Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kefir whey proteine (lactosevrij) waar verkrijgbaar?
Ik zou graag kefir whey proteine willen innemen die ook nog eens lactosevrij is (vanwege lactose-intolerantie) om aan te komen, weet iemand waar dit verkrijgbaar is?
Whey eiwit isolaat gefermenteerd voor betere biobeschikbaarheid. Van grasgevoerde, Europese koeienmelk. 500 gram, 25 porties. Voor 23:45 besteld, morgen in huis.
Ontdek de kracht van Gefermenteerde Kefir Whey: een prebiotisch en verteerbaar eiwitpoeder voor spierherstel en een gezonde darmflora. Afkomstig van 100% Europese grasgevoerde weidekoeien en alleen bij Paleo Powders verkrijgbaar!
www.paleopowders.com
moet je ff contact opnemen of en hoeveel lactose per dosering.
je kunt ook bij Kruidvat tabletjes kopen, zodat je minder last hebt.
Ik zou graag kefir whey proteine willen innemen die ook nog eens lactosevrij is (vanwege lactose-intolerantie) om aan te komen, weet iemand waar dit verkrijgbaar is?