Fitness Seller

keb het altijd fokking warm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik hoef maar effe een beetje actief te doen en ik krijg het superwarm. Hebben jullie dat ook in de bulk ?
 
hebben dikke mensen het vaker warm:rolleyes:
en je lichaam moet meer eten verteren en dat levert energie dus meer warmte;)
 
hebben dikke mensen het vaker warm:rolleyes:
en je lichaam moet meer eten verteren en dat levert energie dus meer warmte;)

Maar is het normaal dat je al zowat begint te zweten als je een trap oploopt ?

Ik ben trouwens niet dik:rolleyes:
 
Dat komt gewoon van al die vieze stinkscheten die je laat ouwe

Je moet je onderbroek wat vaker luchten!
 
Maar is het normaal dat je al zowat begint te zweten als je een trap oploopt ?

Ik ben trouwens niet dik:rolleyes:

niet dik nee maar ik bedoel je bulkt en dat doen dikke mensen ook:p
zweten als je de trap op loopt ? voel je hart eens hoe snel ie klopt:eek:
 
Join the club, zweten als een otter terwijl je op de bank zit, bij werk of trainen gutst t van mn kop af.
 
Ken het probleem ja..

Afgelopen 2 mnd ruim 10 kilo aangekomen met een kuurtje, waaronder HGH. Het vieze benauwde weer + snelle gewichtstoename + de vochtretentie van de HGH zorgde ervoor dat ik telkens watervallen onder mn oksles had en bij de minste beweging het zweet me uitbrak. Zelfs mn vriendin kreeg het warm van me als ik naast dr lag of naast haar zat in de bios bijvoorbeeld :)
 
maar hoe komt het???
 
maar hoe komt het???

Goed doorbloede spieren zorgen dat je lichaamstemperatuur wat hoger ligt. Als je daar een hoop van hebt dan heb je wat warmer dan de gemiddelde mens . Ohja ik heb ook standaard een lichaams temp. die iets boven de 38 graden ligt, terwijl dat vroeger eronder lag
 
Join the club, zweten als een otter terwijl je op de bank zit, bij werk of trainen gutst t van mn kop af.

helaas hier ook.... zelfs als ik niets doe.:(:mad:
 
ik zweet niet op me voorhoofd maar meer me ass enzo en me benen kom da?
 
Zo erg als jou heb ik het niet, maar tijdens het trainen kan ik mijn handoek zo'n beetje uitknijpen van het zweet :lifter:
 
Zweten is voor de plebejer.
 
Zou wat aan je conditie doen ;)
 
meer spieren -> meer energie die word gebruikt bij elke beweging -> energie en hitte gaan hand in hand (kijk maar naar bv: een lamp)
 
Jep, ik heb er ook last van, zwaar irritant.
Let nu ook op wat voor kleding ik koop, bijvvoorbeeld: grijs is een no, geen shirts waar de mouwen strak om je armen zitten en je okselgebied ook strak is, geheid dat je dan zweetplekken krijgt.

Zit er wel aan te denken om oxygen te kopen ofzo, speciale deo dat je 5 dagen droog blijft ofzo.
 
Zit er wel aan te denken om oxygen te kopen ofzo, speciale deo dat je 5 dagen droog blijft ofzo.

kan me niet voorstellen dat t spul gezond is :rolleyes:

Heb je de eigenaar van de gym al gevraagd of ze ventilatoren of airco kunnen kunnen plaatsen als ze dat niet al hebben?
 
Ik ben de enigste die zweetdruppels op zijn gezicht heeft in de gym, dus ik denk dat ik het probleem ook heb:P
 
misschien is je conditie ruk.

ik merk zelf dat ik ook snel zweet nu ik nauwelijks meer iets aan conditietraining doe. maar nog niet zo erg dat ik het al bij het traplopen heb.
 
Back
Naar boven