MuscleMeat

Kcal behoefte??

Bezoekers in dit topic

Kriss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
159
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
88kg
Hallo
Ik heb een vraagje over mijn voeding.
Ben nu 2maanden bezig met bulken en ben ong 3kilo bijgekomen. Maar ik heb altijd een opgeblazen gevoel en denk dat het vet bij mijn buik ook meer is geworden.

Ik heb altijd gedacht dat ik rond de 4500 tot 5000kcal moest eten, maar nu heb ik ergens Wat Is Jouw Caloriebehoefte? uitgerekend dat 3200kcal voor onderhoud genoeg is. Hier zou ik dan 500kcal bij moeten tellen om te bulken.
Is dit betrouwbaar??

Ik denk dat ik 2007 begin met cutten, want ik wil veel vet kwijt raken. Vooral bij mijn buik.:mad:
Het liefste zou ik blijven bulken, want ik ben bang om spiermassa kwijt te raken. Maar het vet moet eerst weg.

Waar moet ik op letten bij het Cutten??
en hoeveel kcal moet ik dan ongeveer eten??
ME: 25jr 1.89m 88kg sport 5x per week.

THNX
 
Hallo
Ik heb een vraagje over mijn voeding.
Ben nu 2maanden bezig met bulken en ben ong 3kilo bijgekomen. Maar ik heb altijd een opgeblazen gevoel en denk dat het vet bij mijn buik ook meer is geworden.

Ik heb altijd gedacht dat ik rond de 4500 tot 5000kcal moest eten, maar nu heb ik ergens Wat Is Jouw Caloriebehoefte? uitgerekend dat 3200kcal voor onderhoud genoeg is. Hier zou ik dan 500kcal bij moeten tellen om te bulken.
Is dit betrouwbaar??

Ik denk dat ik 2007 begin met cutten, want ik wil veel vet kwijt raken. Vooral bij mijn buik.:mad:
Het liefste zou ik blijven bulken, want ik ben bang om spiermassa kwijt te raken. Maar het vet moet eerst weg.

Waar moet ik op letten bij het Cutten??
en hoeveel kcal moet ik dan ongeveer eten??
ME: 25jr 1.89m 88kg sport 5x per week.

THNX

Als je via die site je dagelijkse calorie inname heb berekent, zou je als regel kunnen hanteren, dat als je 500kcal erbij neemt dit ten gunste komt voor massa.
Echter wil je gaan cutten, dan kan je geleidelijk afbouwen qua kcal.
Je moet niet tever onder je dagelijkse behoefte zitten, dit kan ook voor onnodig spierverlies zorgen.
 
Back
Naar boven