AndroidHealthClinic

keb het altijd fokking warm

Bezoekers in dit topic

dat heb ik ook. ongewoon hoeveel gasten alleen maar lopen te lullen :mad:
 
Ja de laatste tijd zweet ik me kapot in de Gym.
 
ik heb het ook altijd kk warm met trainen. en daarna vaak ok nog een poosje.

zou me niet te druk maken om een beetje zweet. daar heb je toch handdoeken voor.
zolang je genoeg drinkt..
 
Inderdaad, ik heb meestal een kop zo rood als een tomaat en 't zweet sijpelt ervanaf. Gewoon goed drinken!
 
tijdens het trainen zweet ik ook wel veel maar niet tijdens het traplopen, maar ja ik weeg op nog niet zoveel:cool:
 
Ik zweet altijd, moet maar de geringste lichaamsbeweging doen :s
Niet altijd in erge mate maar ik zweet toch vrij snel, in de gym bennek meestal doorweekt en vallen er geregeld druppels van me :D
Had dit vroeger bij judotrainingen nog veel erger lol, 2 extra tshirts aan en in het rood gaan met de verwarming op 36°, heel aangenaam :nope:
 
Ik zweet ook wel erg veel tijdens de training, eigenlijk op alle plekken komt het zweet wel vandaan. Maar ach..
 
Komt omdat je een slechte conditie hebt lijkt mij. Je moet je conditie is gaan trainen, zien dat je niet minder gaat zweten.
Als ik in de gym zweet, daar maak ik niets uit, hoe meer hoe liever dan :)
maar als je fris gewassen bent, klaar om uit te gaan als dan bij het minste het zweet uitbreekt in niet zo tof
 
ik heb vooral last van angstzweet;)
 
imo heeft conditie er niet veel mee te maken, ik deed voorheen 4x per week cardio op een aardig tempo (70%+ hartslag) gedurende zo'n 4 maanden, maar het maakte voor het zweten niks uit, als ik ook maar ff wat doe, of soms zelfs stilsta dan zweet ik me helemaal de pleuris, na het trainen is er letterlijk geen droge plek meer te vinden op m'n shirt en stikt het een uur in de wind.
 
woooow lotgenoten :roflol:
 
heb echt zwaar gezweet met een hardslag meter .

dat was echt een maf toestel .
Moet je gaan fietsen en dan per min. steeken ze 50W bij .
Mijn maximum hartslag was 208 . echt snel .
ik was er totaal over , mijn normaal hardslag moest 180 - 190 zijn .

En zweete dat ik deet , en warm .
ik kost zo gemakelijk in een ijs koud bad springen als ik wow . :p
 
ik zweet vaak ook nog een half uur na. best vervelend eigenlijk. want na trainen douche ik altijd en dan fiets ik naar huis en breek het zweet nog steeds overal uit. koud douchen doet er niet veel tegen of ik moet er echt eerst 20 minuten onder gaan staan.
 
Ik heb het ook altijd superwarm.

Slaap ook de helft van het jaar zonder deken of wat dan ook, verwarming gebruik ik het hele jaar door niet, ook al vriest het buiten.
En ik loop constant in een t-shirt en korte broek :)
 
Je lichaam wil afkoelen door te zweten. Dit kan alleen door de huid. De verhouding van je inhoud (massa) met je oppervlakte (huid) is bij ons lotgenoten nu eenmaal uit (standaard)verhouding, dus zweten we meer dan gemiddeld.

Maar wie wil er nu gemiddeld zijn :D
 
Back
Naar boven