MuscleMeat

Kcal tijdens test/tren kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nutella Spread

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2014
Berichten
34
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
92kg
Medelifters,

Op aanraden van Pumpie een eigen topic gemaakt.:)


Ik zit te twijfelen met wat ik het beste kan doen met mijn aanstaande test/tren/T3 op 250/400/25-75mcg (tren evt verhogen) kuur kwa voeding.
Mijn onderhoud zit op 3200-3300kcal maar ik lees hier en daar dat er mensen zijn die:

1) 200-700kcal boven onderhoud gaan eten en alsnog vetverlies hebben + spiermassa bouwen + shredded uit de kuur komen.

2) op onderhoud eten, zien vetverlies + bouwen spiermassa + shredded.

3) 200-700kcal onder onderhoud eten, aanzienlijk grotere vetverlies + bouwen spiermassa(in mindere mate dan optie 1 & 2 maar toch wel wat) + shredded as fk.


Zit zelf op 14% nu en mijn doel is om naar 7-10% te gaan en evt wat spiermassa gainen in de loop van 12 weken dus optie 3 zou voor mij het beste zijn lijkt mij?

Wat is jullie mening hierover en/of ervaring hierbij?
 
Met 14% is optie 3 natuurlijk de beste keus. Aangezien je gewoon wilt cutten, je wilt 4-7% dalen, lijkt me niet dat optie 2 uberhaupt een optie mag zijn aangezien dat meer recompen is.
 
Met 14% is optie 3 natuurlijk de beste keus. Aangezien je gewoon wilt cutten, je wilt 4-7% dalen, lijkt me niet dat optie 2 uberhaupt een optie mag zijn aangezien dat meer recompen is.

Daar dacht ik ook al aan inderdaad om voor optie 3 te gaan ipv 2 (1 al helemaal niet haha).

Maar wat ik vreemd vind is dat ik een aantal logs heb gelezen waarbij er gestart wordt op 13-15%, eten op onderhoud of hoger maar toch op 8-10% vet eindigen.

Edit: Of heeft het er mee te maken dat er zoveel (spier)massa gewonnen wordt en dat daardoor het vetpercentage relatief gezien lager uitkomt, dus bijvoorbeeld +3kg massa zonder dat je vet verloren of bijgekomen bent zou je vetpercentage al lager zijn?
 
Laatst bewerkt:
ligt ook aan je gewicht

weeg je onder de 85 optie 1
weeg je rond de 90 optie 2
weeg je rond de 95+ optie 3

maar dat was alleen wat ik zou doen
 
Laatst bewerkt:
licht ook aan je gewicht

weeg je onder de 85 optie 1
weeg je rond de 90 optie 2
weeg je rond de 95+ optie 3

maar dat was alleen wat ik zou doen


Ik zou niet naar gewicht kijken. Gewicht zegt niks en is subjectief en hangt samen met je natuurlijke bouw bijv ecto / endo / meso. Het gaat om hoe hij er zelf uit wil zien en zijn doelen zijn.
 
Je wilt cutten, dus optie 3. Of je ook nog echt spiermassa gaat bijkomen is wel de vraag :p
 
Hoe ziet je t3 schema eruit? Ben er wel benieuwd naar
 
Je wilt cutten, dus optie 3. Of je ook nog echt spiermassa gaat bijkomen is wel de vraag :p

Her en der lees ik dat het goed mogelijk is om spiermassa bij te komen met tren tijdens de cut, alhoewel in minder mate dan optie 1 & 2 natuurlijk of is dit complete bullsh*t?


Hoe ziet je t3 schema eruit? Ben er wel benieuwd naar

Ik zal beginnen met 12,5mcg voor de eerste 2-3 dagen en daarna 25mcg (evt 50-75mcg) gedurende de hele kuur, dus 12 weken.
Reden waarom ik de eerste 2-3 dagen 12,5mcg ga nemen is om het rustig op te bouwen want ik heb vaak genoeg gelezen dat mensen zich bescheten en slecht voelden toen ze meteen met 25mcg begonnen :toilet::roflol:
 
Her en der lees ik dat het goed mogelijk is om spiermassa bij te komen met tren tijdens de cut, alhoewel in minder mate dan optie 1 & 2 natuurlijk of is dit complete bullsh*t?
Misschien in minieme mate mogelijk maar als ik cut dan eet ik toch zoveel onder onderhoud dat ik zelfs met tren nog nooit iets ben bijgekomen :p
 
Misschien in minieme mate mogelijk maar als ik cut dan eet ik toch zoveel onder onderhoud dat ik zelfs met tren nog nooit iets ben bijgekomen :p

Hoeveel kcal onder onderhoud eet jij dan tijdens de cut? :p
 
Gewoon 500 onder gaan eten en cardio toevoegen kijke hoe et gaat en later eventueel nog een x zakken met 200 kcal
 
Back
Naar boven