Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Kcal vs. Training.

Discussie in 'Voeding' gestart door MacJunk, 13 jun 2006.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. MacJunk

MacJunk Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag betreffende de innname van de hoeveelheid Kcal in verhouding tot de training.

Sommige mensen wegen hun voeding tot op de gram nauwkeurig af om hun dagelijkse hoeveelheid Kcal in te nemen.
    Echter, als je benen traint verbrand je op zo'n dag meer calorien dan kleinere spiergroepen als armen.

Zijn er mensen die op een 'benendag' meer calorien tot zich nemen dan op bijv. een 'armendag' of sla ik nu te ver door?

Groet,

MacJunk.

2. Outlawl

Outlawl Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Dan praat je over High-carb days,mid-carb days en low carb days.
    Op high doe je grote spiergroepen,bijvoorbeeld benen.Op mid-carb dag doe je bijvoorbeeld biceps of triceps en low carb day bijvoorbeeld je kuiten.

3. Mugje

Mugje Under the bar Elite Member

Leuk Bevonden:
    234
    Geslacht:
    Man
    Ik eet elke dag hetzelfde aantal kcal. behalve op trainingsdagen dan neem ik een pwo shake erbij. (die dekt makkelijk je training). Je verbrand echt niet megaveel in een training. En groeien doe je ook op rustdagen. Dus voldoende kcal. nemen.

Weekend doe ik meestal wel wat rustiger aan met de kcal. omdat ik dan helemaal geen flikker uitvoer de hele dag:D

4. supreme

supreme Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Precies, zo doe ik het ook

Alleen neem ik op niet trainigns dagen mn shake sochtens als ik opsta :)

5. Outlawl

Outlawl Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Jep zo doe ik het ook.

6. MacJunk

MacJunk Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Bedankt voor de snelle reacties.

7. Big-T

Big-T Administrator Admin Founder - R.I.P.

Leuk Bevonden:
    3.219
    Geslacht:
    Man
    Als het goed is dan zal je na zwaardere trainingen ook meer eetlust hebben. Als je een vast schema hebt, dan merk je dus mogelijk dat je niet genoeg hebt aan de post wo maaltijd. Het is dan een kwestie van deze te verhogen (paar honderd kcal oid).

Als je een losser schema gebruikt ga je dan sowieso wat meer eten door de verhoogde eetlust.

Zolang je iets meer eet dan je verbrand , dan zal je groeien. Ben je niet zeker, dan is het wel nuttig om het te noteren in je schema. Vooral bij schema's die niet het 'bulk' principe gebruiken en dus niet massaal veel kcal bevatten.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie