XXL Nutrition

Kcal zwaar werk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je er zeker van bent dat je veel meer gaat verbranden die dag dan eet je toch gewoon iets meer dan je normaal doet :eating:
Zeg dat tegen een controlfreak recidivist:fuu:
 
hij wil weten hoeveel hij dan precies kan eten en wat hij precies verbrandt :coffeepc:
Ben al ver genoeg om genoegen te nemen met 'ongeveer precies' :p
 
  • Like
Waarderingen: LJ
En dan toch weer een antwoord waar ik op hoopte:D thanks! Dat vind ik het mooie aan dit forum, veel geleuter en af en toe iets zinnigs tussendoor:allright:
Op hoeveel kcal cut je nu? Ik ben net ook een cut begonnen en heb als plan dit, misschien heb je er wat aan:
Ik val nog steeds wisselend in op de bouw voor mijn neefje.
- 2800kcal per dag start. 2,5u cardio per week. Dag werken op de bouw? Begin van m'n cut hou ik die 2800kcal aan maar trek ik 0,5u van m'n cardio af. Steek ik de extra winst qua afvallen mooi in m'n zak.
- Einde cut zal zo'n 2100-2200kcal per dag zijn met nog onbepaalde hoeveelheid cardio. Dan neem ik die dag 500kcal meer mee aangezien ik anders m'n dag toch niet red en ik beduidend meer verbrand dan ik normaal zou doen.

Dus ik zou een beetje bepalen hoe ver je in je cut zit wat je wilt doen. Gaat je cut makkelijk, zit je nog relatief hoog in kcal en heb je amper honger? Zou ik de bonus winst pakken van zo'n dagje fysiek werk en misschien een beetje extra eten.
Zit je echt al aardig laag in kcal en diep in de cut? Zou ik er, kijkende naar de werkzaamheden, toch snel 750kcal bovenop gooien, zodat je je tijdens het werken en de dag erna niet helemaal ruk voelt.
 
Zit nu op 2500 kcal (2700 op trainingsdagen), wat neerkomt op ca 0,25kg gewichtsverlies per week. Gebaseerd op 3dgn fullbody, geen echte cardio maar blijf wel de hele dag licht actief (vooral veel wandelen en kleine klusjes). Ben afgekeurd dus geen werk verder. Voor mij is het dus vrij makkelijk om consistent te zijn.
Honger is geen issue, afgezien van de sporadische cravings.
Qua energie zit ik nu goed, al lijkt het een delicate balans zonder reserves. Ik moet dus mijn eetpatroon goed in check houden, vandaar dit topic.
Met alle info moet het wel goed gaan komen
 
Ben afgekeurd dus geen werk verder.
Dance Party Reaction GIF
 
fixed

Solway Firth
Ik zou die dag +- 1000kcals meer eten. het gaat verder niet om een dag, maar je moet kijken over de hele week.
Paar zakken met krentebollen en flink ontbijt aan 90g havermout en 600ml yoghurt od.
Dacht ook in die richting, bij deze bevestigd. Ik weet genoeg, dank allen
 
Back
Naar boven