Fitness Seller

Kennelly does it again

Bezoekers in dit topic

Starter20

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
4 feb 2006
Lengte
1m80
Massa
90kg
extreem gewicht, dat wel. deze meneer verplaatst raw toch ook heel veel gewicht? houd hij daar ook WR in? vind ik persoonlijk wat boeiender, niet dat dit geen extreme prestatie is

Lenn

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m70
Massa
83kg
Vindt raw benchen meer spectaculair, hoe zwaar dit ook is.

Starter20

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
4 feb 2006
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vindt raw benchen meer spectaculair, hoe zwaar dit ook is.

ben ik het inderdaad wel mee eens, het lijkt alsof deze man moet rowen om het gewicht omlaag te krijgen

but still.. hij krijgt op de 1 of andere manier toch weer 487kg uitgelocked, mijn volledige upperbody zou gecrushed worden enkel al bij een poging het beet te houden

Lenn

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m70
Massa
83kg
ben ik het inderdaad wel mee eens, het lijkt alsof deze man moet rowen om het gewicht omlaag te krijgen

but still.. hij krijgt op de 1 of andere manier toch weer 487kg uitgelocked, mijn volledige upperbody zou gecrushed worden enkel al bij een poging het beet te houden

Ja, ben net zijn dvd aan het downloaden. Ben eens benieuwd.

MikeDiesel

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2008
Lengte
1m85
Massa
128kg
Vetpercentage
16%
Ja, dat banken gaat nergens meer over. Niet dat dit geen fabelachtig staaltje van kracht is, maar die mongolerige suits, alsjeblieft zeg.

Ik vindt sowiezo dat powerliften RAW moet zijn. Geen suits alleen riem en kniebandage, klaar!
Dan wil ik nog wel eens zien wat de topjes zijn.

Ook vindt ik al die pakken en body-armor suits, back-biomechanical suit weet ik wat allemaal meer, nix met kracht te maken hebben.
Afschaffen die zooi ook in het StM-circuit. :eek:

Gast 2315

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2006
Lengte
1m91
Massa
128kg
Ja, dat banken gaat nergens meer over. Niet dat dit geen fabelachtig staaltje van kracht is, maar die mongolerige suits, alsjeblieft zeg.

Ik vindt sowiezo dat powerliften RAW moet zijn. Geen suits alleen riem en kniebandage, klaar!

Ook vindt ik al die pakken en body-armor suits, back-biomechanical suit weet ik wat allemaal meer, nix met kracht te maken hebben.

Helemaal mee eens.

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m94
Massa
134kg
Het lijkt toch alsofie geen volledige lock-out maakt.....

Laatst bewerkt:

schavuit

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 mrt 2007
Het lijkt toch alsofie geen volledig lock-out maakt.....

als je nog geen 500kg bencht, moet je gewoon je bek houden j/k

Bij zijn vorige record had hij zijn kont een kilometer of 7 van de bank. Vind dat ook dat ze er aparte regels op nahouden bij sommige federaties. Neem die quartersquats in zoveel lagen aan suits, briefs etc. Alleen het onderdeel deadliften lijkt nog vrij "echt" De gewichten zijn erg indrukwekkend, maar de uitvoering en de uitvoering en shitload aan gear vind ik toch jammer.

Juniormob

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
15 dec 2004
Lengte
1m85
Massa
140kg
Vetpercentage
5%
Ik doe hem niet na en mede met mij velen niet. Raw is inderdaad wel indrukwekkender.

Frenkpie

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
17 nov 2002
Lengte
1m72
Massa
88kg

fully agree

turboknaller

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 okt 2006
Lengte
1m80
Massa
105kg
Vetpercentage
15%

ben ik niet mee eens, ik heb liever een suit aan dan een paar blauw rode pilletjes om sterker teworden.

En mensen die met gear 310 kniebuigen kunnen Raw 260 maar wel op wedstrijd diepte.
Niet zo als de meeste mensen tot parrallel.

willemyates

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
112kg
Vetpercentage
25%
jezus christus te paard.

wat een gewicht, maar dat was geen lockout. met wat voor gewicht traint die kerel?? denk dat ze dat niet eens bij mij op de sportschool hebben hangen.

hoe heet zijn film?

Viking1012

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
6 aug 2006
ben ik niet mee eens, ik heb liever een suit aan dan een paar blauw rode pilletjes om sterker teworden.

En mensen die met gear 310 kniebuigen kunnen Raw 260 maar wel op wedstrijd diepte.

Wat is het verschil tussen die twee? Het zijn uiteindelijk allebei "hulpmiddelen", toch?

Liften moet je sowieso RAW doen.....

MikeDiesel

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2008
Lengte
1m85
Massa
128kg
Vetpercentage
16%

Jij bent waarschijnlijk kampioen appels met peren vergelijken.
Het enige dat ik zeg is dat ik vindt dat powerliften RAW moet zijn, kom jij met pilletjes ??? ???

Ik heb gasten gezien die amper 250 kniebuigen, maar omdat ze een superdeluxe nieuw model Titan/metal of wat voor suit dan ook 300kg plus kniebuigen.
Gaat nergens meer over. Gewoon RAW, das het eerlijkste en in mijn ogen nog steeds héél indrukwekkend.
Het gevaar bestaat dat men teveel aan gear gaat hangen.
Ik ben wel voor kniebandages en riem uiteraard, voor de rest nix. ;)

The Locust

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 mei 2005
Jij bent waarschijnlijk kampioen appels met peren vergelijken.
Het enige dat ik zeg is dat ik vindt dat powerliften RAW moet zijn, kom jij met pilletjes ??? ???

haha ja doet me denken aan één van de grappigste uitspraken die ik hier ooit gelezen heb, zei één of andere kerel "ja met al die suits en shirts en zo dat kan je toch niet meer drugfree noemen ?"

Naar boven