AndroidHealthClinic

Stelling Kauwen sucks big time !

Met tegenzin kauwen is


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

08Dennis08

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
2.385
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
11%
Heb jij er ook zo'n godse hekel aan als je met tegenzin eet en je een half uur kauwt op 1 klein k*t stukje?
 
je moet slikken, net als de meisjes.
 
Je kunt natuurlijk altijd de blender pakken :P

Droge rijst is een hel, iemand tips? :)
 
Wat misschien een goede tip is, om bij een maaltijd vast voor vloeibaar te nemen, dan heb je voor het vaste eten nog meer zin en krijg je het sneller weg, en het vloeibare giet je er wel zo bij. Dit doe ik elke dag bij alle maaltijden.
 
ik kweek een heuse monsterjaw
 
Heb jij er ook zo'n godse hekel aan als je met tegenzin eet en je een half uur kauwt op 1 klein k*t stukje?

Waarom kauw je een half uur op 1 klein k*t stukje? Heb je geen gebit meer ofzo?
 
Ik heb het idee dat door het kauwen m'n kaakspieren iets meer zijn ontwikkeld waardoor ik een wat mannelijkere look heb gekregen.

Met deze visie heb ik er geen moeite mee te kauwen, ik kauw zelfs krachtiger om die kaakspieren in shape te houden.
 
Je kunt natuurlijk altijd de blender pakken :P

Droge rijst is een hel, iemand tips? :)
- Saus maken
of
- Droge rijst in mond, water erbij gieten, hele boeltje doorslikken
 
Ik heb het idee dat door het kauwen m'n kaakspieren iets meer zijn ontwikkeld waardoor ik een wat mannelijkere look heb gekregen.

Met deze visie heb ik er geen moeite mee te kauwen, ik kauw zelfs krachtiger om die kaakspieren in shape te houden.

Heb je van arnold in "stay hungry" zeker :D
 
Ik heb het idee dat door het kauwen m'n kaakspieren iets meer zijn ontwikkeld waardoor ik een wat mannelijkere look heb gekregen.

Met deze visie heb ik er geen moeite mee te kauwen, ik kauw zelfs krachtiger om die kaakspieren in shape te houden.

En met iedere kauwbeweging de spanning op je kaakspieren houden zeker :p
 
En met iedere kauwbeweging de spanning op je kaakspieren houden zeker :p

Telken 3 setjes van 10 reps.

Maar wil je echt voor sterke kaken gaan, dan knauw je op stenen en doe je 5 x 5.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
OPLOSSING !
 
nee, zegt Arnold ook zoiets dan?

Dan is het al helemaal goed!

Ja daar helpt hij een gozer zowat met zijn trainingen.
Is arnold een wortel aan het eten en zegt hij dat hij er sterke kaakbeenderen van krijgt.
 
Ik hou van kauwen.
Vooral op feestjes vind ik het heerlijk om gewoon in het wilde weg te kauwen. Gewoon, omdat het kan.
 
ik kauw ook graag.

Gewoonlijk laat ik men eten een half uurtje later nog eens omhoog komen en dan herknauw ik.
 
Ik hou van kauwen.
Vooral op feestjes vind ik het heerlijk om gewoon in het widle weg te kauwen. gewoon, omdat het kan.

daar dacht ik ook gelijk aan.

weer een of andere conjo die veel te veel mdma heeft genomen.
 
Lekker! Hoe meer ik moet kauwen des te beter !
 
Gewoon wegspoelen met water :P
 
Back
Naar boven