• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Kcal inname wanneer je ziek bent/ niet sport

Bezoekers in dit topic

NicksterrNL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
60kg
Hallo,

Heb al een beetje gezocht op dit forum en op Google, maar kom er niet helemaal uit.

Ik ben dus ziek en lig voornamelijk op de bank, hoe doe je dit met voeding als je niet in vet wilt aankomen?

Moet ik gewoon dezelfde inname aanhouden of wat minder gaan eten.

Ik zit in de bulk, eet 2900kcal met een bw van 68 kilo, lengte is 1,75. Ik eet dus al aardig fors.

Als je van plan bent een week op de bank te liggen zou ik even terug op onderhoud gaan eten.
Indien maar een paar dagen beschouw je het gewoon als wat extra rust.

• Like
Waarderingen: NicksterrNL
Toen ik plat lag door BPPD (positieduizeligheid) at ik rond mijn BMR en dat ging wel prima.
En beterschap.

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik plat lag door BPPD (positieduizeligheid) at ik rond mijn BMR en dat ging wel prima.
En beterschap.
Thx voor jullie reactie, ik ga wel iets zakken dan zit ik veilig ook met spierafbraak. Mocht het echt langer duren dan ga ik op onderhoud eten.

Bedankt, ik baal echt. Zit je er zo lekker in, maar dit zijn dingen buiten je macht om..

Thx voor jullie reactie, ik ga wel iets zakken dan zit ik veilig ook met spierafbraak. Mocht het echt langer duren dan ga ik op onderhoud eten.

Bedankt, ik baal echt. Zit je er zo lekker in, maar dit zijn dingen buiten je macht om..
Niks aan te doen. Shit happends.

Als je een weekje ziek bent heb je mooi weer een weekje rust gehad moet je bedenken. Daar verlies je ook echt geen massa door. Kun je daarna weer 2 a 3 maanden beuken. Ik zou zeker hoog in eiwitten blijven zitten, altijd. Ook als je dus niet traint.

Terug
Naar boven