Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er is een studie dat concludeerd dat de stoffen uit tabletten 500% beter worden opgenomen, als je het met limonade inneemt.
helaas heb ik de link nu niet bij de hand.
En als het goed is worden alle anabolen tabletten helemaal klein gemaakt door je maag, behalve die van IP, die moet je zuigen, omdat het anders niet helemaal word afgebroken in de maag.
ik zuigde vroeger wel altijd op de dianabol van akpuxuh, smaakte zoet en bitter tegelijk, best wel lekker eigenlijk.
Kauwen / onder de tong leggen is voordelig omdat de slijmvliezen in de mond uitermate veel 'natuureigen' stofeen door laten die zo dus de lever passeren. Met limonade kan ik me goed in denken .... mestal wordt geadviseerd het met de maaltijd in te nemen dat verhoogt ook de opname.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.