XXL Nutrition

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Het is dat ik geen mod ben, anders had ik mijn aanname kunnen bevestigen, maar ik durf te wedden dat jij net zo hard hier in die logs als in de DM's zit te geilen op de dames hier


Jij hebt het over "volwassen zijn" maar je komt met opmerkingen zoals "Je MoEdeR", "TiNy LiTtle DicK" "ChEmIsChE CaStrAtIe"
Ik zie al helemaal hoe dat gaat op het schoolplein van je kind

Wat doet jouw papa?
Mijn papa is brandweer
Mijn papa is politie agent
Mijn papa zit 24 uur per dag op een forum te geilen op vrouwen die z'n dochter kunnen zijn terwijl mama van niets af weet
Zeg nu eens eerlijk, ben jij niet gewoon heel erg op zoek naar goedkeuring van th0maz ?
 
Het is dat ik geen mod ben, anders had ik mijn aanname kunnen bevestigen, maar ik durf te wedden dat jij net zo hard hier in die logs als in de DM's zit te geilen op de dames hier


Jij hebt het over "volwassen zijn" maar je komt met opmerkingen zoals "Je MoEdeR", "TiNy LiTtle DicK" "ChEmIsChE CaStrAtIe"
Ik zie al helemaal hoe dat gaat op het schoolplein van je kind

Wat doet jouw papa?
Mijn papa is brandweer
Mijn papa is politie agent
Mijn papa zit 24 uur per dag op een forum te geilen op vrouwen die z'n dochter kunnen zijn terwijl mama van niets af weet

Haha. Natuurlijk is het helemaal niet waar wat je hier post. Maar het is wel een leuke post. Dus ik like hem sowieso :p
 
Laatst bewerkt:
Gisteren terug voor de eerste keer proberen te trainen na 3 weken niets doen.
Geprobeerd om het rustig aan te doen maar denk dat het misschien toch nog iets te vroeg was :o Ik voelde me een omaatje die de eerste keer eens krachttraining kwam proberen.

Training 14.12.2021
Hip Thrust

15 x 60 kg
4 x 12 x 80 kg

12 x 100 kg

Lying leg curl
12 x 27kg
10 x 36 kg
10 x 36 kg
12 x 32 kg


Front foot elevated split squat
10 x 10 kg
Dit was echt al heel erg zwaar :o
Besloten om er wat gewicht bij te gooien met minder reps, want ik denk dat veel volume momenteel lastiger is dan intensiteit

6 x 15 kg
6 x 15 kg

4e set lukte niet meer, wou mezelf niet forceren dus geskipt.

Leg press

3x10x75 kg

Cable Kickback
2 x 15 x 9 kg

Het stelde dus niet veel voor. Dit was zowel de zwaarste als zwakste training die ik ooit heb gehad :emo:

Gewicht & voeding:
Zit momenteel gemiddeld op 64 kg (-5 kg sinds begin november).
Eetlust is ook compleet weg, ik eet s' morgens een proteïnereep en heb geen honger meer tot in de avond. Wat ik eet trekt ook op niet veel :').
Ik vermoed dat dit door de bloedverdunners komt. Heb samen met de longarts besloten om nog even vol te houden en te kijken of die misselijkheid weg trekt wanneer ik met de lagere dosis mag beginnen (volgende week). Heb momenteel ook best wel wat stress, dan blokkeert mijn eetlust meestal ook wel.

Metingen
Toch even terug wat gemeten, dan weet ik weer met wat ik begin.
1639559571273.png


Al bij al wel blij dat ik terug "iets" kon doen. Ik hoorde dat merendeel van de mensen 3 tot 6 maanden niks meer kan doen, dan heb ik wel geluk. Zal ook wel door mijn niet-zo-standaard leeftijd komen I guess :p
 
Laatst bewerkt:
Merk je nog direct last van de bloedproppen/longen? Bij inspanning? Blijft dat zeuren of moet het wel weg zijn nu en is het meer een kwestie van medicatie en oorzaak bezien?
 
halve kracht vooruit en zie hoe je hersteld, je lichaam draait overuren, eerst maar weer een beetje funcioneren (beter iets dan niets, maar geef het tijd plzzz, niks forceren en geen obsessie) :(
 
Merk je nog direct last van de bloedproppen/longen? Bij inspanning? Blijft dat zeuren of moet het wel weg zijn nu en is het meer een kwestie van medicatie en oorzaak bezien?
Het zou een paar weken duren voordat ze helemaal weg zouden zijn. De bloedproppen zelf doen geen pijn, maar het longvlies wel. Daar heb ik wel nog wat last van een stekende pijn, zeker gisteren met sporten.
Maar dat betert allemaal vanzelf weer over de tijdspanne van een aantal weken/maanden door de medicatie. Nu is het belangrijkste de oorzaak vinden.
Mijn hart zijn ze ook nog aan het onderzoeken: ik heb een tijdje een soort holter gedragen (die vandaag af mag :cheer:) waar ik elke keer op moest duwen als ik wat voelde.
Begin januari hoor ik de resultaten daarvan.
halve kracht vooruit en zie hoe je hersteld, je lichaam draait overuren, eerst maar weer een beetje funcioneren (beter iets dan niets, maar geef het tijd plzzz, niks forceren en geen obsessie) :(
Makkelijker gezegd dan gedaan :p Maar ik doe wel rustig aan, dat sowieso.
 
Laatst bewerkt:
dafuq is dat dan? Lijken wel morfine pleisters.
Hier zien morfinepleisters er toch wel anders uit haha.
Is een apparaatje dat een ecg maakt van je hart.
 
Aah duidelijk, nou sterkte ;) Heb zelf trombose in mijn kuit gehad, die pijn is onbeschrijfelijk, dus denk dat trombose in je longen nog een gradaatje hoger is kwa pijn :')
 
Back
Naar boven