zou eigenlijk ook eens foto's moeten maken van mijn UB om later te kunnen vergelijken maar elke keer als ik naar die pics kijk verwijder ik ze :roflol:
 
Dat kan ik misschien wel eens proberen inderdaad. Ik zorg nu altijd dat die ter hoogte van mijn enkels "ligt" omdat dat volgens mij de juiste positie was. Maar kan wel eens kijken of die pijn minder is als ik hem wat hoger plaats.

Yes indeed:peachy:
Lang genoeg moeten wachten :bang:

Inderdaad. Ik heb twee maanden geleden een luxatie van mijn nekwervels gehad. Heb een tijdje een nekbrace moeten dragen en naar de fysio moeten gaan en hij zei ook dat ik toch moet proberen om mijn bovenlichaam wat sterker te maken want dat zou dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Mijn ouders stuurde me dit weekend toevallig een foto van toen ik aan het revalideren was, ik verschoot van die armpjes :emo:
In vergelijking met toen (volgens mij woog ik nog maar een 45 kg) heb ik er ondertussen toch terug wat vlees op gekregen, ondanks dat het nog steeds niet veel voorstelt.
Zou eigenlijk ook eens foto's moeten maken van mijn UB om later te kunnen vergelijken maar elke keer als ik naar die pics kijk verwijder ik ze :roflol:
Wow das wel heavy zulke pics. Snap ik wel dat je die niet graag ziet, maar mss wel ook een motivatie om toch verder te proberen trainen :) succes met de start btw :p hopelijk niet kapot stijf :D
 
Alleen in de gym en een mondkapje op tijdens het sporten 😅
 
Zomaar een hersenspinsel: zou het helpen om je UB meer met isolatie en minder met compounds te trainen? Niet ideaal, maar als je daar minder klachten van krijgt, is het misschien alsnog de moeite waard.

De gedachtegang was dat dit minder belastend zou moeten zijn voor het CNS. Maar ik ben verre van een expert op dit onderwerp, dus ontkracht het vooral als ik nu iets doms zeg.
 
Wow das wel heavy zulke pics. Snap ik wel dat je die niet graag ziet, maar mss wel ook een motivatie om toch verder te proberen trainen :) succes met de start btw :p hopelijk niet kapot stijf :D
True, moet het me eigenlijk niet zo hard aantrekken.
Na mijn eerste training heb ik 3 dagen spierpijn gehad :roflol: Dacht dat het in mijn benen nog wel ging meevallen omdat ik wel een beetje ben blijven trainen tijdens de lockdown maar nee hoor.
Alleen in de gym en een mondkapje op tijdens het sporten 😅
Is nog steeds verplicht.
Zomaar een hersenspinsel: zou het helpen om je UB meer met isolatie en minder met compounds te trainen? Niet ideaal, maar als je daar minder klachten van krijgt, is het misschien alsnog de moeite waard.

De gedachtegang was dat dit minder belastend zou moeten zijn voor het CNS. Maar ik ben verre van een expert op dit onderwerp, dus ontkracht het vooral als ik nu iets doms zeg.
Ik heb dat idee ook wel inderdaad. Ben ook aan het twijfelen om alle oefeningen met vrije gewichten te vervangen met een machine, ik heb de indruk dat mij dat makkelijk af gaat omdat ik kan blijven doorpushen als mijn zicht vervelend begint te doen en ik duizelig word. Als je dan met dumbbells bezig bent is dat toch wat lastiger.
Het is een beetje uitzoeken en ondervinden wat het beste werkt, trial and error.
 
Verplicht 🙈

Waarom doe je überhaupt rapid fat los (poos terug)terwijl je al dun bent en met zo'n geschiedenis?
 
Back
Naar boven