MuscleMeat

keeskopjes hebben minder "echte" vrienden

Bezoekers in dit topic

helaas kun je niet trouwen met je rechterhand "cod"

Jij kan ook alleen maar aan je rechterhand denken hé... het is maar goed dat jij vanuit je geloofsovertuiging geen hand geeft aan anderen. :D

Verder ben ik gelukkig getrouwd en heb ik(m'n vrouw dan :D) al twee gezonde zonen op de wereld gezet. Moet jij nog voor elkaar zien te krijgen ;)

Ga dus maar vooral door met dat 'pssssst' oefenen!
 
je jongens kwamen er toch niet besneden uit ???

:jk: :clap:
 
Ik wil niet veel zeggen, maar als ik een vriend van je bent heb je het echt goed !
 
Elke vrijdag weer iets leuks te lezen op DBB :D
 
imaginary+friend.jpg

zoveel vriendjes als je maar kan bedenken
 
Proef ik hier wat frustratie bij de TS? Ik moest wel lachen om een fragment dat ik net op DWDD zag. Een Belgisch programma had het over het verschil in prestaties op de Olympische Spelen. Komt er een of andere commentator in beeld die zegt: ach, wij maken zulk plezant bier, en die 'Ollanders met hun vieze Heineken verkopen dat ook veel beter in het buitenland.

Dus wat is de conclusie dan? Belgische sporters zijn eigenlijk beter maar de Nederlanders presteren beter op de OS doordat ze worden voorgetrokken? Arme Calimero's! :p
 
Waarom denk je dat DBB zo populair is? :D
in reallife heb ik nauwelijks vrienden, op DBB alleen 296 wannabee friends......
;)


shit, deze opmerking gaat me ook nog mijn wannabee-friends kosten...........straks weer helemaal alleen!
:roflol:
 
Back
Naar boven