Hahaha. Ik ben ook een keer aangereden op een brommertje. Ik was 15, reed 80, klapte frontaal tegen die auto waarbij m'n ballen zo hard tegen de benzinetank aanvlogen dat ie ervan afbrak en schampte vervolgens met m'n schouder langs een boom om vervolgens te landen en nog ff 2 meter door te schuren. Schaafwond van boven m'n knie helemaal tot net iets onder m'n nieren.
Ik stond ook gewoon weer op en ik dacht: ****, misschien is die brommer nog heel en ziet die gozer er niks van.(was namelijk het nieuwe brommertje van een maat van me) Ik naar die brommer lopen is dat hele ding totalloss, echt gewoon helemaal naar de tering. Toen hoopte ik dat ik nu zo wakker zou worden, maarja dat gebeurde ook niet.
Schaafwond had ik toen ook nog niet gezien, ik merkte alleen een verschrikkelijke pijn bij m'n ballen. Zei die vent die me had aangereden ook nog zoiets als: Okee, hier heb ik dus niks mee te maken. En wou die wegrijden.
Uurtje daarna ben ik in de politieauto inslaap gevallen onderweg naar het ziekenhuis. Die politieagenten helemaal flippen omdat ze dachten dat ik dood aan't gaan was aan interne bloedingen ofzo, zat ook overal bloed op m'n kleren van die schaafwond die ik nu inmiddels wel voelde. Moest ik in het ziekenhuis ook nog 'es in me blote billen ergens gaan staan waar ze koude zalf over me heen smeerde en checkte voor interne bloedingen via zo'n machine waarbij je ook je baby kan zien als je zwanger bent.
Maar wel een gruwelijk litteken aan overgehouden die in een zwembroek goed te zien is. Ik zeg altijd dat ik naar Irak ben geweest.