XXL Nutrition

Keelpijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
Twee weken geleden echt hele erge keelpijn gehad en een flinke dosis verkoudheid, heb wel een week op bed geleden. Nu heb ik sinds vanochtend wéér last van keelpijn (alleen is het deze keer meer opgezet naar mijn gevoel, minder dat schurende gevoel). Zo blijf ik wel aan de gang.. Zo heb ik trouwens wel vaker last van keelpijn dan de gemiddelde mens. Wat is hiervan de oorzaak? Heb gehoord dat sommigen hun amandelen laten knippen maar ik twijfel of het hier aan ligt.
 
Twijfel maar niet langer, daar ligt het dus aan.
Eruit met die zooi, srsly.
 
Mensen met bovengemiddeld veel last hebben meestal problemen met hun amandelen ja
 
Kleine week antibiotica nemen. Na 1 dag is het voorbij.
Ik ben ook iemand die vaak last heeft van keelpijn, en heb geen amandelen meer..
Wanneer het erg lang aansleept neem ik gewoon mn antiobioticzz
 
Ik heb ook té vaak last van mijn keel, echt naar. Trachitol verzacht de pijn enorm bij mij, try it yourself!
 
****zooi, mijn amandelen laten knippen is wel het laatste waar ik nu zin in heb... Ga morgen maar eens langs de huisarts kijken wat die er van zegt, als het echt nodig is zal het wel moeten gebeuren.

Kleine week antibiotica nemen. Na 1 dag is het voorbij.
Ik ben ook iemand die vaak last heeft van keelpijn, en heb geen amandelen meer..
Wanneer het erg lang aansleept neem ik gewoon mn antiobioticzz
Zal mij hier ook even naar informeren, thanks!
Ik heb ook té vaak last van mijn keel, echt naar. Trachitol verzacht de pijn enorm bij mij, try it yourself!
Trachitol en Strepsils willen maar niet werken. Strepsils hebben bij mij ooit 1x geholpen maar daar bleef het ook bij. Life's a bitch..
Zit nu maar aan de Saridon, de cafeïne in die dingen zorgt er in ieder geval wel voor dat ik me niet slap en k*t voel.
 
Laatst bewerkt:
vroeger om de maand keelpijn gehad, heel veel antibiotica gekregen. 1 keer mijn amandelen eruit en in 8 jaar tijd nog maar 1 keer keelpijn gehad.


Ik zeg : AMANDELEN ERUIT
 
Back
Naar boven