XXL Nutrition

Keepershelm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.852
Lengte
1m88
Buffon pleit voor keepershelm

Juventus-keeper Gianluigi Buffon wil dat keepers in de toekomst een helm gaan dragen. "Zo'n bescherming kan ervoor zorgen dat keepers in een rustigere gemoedstoestand spelen en minder gevaar lopen," aldus Buffon tegen Ansa.
Sinds vorige week is de discussie over bescherming van de doelman weer opgelaaid. Chelsea-doelman Petr Cech liep namelijk in een duel met Reading-speler Stephen Hunt een schedelbasisfractuur op, waardoor hij minstens een half jaar buitenspel zal staan. Een helm had deze zware blessure waarschijnlijk kunnen voorkomen.

:roflol: Blijkbaar zit Buffon aan de Meth.
 
bromfietshelm?:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat een mietjes ook die voetballers.
 
Wilt die met een hockey helm lopen.
 
Ik dacht dat die helm was voor de shit die ze naar zich toe gegooid krijgen, aanstekers ed. :D
 
volgens mij is het wel mode geworden om door te lopen op de keeper als hij de bal al heeft. in dat geval is de keeper gewoon weerloos als je met je handen een bal vast moet houden en je je eigen niet verder kan beschermen. het wordt ook amper bestraft. daarom stel ik voor als ex-doelman dat keepers binnen de 16 meter in mogen komen zoals ze zelf willen ter bescherming van hun eigen. een keeper kan binnen de 16 meter geen overtreding maken, nou dan wil toch iedereen wel keeper zijn
 
Idd, die shit moet gewoon beter worden bestraft... Keeper aanraken is 3 wedstrijden schorsing
 
Idd, die shit moet gewoon beter worden bestraft... Keeper aanraken is 3 wedstrijden schorsing

Idd, als ze de daders nu eens strenger zouden aanpakken. Door enerzijds schorsing en anderzijds de ziekenhuiskosten zelf te vergoeden die ze aangericht hebben. Het zal vlug gedaan zijn om met hun voeten vooruit in te gaan op de keeper!
 
:lol:
 
mss moet Buffon eens golf proberen
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven