Fitness Seller

Kathlinoo's Log 🍑 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Flink volume doe je trouwens. Ben je op een gegeven moment niet te moe om netjes de laatste paar van je 12(!) oefeningen te doen? Heb ik zelf wel last van die nu 6-7 en dat is eigenlijk wel voldoende voor mij als ik die dan wel goed intens doe.

voor UB misschien ook wel lekker met weinig volume beginnen?
 
Nou, besloten om ook eens een upper training te loggen ookal schaam ik me geweldig voor de gewichten die ik moet gebruiken :roflol:
Probeer vooral niet te zwaar te beginnen. Zodra je duizelig wordt e.d begin je wss net te hoog in gewicht. Pakt desnoods microplates.
Zo ben ik in die tijd begonnen en nog steeds trouwens. Front raise pak ik ook maar met 4kg.
Laat je lijf eerst het gevoel van de beweging weer herkennen. Daar gaat gewoonweg een lange periode overheen, maar dat kan je!

Ennuh geen schaamte nodig he, je mag al trots zijn dat je de stap zet om het te gaan doen!
 
Flink volume doe je trouwens. Ben je op een gegeven moment niet te moe om netjes de laatste paar van je 12(!) oefeningen te doen? Heb ik zelf wel last van die nu 6-7 en dat is eigenlijk wel voldoende voor mij als ik die dan wel goed intens doe.

voor UB misschien ook wel lekker met weinig volume beginnen?
Het zijn twee afzonderlijke trainingen, upper en lower is gesplitst over verschillende dagen. Dat staat wat hoger :p.

Voor de rest ga ik akkoord met mitsymo . Beginnen met laag gewicht en je zeker niet schamen. Beter iets dan niets! En niet vergeten waar je vandaan komt ;).
 
Heftig verhaal en foto, dapper en goed dat je toch weer wat gaat doen met de bovenkant.

On a less serious note, dat bij de tweede spoiler de 'play' toets precies bij Das Booty zit lijkt deze in eerste oogopslag helemaal enorm en richting camera gedrukt.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft de lying leg curl, aantal dingen waar je naar zou kunnen kijken:
- Gewicht ietsjes verlagen (hoe lager het gewicht hoe beter mijn MMC is in ieder geval)
- Zorgen dat je onderrug niet hol trekt als je volledig je hamstrings aanspant, dus probeer je glutes in de bank te drukken
- De range of motion een beetje erop aanpassen. Als ik m'n benen bijna volledig strek komt dr bij mij veel druk op m'n knieholte en niks meer op m'n hams. Dus beetje kijken naar welke bewegingsuitslag lekker is voor je.
- Knieschijven moeten een heel klein beetje buiten het kussen vallen, dus niet liggend op het apparaat.

En, goed bezig :D
 
Waarom doe je überhaupt rapid fat los (poos terug)terwijl je al dun bent en met zo'n geschiedenis?
Ik snap niet echt wat dit met elkaar te maken heeft?
Tijdens het sporten niet
Nee, maar tijdens de minste beweging moet je dat terug opzetten en dan moet ik hele tijd mijn koptelefon op en af zetten. Laat maar dan, train gewoon met :emo:
Flink volume doe je trouwens. Ben je op een gegeven moment niet te moe om netjes de laatste paar van je 12(!) oefeningen te doen? Heb ik zelf wel last van die nu 6-7 en dat is eigenlijk wel voldoende voor mij als ik die dan wel goed intens doe.

voor UB misschien ook wel lekker met weinig volume beginnen?
Zoals Bubs al zei, dit zijn 2 trainingen :p
Mijn upper dagen hebben zo'n 6-7 oefeningen. Alsnog best wel wat volume door de setjes van 15 reps maar heb gemerkt dat dit beter werkt: laag gewicht en veel reps, mijn zenuwen geven dan minder snel op.
Probeer vooral niet te zwaar te beginnen. Zodra je duizelig wordt e.d begin je wss net te hoog in gewicht. Pakt desnoods microplates.
Zo ben ik in die tijd begonnen en nog steeds trouwens. Front raise pak ik ook maar met 4kg.
Laat je lijf eerst het gevoel van de beweging weer herkennen. Daar gaat gewoonweg een lange periode overheen, maar dat kan je!

Ennuh geen schaamte nodig he, je mag al trots zijn dat je de stap zet om het te gaan doen!
Denk dat de duizeligheid vooral komt omdat ik maar één werkend evenwichtsorgaan heb (de andere is beschadigd geraakt door de tumor/operatie) en als ik dan nog eens mijn zicht kwijt ben is het helemaal feest :p
Maar ik mag inderdaad niet te zwaar beginnen, helemaal waar, echt even focussen op de juiste beweging en leren hoe het allemaal moet aanvoelen.
Dankjewel
:heart:
Heftig, je spoiler. Niets dan respect!
Het zijn twee afzonderlijke trainingen, upper en lower is gesplitst over verschillende dagen. Dat staat wat hoger :p.

Voor de rest ga ik akkoord met mitsymo . Beginnen met laag gewicht en je zeker niet schamen. Beter iets dan niets! En niet vergeten waar je vandaan komt ;).
Lief:heart:
Heftig verhaal en foto, dapper en goed dat je toch weer wat gaat doen met de bovenkant.

On a less serious note, dat bij de tweede spoiler de 'play' toets precies bij das booty zit lijkt deze in eerste oogopslag helemaal enorm en richting camera gedrukt.

Succes!
Die play knop heb ik daar natuurlijk expres gezet :fluit:
Zou eigenlijk eens wat moeten zoeken/kopen waar ik mijn mobiel kan opzetten zodat ik de camera wat hoger kan zetten :emo:
Wat betreft de lying leg curl, aantal dingen waar je naar zou kunnen kijken:
- Gewicht ietsjes verlagen (hoe lager het gewicht hoe beter mijn MMC is in ieder geval)
- Zorgen dat je onderrug niet hol trekt als je volledig je hamstrings aanspant, dus probeer je glutes in de bank te drukken
- De range of motion een beetje erop aanpassen. Als ik m'n benen bijna volledig strek komt dr bij mij veel druk op m'n knieholte en niks meer op m'n hams. Dus beetje kijken naar welke bewegingsuitslag lekker is voor je.
- Knieschijven moeten een heel klein beetje buiten het kussen vallen, dus niet liggend op het apparaat.

En, goed bezig :D
Hier ga ik volgende keer ook eens op letten, dankjewel!
Ik film de lying leg curl nooit want WaT KaN Je DaAr NoU FouT dOeN, maar misschien toch eens de moeite waard :o
 
Zou eigenlijk eens wat moeten zoeken/kopen waar ik mijn mobiel kan opzetten zodat ik de camera wat hoger kan zetten :emo:
Het was geen klacht over de kijkhoek in deze, het kikvorsperspectief gaf hier een vrij optimale kijkervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ha, oké, 2 trainingen, dan snap ik het weer 😂

succes met rustig opbouwen bij UB. Iets zegt me dat je dat niet zo makkelijk vindt waarschijnlijk, dat rustig aan doen.
 
Het was geen klacht over de kijkhoek in deze, het kikvorsperspectief gaf in deze een vrij optimale kijkervaring.
:roflol:
Ha, oké, 2 trainingen, dan snap ik het weer 😂

succes met rustig opbouwen bij UB. Iets zegt me dat je dat niet zo makkelijk vindt waarschijnlijk, dat rustig aan doen.
Dankjewel! Ergens ben ik daar wel heel realistisch in en ken ik onderhand mijn grenzen, ik weet wat er gebeurt als ik mezelf voorbij loop en dan zit je nog verder van huis. :)
 
Wow super gaaf log om te lezen! Ikzelf heb ook een soort zenuwschade. En de enige oplossing is bodybuilding :). Ben je nog veganistisch? Ik ben altijd op zoek naar vega recepten met genoeg proteïne. Dus als je tips hebt graag!
 
Time to get hyooooooogeee:)
Als het aan dit tempo doorgaat ben ik snel "huge" :roflol: Vanmorgen de 67 kilo weer aangetikt. 🐖
Wow super gaaf log om te lezen! Ikzelf heb ook een soort zenuwschade. En de enige oplossing is bodybuilding :). Ben je nog veganistisch? Ik ben altijd op zoek naar vega recepten met genoeg proteïne. Dus als je tips hebt graag!
Dankjewel en welkom soortgenoot :p
Jep, ben nog steeds vegan. Moet zeggen dat ik redelijk gemakkelijk gevallen ben qua voeding, doe geen speciale dingen en sta het liefst zo weinig mogelijk in de keuken :o
voeding 23.06.PNG

voeding 24.06.PNG


Mijn staple food is toch wel de cake die ik heb gefabriceerd op basis van tarwegluten en sojameel. Veel eiwit, volledig aminozuurprofiel en gemakkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Wow super gaaf log om te lezen! Ikzelf heb ook een soort zenuwschade. En de enige oplossing is bodybuilding :). Ben je nog veganistisch? Ik ben altijd op zoek naar vega recepten met genoeg proteïne. Dus als je tips hebt graag!

Wanneer ga je daarmee beginnen?
 
Als het aan dit tempo doorgaat ben ik snel "huge" :roflol: Vanmorgen de 67 kilo weer aangetikt. 🐖

Dankjewel en welkom soortgenoot :p
Jep, ben nog steeds vegan. Moet zeggen dat ik redelijk gemakkelijk gevallen ben qua voeding, doe geen speciale dingen en sta het liefst zo weinig mogelijk in de keuken :o
Bekijk bijlage 530654
Bekijk bijlage 530655

Mijn staple food is toch wel de cake die ik heb gefabriceerd op basis van tarwegluten en sojameel. Veel eiwit, volledig aminozuurprofiel en gemakkelijk.
Cool thanks voor t delen! Ik heb tempeh, tofu en paddenstoelen klaargemaakt. Dan moet ik t wel inpassen in mn dieet. Het probleem bij mij is vooral dat ik moeilijk aan 220 gr proteïne kom als ik vega probeer te voorbereiden op papier. Maar zoveel vleesch wil ik eigenlijk niet eten. En dit is echt suuper lekker met wat citroengras en teriyakisaus.
*edit: heb je toevallig het recept voor de cake? Ben benieuwd!
 

Bijlagen

  • 20210624_170509.jpg
    20210624_170509.jpg
    224,1 KB · Weergaven: 76
Cool thanks voor t delen! Ik heb tempeh, tofu en paddenstoelen klaargemaakt. Dan moet ik t wel inpassen in mn dieet. Het probleem bij mij is vooral dat ik moeilijk aan 220 gr proteïne kom als ik vega probeer te voorbereiden op papier. Maar zoveel vleesch wil ik eigenlijk niet eten. En dit is echt suuper lekker met wat citroengras en teriyakisaus.
*edit: heb je toevallig het recept voor de cake? Ben benieuwd!

Waarom zou je op jouw gewicht + vetpercentage je target op 220 gram zetten?
 
Waarom zou je op jouw gewicht + vetpercentage je target op 220 gram zetten?
Ik eet waar ik het beste van herstel. Als ik volgens macro calculator uitreken wat ik nodig heb klopt dat ongeveer met mn gevoel en resultaat: bijvoorbeeld minder spierpijn, eerder weer kunnen trainen, zichtbaar resultaat. Eerst was ik veel spier weer aan t opbouwen, behoefte aan wel 300 gr proteïne/dag soms. Nu, een jaar later heb ik het gevoel iets minder proteïne nodig te hebben. Ik ben nu 88 kg, vetpercentage schat ik op 14%(?!). Wat zou jij aanraden dan? Ben benieuwd, thanks!

Hier plaats ik updates:
 
Back
Naar boven