Fitness Seller

keiharde bikkel staat op na ongeluk

Users who are viewing this thread

philosopher

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2005
wil niet veel zeggen maar dit had erger af kunnen lopen

SuperKnurft

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Die vrouw blijft nog een half uur zitten doodsbang inelkaar gekrompen: "omg omg omg omg"

(maar oud, maarja boeie)

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
in die landen rijden ze ook als dwazen dus ja verbaast me niks

Mr.Mike

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 jul 2005
Lengte
1m72
Massa
102kg
Ik heb precies hetzelfde ondervonden, alleen ik ben als ****ing ecto door het raam gevlogen bij de bestuurder op schoot.

Kroop eruit, en ging toen nog kijken of mijn scooter het deed, hoezo adrenaline :roflol:

guardian

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 jan 2005
Ik heb precies hetzelfde ondervonden, alleen ik ben als ****ing ecto door het raam gevlogen bij de bestuurder op schoot.

Kroop eruit, en ging toen nog kijken of mijn scooter het deed, hoezo adrenaline :roflol:
Hehe, een maat van me heeft idd eens hetzelfde meegemaakt. Hij kwam terug van een frituur en werd hard aangereden. Zijn fiets en de auto lagen in puin en hij kwam er alleen met de schrik vanaf. Na de nodige papieren ingevuld te hebben ging hij opnieuw zijn bestelling opnemen bij de frituur.

Mr.Mike

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 jul 2005
Lengte
1m72
Massa
102kg
Dat is een goede frituur dan :roflol:

gallius

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2005
Lengte
1m88
Massa
101kg
Hehe, een maat van me heeft idd eens hetzelfde meegemaakt. Hij kwam terug van een frituur en werd hard aangereden. Zijn fiets en de auto lagen in puin en hij kwam er alleen met de schrik vanaf. Na de nodige papieren ingevuld te hebben ging hij opnieuw zijn bestelling opnemen bij de frituur.

hij was pas echt hardcore geweest als hij gewoon was blijven verder eten, met glasscherven en al

guardian

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 jan 2005
Haha, nee hij had de frieten meegenomen om thuis op te eten he jongens. Bij de aanrijding waren ze wat geplet geraakt dus moest hij er nieuwe gaan halen. Shit happens zullen we maar zeggen.

Fenrir

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 nov 2006
Ik had vorig jaar iets dergelijks.. Werd aangereden maar ik stond ook gewoon weer op. "Maakt niet uit, niks aan de hand" Een kwartier later viel ik flauw, toen ik bijkwam was ik wist ik niet wat er gebeurd was, wist ik niet meer welke datum het was en was ik grote delen van mijn geheugen kwijt. In het ziekenhuis zeiden ze dat het best vaak voorkwam dat mensen in de eerste instantie gewoon doorlopen en pas daarna instorten.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Haha, nee hij had de frieten meegenomen om thuis op te eten he jongens. Bij de aanrijding waren ze wat geplet geraakt dus moest hij er nieuwe gaan halen. Shit happens zullen we maar zeggen.

Hij heeft die frieten toch wel gedeclareerd he?

OneUp

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2004
Lengte
1m74
Massa
82kg
Waar loopt die gast heen man haha

spark

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 dec 2004
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
adrenaline kan veel doen met een mens, pijn voel je totaal niet, tot je halfuurtje later tot je positieven komt..

minnuhhh

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 jun 2006
pijn voel je indd niet gelijk

ik heb in december ook flinke klapper gemaakt.
pols gebroken, hand gebroken, flink grote schaafwonden.

met ruim 100km/h op een auto geklapt die uit een uitrit kwam. zat achterop bij me broer op ze quad. Waren 50 meter verder terrecht gekomen als waar de auto stond.

de weken erna doen veel meer pijn als het moment zelf en het uur erna

Loca

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 nov 2004

je bent er nog steeds trots op he? :)

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Hahaha. Ik ben ook een keer aangereden op een brommertje. Ik was 15, reed 80, klapte frontaal tegen die auto waarbij m'n ballen zo hard tegen de benzinetank aanvlogen dat ie ervan afbrak en schampte vervolgens met m'n schouder langs een boom om vervolgens te landen en nog ff 2 meter door te schuren. Schaafwond van boven m'n knie helemaal tot net iets onder m'n nieren.

Ik stond ook gewoon weer op en ik dacht: ****, misschien is die brommer nog heel en ziet die gozer er niks van.(was namelijk het nieuwe brommertje van een maat van me) Ik naar die brommer lopen is dat hele ding totalloss, echt gewoon helemaal naar de tering. Toen hoopte ik dat ik nu zo wakker zou worden, maarja dat gebeurde ook niet.
Schaafwond had ik toen ook nog niet gezien, ik merkte alleen een verschrikkelijke pijn bij m'n ballen. Zei die vent die me had aangereden ook nog zoiets als: Okee, hier heb ik dus niks mee te maken. En wou die wegrijden.:roflol:

Uurtje daarna ben ik in de politieauto inslaap gevallen onderweg naar het ziekenhuis. Die politieagenten helemaal flippen omdat ze dachten dat ik dood aan't gaan was aan interne bloedingen ofzo, zat ook overal bloed op m'n kleren van die schaafwond die ik nu inmiddels wel voelde. Moest ik in het ziekenhuis ook nog 'es in me blote billen ergens gaan staan waar ze koude zalf over me heen smeerde en checkte voor interne bloedingen via zo'n machine waarbij je ook je baby kan zien als je zwanger bent.

Maar wel een gruwelijk litteken aan overgehouden die in een zwembroek goed te zien is. Ik zeg altijd dat ik naar Irak ben geweest.

Naar boven