XXL Nutrition

Sticky Kcal voor kcal het ongezondste wat je kan eten: transvet

Bezoekers in dit topic

Als je deze troep genuttigd hebt hoe komt je lichaam er dan weer vanaf? Lijkt me sterk dat het er écht permanent in kan blijven zitten.
 
Als je deze troep genuttigd hebt hoe komt je lichaam er dan weer vanaf? Lijkt me sterk dat het er écht permanent in kan blijven zitten.

Kunnen gewoon verteerd worden.

Echter het negatieve effect op de gezondheid staat daar los van. Dus je wil inname toch echt zo kaag mogelijk houden.
 
Ja die structuur van die 100% pindakaas is veel te waterig... en een beetje smaakloos
 
Vind de berekening waaruit blijkt dat CLA de ldl hdl ratio beinvloed in referentie 4 wel vreemd
'' Published data suggest that all fatty acids with a double bond in the trans configuration raise the ratio of plasma LDL to HDL cholesterol.'' dit?
 
0.038 a 0.055 bij elke energie procent. Dat is natuurlijk een belachelijk klein verschil
'' Published data suggest that all fatty acids with a double bond in the trans configuration raise the ratio of plasma LDL to HDL cholesterol.'' dit?
 
Hoi,
Ik heb veel gehoord over transvetten en dat ze niet goed zijn voor je dieet. Nu heb ik een vraag die er wat mee te maken heeft: ik wil koolhydraatloos gaan eten, of in ieder geval veel minder koolhydraten, om die transvetten die in mijn lichaam zijn wat te gaan verbranden en zo gezonder te eten. Ik heb een artikel gevonden over bepaald voedsel met koolhydraten om die te vervangen met koolhydraatloze dingen. Zijn dit nu goede alternatieven hiervoor?

Alvast bedankt!
 
Damn... ik wist wel dat het slecht was maar 2 gram transvet per dag schijnt dus al veel te zijn.

Ik moet echt clean eten.
 
Damn... ik wist wel dat het slecht was maar 2 gram transvet per dag schijnt dus al veel te zijn.

Ik moet echt clean eten.
Elke gram transvet is een gram te veel, m.u.v. natuurlijk voorkomend transvet in zuivel en vlees.
 
Ja erg he..
Gelukkig maak ik mijn eigen koekjes dan.

IMG_20200523_190154_371.jpg
 
Back
Naar boven