XXL Nutrition

Kathlinoo's Log 🍑 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik voel aan mijn water dat je een hiptrust pr had, misschien een update of dit ook daadwerkelijk zo was?
 
Ik voel aan mijn water dat je een hiptrust pr had, misschien een update of dit ook daadwerkelijk zo was?
Het is hier nu standaard dat je zegt dat je zwaar hipthrust maar vervolgens geen filmpje upload, heb je de nieuwe guidelines niet gelezen ??
 
Ik voel aan mijn water dat je een hiptrust pr had, misschien een update of dit ook daadwerkelijk zo was?
Het is hier nu standaard dat je zegt dat je zwaar hipthrust maar vervolgens geen filmpje upload, heb je de nieuwe guidelines niet gelezen ??
Elke PR wordt vastgelegd trutjesss.

180 KILO met questionable ROM :fuckyeah:
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig hoor!!!


Je gaat goed vooruit elke keer een beetje
 
Misschien zie ik het verkeerd door de hoek waaronder gefilmd is, maar het lijkt dat je geen volledige hip extension bereikt (rug in het verlengde van bovenbenen). Pak je 'm niet wat te zwaar?
 
Als je het toch vastlegd kun je het net zo goed meteen ook loggen :windup:
Ja baas.
tfoe.
Misschien zie ik het verkeerd door de hoek waaronder gefilmd is, maar het lijkt dat je geen volledige hip extension bereikt (rug in het verlengde van bovenbenen). Pak je 'm niet wat te zwaar?
Nou ja, daarom staat er ook questionable ROM :emo: Moest nog een centimeter of 3 hoger idd.

Zal aan mij liggen maar ik ben van mening dat het niet heel abnormaal is dat een PR nog niet 100% is? Je probeert toch voor de eerste keer het gewicht een stap te verhogen, je kan toch niet verwachten dat dat meteen lukt of de uitvoering meteen 100% is? Lijkt me zeker bij zo'n niet-blessure gevoelige oefening geen big deal.
Is ook niet dat ik zit te kloten met 180 kilo, dit was één set om een PR te proberen, de overige werksets zijn uitgevoerd met 150-170 kilo waar de ROM wel gewoon oké is.
 
Ja baas.
tfoe.

Nou ja, daarom staat er ook questionable ROM :emo: Moest nog een centimeter of 3 hoger idd.

Zal aan mij liggen maar ik ben van mening dat het niet heel abnormaal is dat een PR nog niet 100% is? Je probeert toch voor de eerste keer het gewicht een stap te verhogen, je kan toch niet verwachten dat dat meteen lukt of de uitvoering meteen 100% is? Lijkt me zeker bij zo'n niet-blessure gevoelige oefening geen big deal.
Is ook niet dat ik zit te kloten met 180 kilo, dit was één set om een PR te proberen, de overige werksets zijn uitgevoerd met 150-170 kilo waar de ROM wel gewoon oké is.
O, overheen gelezen, ik lees de kleine lettertjes nooit. :P

De ROM op de 160 kg die je onlangs postte was ook questionable. Ik zie het nut niet in van zo zwaar mogelijk gaan en een maand na een 160 kg PR een 180 kg proberen.

Ik zal nu wel duimpjes omlaag krijgen hier omdat ik feedback lever, maar zwaarder is niet altijd beter. Ik vond dit wel een aardig artikele over hip thrust:
 
Laatst bewerkt:
O, overheen gelezen, ik lees de kleine lettertjes nooit. :P

De ROM op de 160 kg die je onlangs postte was ook questionable. Ik zie het nut niet in van zo zwaar mogelijk gaan en een maand na een 160 kg PR een 180 kg proberen.

Ik zal nu wel duimpjes omlaag krijgen hier omdat ik feedback lever, maar zwaarder is niet altijd beter. Ik vond dit wel een aardig artikele over hip thrust:
Ik vind de rom niet zo goed te beoordelen.

Strakkere kleding zou goed helpen of geen kleding nog beter.
 
O, overheen gelezen, ik lees de kleine lettertjes nooit. :P

De ROM op de 160 kg die je onlangs postte was ook questionable. Ik zie het nut niet in van zo zwaar mogelijk gaan en een maand na een 160 kg PR een 180 kg proberen.

Ik zal nu wel duimpjes omlaag krijgen hier omdat ik feedback lever, maar zwaarder is niet altijd beter. Ik vond dit wel een aardig artikele over hip thrust:
Ik zie het nut niet van te blijven stilaan op een gewicht wanneer dat lukt?

We hebben het hier over het ontbreken van 3 cm ROM bij een PR? :o
 
Er is niks mis mee om regelmatig eens te kijken wat er in zit, zeker op een oefening als een hip thrust waar 't risico op blessures laag is. 't is ook niet dat de vorm helemaal wonkey is, ze komt alleen niet helemaal hoog genoeg. Big whoop.
 
Ik zie het nut niet van te blijven stilaan op een gewicht wanneer dat lukt?
In je vorige filmpje lukte 160 ook nog niet met volledige ROM en het doel een paar maanden terug was 150 voor de long term. Te snel te zwaar willen is niet per se beter. Tenzij je enige doel is zoveel mogelijk kg verplaatsen.
We hebben het hier over het ontbreken van 3 cm ROM bij een PR? :o
Nee, natuurlijk heb ik daar heb ik het niet over. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
 
Laatst bewerkt:
In je vorige filmpje lukte 160 ook nog niet met volledige ROM en het doel een paar maanden terug was 150 voor de long term. Te snel te zwaar willen is niet per se beter. Tenzij je enige doel is zoveel mogelijk kg verplaatsen.

Nee, natuurlijk heb ik daar heb ik het niet over. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Lekker belangrijk ook we zitten hier allemaal voor de booty pics. :dunno:
 
Ja maar er komt wel verdomde weinig vandaag.

Ik word er humeurig van.

Jk ze mag lekker doen wat ze zelf wil.
 
Lekker belangrijk ook we zitten hier allemaal voor de booty pics. :dunno:
 
Nou leuke grap dacht ik blij te worden niks dankjewel Kathlinoo.
 
Training LB2 18.08.2022
Training LB 3 20.08.2022
Zal m'n log ook eens terug wat leven in blazen.

Vorige week redelijk ziek geweest, niet veel getraind (denk 1.5 keer :o). Deze week gaat het wel terug oké: maandag getraind, woensdag half getraind en terug naar huis vertrokken omdat het superdruk was en iedereen in elkaars weg liep dus vanmorgen om 6u45 terug geweest voor poging 2.

Gewichten een beetje verlaagd gezien ik nog niet 100% ben maar was voor de rest wel een oké training.
Hip Thrust Dead Stop
Wat extra TUT gedaan want lichter gewicht
10 x 100 kg
6 x 130 kg
6 x 140 kg

7 x 140 kg
6 x 130 kg
8 x 120 kg


Geïmproviseerde Belt Squat
2 x 10 x 26 kg
10 x 22 kg


Seated Leg Press
De 45° leg press is kapot (basic fit strikes again) dus deze maar even gedaan. Zitten sukkelen met welk gewicht ik moest nemen want ik had geen idee :o
10 x 59 kg
10 x 73 kg
17 x 52 kg
te licht dus maar doorgegaan tot failure

Good Morning (seated)
8 x 30 kg
6 x 32.5 kg
10 x 25 kg

Ik doe deze op de bench press, zodat ik het gewicht van het rack kan afnemen en zo naar voor kan schuiven op het bankje. Alleen word mij dit nu iets te zwaar (rack is net te laag) waardoor ik iets anders moet gaan verzinnen, of elke keer moet vragen aan iemand om het op mijn schouders te leggen :o
IMG_20220929_105350.jpg
Hip aductions
Extraatje
2 x 20 x 59 kg


De laatste tijd een aantal keer de vraag gekregen waarom ik niet eens een fotoshoot doe. Ik vond dat altijd wat cringe als je niet buff bent :emo: maar heb misschien nu wel zoiets van: why not. Buff zal ik nooit worden en het is misschien wel eens leuk. :hoody:
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training weer 💪🏼 Goed te lezen dat je weer herstellende bent van je ziek zijn. Altijd balen als dat je goede progressie in de weg zit.
Foto shoot altijd leuk! Krijgt het zelf nooit voor elkaar om jezelf zo op de foto te krijgen als een fotograaf dit doet en hebt er een hartstikke goed fysiek voor ;)
 
fotoshoot? gaan we onze onlyfans eindelijk wat serieuzer aanpakken? :hoody:
Ik doe deze op de bench press, zodat ik het gewicht van het rack kan afnemen en zo naar voor kan schuiven op het bankje. Alleen word mij dit nu iets te zwaar (rack is net te laag) waardoor ik iets anders moet gaan verzinnen, of elke keer moet vragen aan iemand om het op mijn schouders te leggen :o
je kan in een rack wel een bench neerzetten en de hoogte van de barbell zelf veranderen toch?
 
Back
Naar boven