MuscleMeat

Keep it simple log

Bezoekers in dit topic

Ik zorg ervoor dat mensen wat ballen hier krijgen en niet meteen lopen te janken als ze ongesteld zijn.
Soms heb je mensen nodig die wat directer zijn ipv die homo aanpak en iedereens kontje maar likken.
Ach lul niet zo stom. Iemand uitschelden of beledigen is nergens voor nodig en heeft niks met een directe aanpak te maken. Dat is vooral een teken van onmacht.

Ik wil hier BB bespreken en discussies over hebben, geen conflicten met mensen die ik niet ken en waarschijnlijk nooit zal ontmoeten.

Opzich is one meal a day (OMAD) niet zo heel ongewoon binnen intermittant fasting, iig niet genoeg om je daar over op te winden. Maar goed

Is maar net hoe mijn diensten lopen wanneer ik precies mijn macro’s binnen krijg, respect verder voor de consistente meal preppers onder ons

Ik wil hier BB bespreken en discussies over hebben, geen conflicten met mensen die ik niet ken en waarschijnlijk nooit zal ontmoeten.

Opzich is one meal a day (OMAD) niet zo heel ongewoon binnen intermittant fasting, iig niet genoeg om je daar over op te winden. Maar goed

Is maar net hoe mijn diensten lopen wanneer ik precies mijn macro’s binnen krijg, respect verder voor de consistente meal preppers onder ons
Mij lijkt het gewoon niet gezond. Nu ja, ben nooit een voorstander geweest van gans dat intermittant fasting.
Als je wil cutten blijf ik overtuigd van cal tellen en de cal die je mag eten verspreiden over de dag in x aantal maaltijden.
Vermijdt een hongergevoel en bijgevolg risico op cheaten.
Trouwens een collega van mij valt elke keer wel mooi af met intermittant maar vanaf hij terug gewoon begint te eten komt alles er net zo vlot terug bij.
Beter lijkt mij dus een voedingspatroon dat je continu kunt volhouden

Kathlinoo is gewoon beetje verliefd op me maar durft het nog niet te zeggen. Sorry voor het ongemak!
Ligt eraan wat je doel is. Als het getal op de weegschaal alleen naar beneden moet dan werkt dit wel. Als je enigszins wat vorm wilt bouwen (behouden) is een verspreiden eiwit opname gunstiger in het proces. Tevens 1 meal a day brengt behoorlijk wat issues/stress met zich mee daar waar er maar weinig mensen dit aankunnen in een diepe cut om eenmalig pd te eten. Beetje spreiden om verzadiging te geven zou praktisch beter zijn en je darmen zullen dit ook wel aangenamer vinden.

Nogmaals alles draait om je doel, daar waar dit een “bb” forum is geef ik altijd advies vanuit dat oogpunt.

Standing barbell curls
32.5kg: 12,8,5,4,3,3
20kg: 12, 10, 12, 8, 3

Wrist curls (barbell):
42.5kg: 15,10, 7, 6,7,8,5
20kg: 15 reps aantal keer

Semisup chinups: 5,3,2

Cable row
70kg: 15,9,4,3, 2,3
42.5kg: aantal hoog rep sets

DB shrugs
34kg: 12,12,12,12

Leg extensions (rehab, langzaam)
20kg: 30, 30, 30

Ging opzich wel lekker, maar ik ga gewichten beetje verlagen of stabiel houden een tijdje. Voel teveel mijn pezen/gewrichten, nog niet op schade niveau maar lijkt er aan te komen door te vaak te trainen. Wrist curls (en bicep training) beinvloedt mijn gripkracht met shrugs. Dus toch overwegen rug voor biceps te doen, of shrugs met straps

Binnenkort maar ook voorzichtig echt legs doen.

Zaterdag:
Db flyes
12kg: 15,10, 8, 8, 8
7kg met diepe stretch: 10, 10, 10, 10

OHP db
16kg: 10, 10, 10, 10
12kg: aantal sets

Lat raise standing superset bentover:
8kg: 15, 15, 15

Cable tricep extensions:
21.25kg: 10, 8, 8

Vandaag:
Preacher curl ez bar:
32.5kg: 10, 4, 4, 4, 3, 3, 3
17.5kg: 10, 10, 10

Reverse cable curl:
8kg: 10, 10, 10, 10

Cable rows:
60kg: 15, 10, 10, 10, 10
35kg (extra langzaam): 10, 10, 10

Lat pulldown machine:
40kg: 10, 10, 10, 10, 10, 10

Leg extensions
20kg: 10, 10, 10, 10, 10, 10

Notes:
Farmers walks toevoegen.
De mm’s op mijn huidplooimeter zijn weggevaagd, erg irritant. Dan maar nieuwe kopen

Vandaag:
Chest press machine
50kg: 10,6,4,3,3,3
32kg: 10,9,8,8

Upright row bb
17.5kg: 10, 10, 10, 8

Lat raise bentover superset standing
6kg: 15, 15, 15

JM press db
10kg: 6 , 5, 5
8kg: 8, 8, 8, 8

Tricep extensions
15kg: 15, 15, 15

Upright rows voelen nog steeds soms awkward, impingement zit altijd in mijn achterhoofd alhoewel ik niet teveel endorotatie heb.

Volg je een schema of doe je wat willekeurige oefeningen?

Volg je een schema of doe je wat willekeurige oefeningen?
Ik volg een schema zal deze later eens posten. Drie oefeningen per spiergroep die ik rouleer en workout A en B, dus zes verschillende workouts die elkaar opvolgen (A1, B2, A2, B2, A3, B3).

DC training in principe, met pause reps. Weinig benen nog, maar ga ik deze week weer introduceren

Heel moe tijdens deze workout, alsof ik pfeiffer had. Geen niacine meer nemen in de ochtend, dat was de boosdoener denk ik.

incline DB curl:
16kg: 10, 5, 4, 3, 3
12kg: 10, 8, 4, 4

Reverse cable curl:
10kg: 5x10
6kg: enkele sets

Semi sup chinups:
5, 4, 3 reps

DB row:
30kg 8,8,8
22kg 8,8,6

Nieuwe row machine:
Enkele sets, niet gelogd, leuk apparaat wel

Benen rehab:

Leg extensions:
22kg (per been?): 4x12

Sitting calve raises
40kg 3x10

Drie dagen niet geweest ivm druk met werk.. mini deload zullen we het maar noemen.

Training vandaag:
Guillotine press dumbbell:
22kg: 11, 5, 5, 3, 3
14kg: 10, 6, 6, 5

Lat raise bentover ss standing:
5kg: 15, 15, 15

Tricep pulldown:
12kg: 10, 10, 10, 10, 10
6kg: aantal sets tot complete failure

Leg extensions (rehab):
24kg: 10, 10, 10, 12, 15

Notes:
Lying leg curls geprobeerd maar dan voel ik mijn knieblessure meteen, 5kg was al teveel. Maar nu weet ik waar het probleem precies zit.

Guillotine press dit keer extra hoog gepakt, voelde hem meer in mijn front delts dan pecs en dat had invloed op de lat raises, beetje instabiel.

Volgende keer echt squats ipv open keten leg extension onzin

Gewicht ‘s ochtends was vorige week steeds rond 85.2-85.4. Nu met creatine loading (kon het niet laten) in de avond 88kg. Nog steeds in cut 1800-2000kcal per dag zonder cheatmeals. Spooky wel

Iemand anders die ook altijd verkrampte bovenrug spieren krijgt als het plots buiten koud wordt? Of ben ik de enige mongool met dit kwaaltje. Elektrisch deken werkt in ieder geval goed.

Het is normaal dat je in de avond zwaarder weegt dan in de ochtend, je wordt door 1x creatine niet ineens 3kg zwaarder. 😂

Haha I know, maar is toch confronterend. Ik denk dat het 2-2.5kg dagvariatie is en 0.5-1kg creatine vocht. Zal morgenochtend eens wegen

Ochtendgewicht:85.6kg

Incline DB press (30 graden):
16kg:11, 6, 4, 3, 3, 3, 2, 1, 1
12kg:10, 6, 5, 4 , 4

Reverse curl:
8kg: 5-6x15

Horizontal row:
60kg: 10, 10, 6, 6, 5, 6

Lat pulldown:
50kg: 10, 10, 8, 6, 6

Bizarre biceps pomp

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven