MuscleMeat

Kelly Brook heeft beste bikini-body (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ballon

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
3.900
Waardering
199
van onze redactie
AMSTERDAM - Niet Pippa Middleton met haar beroemde achterwerk maar het Britse model Kelly Brook heeft de beste bikini-body.

Dit blijkt uit een poll van Gillette Venus waarvoor 2000 mannen en vrouwen hun stem uitbrachten. Jennifer Lopez werd tweede en Pippa Middleton eindigde op de derde plek.
Vooral haar rondingen trekken de aandacht. "Haar middel staat perfect in verhouding tot haar heupen. Vrouwen zouden haar lichaam graag willen hebben en mannen zien de vormen als een teken van goede gezondheid", meldt een gedragstherapeut aan DailyMail.
De 31-jarige schone werd afgelopen maand meerdere malen in bikini gespot aan de Italiaanse kust en werd maar niet met rust gelaten door de aanwezige mannen. "Ze kijken naar mij alsof ik een ijsje ben", liet ze weten op Twitter.

Bron:http://www.telegraaf.nl/prive/10284177/__Kelly_Brook_beste_bikini-body__.html?p=15,1

Pippa Middleton vind ik nou echt helemaal niks, net als Jennifer Lopez. Weinig spiermassa.:(
Wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt:
Ok
 
dat de beste bikini body?

GTFO.gif
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ok?
 
damn.

Goedgekeurd.
 
te weinig spiermassa
:trollface:

ok?
 
mooie nipples:P
 
ziet er goed uit...maar beste?
 
166146.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kan ze beiden niet geweldig vinden.
Is wel mooi, maar er zit nog genoeg werk aan. Maargoed... nagaande dat er vast ook veel hopeloze vrouwen met persoonlijke issues op hebben gestemt, valt het nog wel weer mee.
 
In ieder geval niet zo'n uitgemergeld fashion-modellending, maar in 'Mack's topic' staan aardig wat dames die mij meer kunnen bekoren!
 
Niet slecht en nog een Engelse ook. Ik hou van vrouwen met een kont. Maar als ik door het centrum loop zie ik er wel betere bij hoor. Jennifer Lopez op 2, ok.. mens heeft geen eens tieten. Vond die clip wel leuk dat ze dan haar hand er voor houdt op het eind en dat dingetje weggooit. Viel ook zo lekker veel te verbergen. OT: lekker belangrijk eigenlijk :/
 
ze is best lekker hoor!
 
Die in witte bikini ziet er zeer gezond uit...
 
ze houdt van ecto's?
 
Jennifer Lopez is anders ook gewoon zwaar hitable en bikini-babe waardig
 
Back
Naar boven