Fitness Seller

Kennelly does it again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

extreem gewicht, dat wel. deze meneer verplaatst raw toch ook heel veel gewicht? houd hij daar ook WR in? vind ik persoonlijk wat boeiender, niet dat dit geen extreme prestatie is
 
Vindt raw benchen meer spectaculair, hoe zwaar dit ook is.
 
Vindt raw benchen meer spectaculair, hoe zwaar dit ook is.

ben ik het inderdaad wel mee eens, het lijkt alsof deze man moet rowen om het gewicht omlaag te krijgen

but still.. hij krijgt op de 1 of andere manier toch weer 487kg uitgelocked, mijn volledige upperbody zou gecrushed worden enkel al bij een poging het beet te houden
 
ben ik het inderdaad wel mee eens, het lijkt alsof deze man moet rowen om het gewicht omlaag te krijgen

but still.. hij krijgt op de 1 of andere manier toch weer 487kg uitgelocked, mijn volledige upperbody zou gecrushed worden enkel al bij een poging het beet te houden

Ja, ben net zijn dvd aan het downloaden. Ben eens benieuwd.
 
Ja, dat banken gaat nergens meer over. Niet dat dit geen fabelachtig staaltje van kracht is, maar die mongolerige suits, alsjeblieft zeg.

Ik vindt sowiezo dat powerliften RAW moet zijn. Geen suits alleen riem en kniebandage, klaar!
Dan wil ik nog wel eens zien wat de topjes zijn.

Ook vindt ik al die pakken en body-armor suits, back-biomechanical suit weet ik wat allemaal meer, nix met kracht te maken hebben.
Afschaffen die zooi ook in het StM-circuit. :eek:
 
Ja, dat banken gaat nergens meer over. Niet dat dit geen fabelachtig staaltje van kracht is, maar die mongolerige suits, alsjeblieft zeg.

Ik vindt sowiezo dat powerliften RAW moet zijn. Geen suits alleen riem en kniebandage, klaar!
Dan wil ik nog wel eens zien wat de topjes zijn.

Ook vindt ik al die pakken en body-armor suits, back-biomechanical suit weet ik wat allemaal meer, nix met kracht te maken hebben.
Afschaffen die zooi ook in het StM-circuit. :eek:

Helemaal mee eens.
 
Het lijkt toch alsofie geen volledige lock-out maakt.....
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt toch alsofie geen volledig lock-out maakt.....

als je nog geen 500kg bencht, moet je gewoon je bek houden j/k

Bij zijn vorige record had hij zijn kont een kilometer of 7 van de bank. Vind dat ook dat ze er aparte regels op nahouden bij sommige federaties. Neem die quartersquats in zoveel lagen aan suits, briefs etc. Alleen het onderdeel deadliften lijkt nog vrij "echt" De gewichten zijn erg indrukwekkend, maar de uitvoering en de uitvoering en shitload aan gear vind ik toch jammer.
 
Ik doe hem niet na en mede met mij velen niet. Raw is inderdaad wel indrukwekkender.
 
Ja, dat banken gaat nergens meer over. Niet dat dit geen fabelachtig staaltje van kracht is, maar die mongolerige suits, alsjeblieft zeg.

Ik vindt sowiezo dat powerliften RAW moet zijn. Geen suits alleen riem en kniebandage, klaar!
Dan wil ik nog wel eens zien wat de topjes zijn.

Ook vindt ik al die pakken en body-armor suits, back-biomechanical suit weet ik wat allemaal meer, nix met kracht te maken hebben.
Afschaffen die zooi ook in het StM-circuit. :eek:

fully agree
 
Ja, dat banken gaat nergens meer over. Niet dat dit geen fabelachtig staaltje van kracht is, maar die mongolerige suits, alsjeblieft zeg.

Ik vindt sowiezo dat powerliften RAW moet zijn. Geen suits alleen riem en kniebandage, klaar!
Dan wil ik nog wel eens zien wat de topjes zijn.

Ook vindt ik al die pakken en body-armor suits, back-biomechanical suit weet ik wat allemaal meer, nix met kracht te maken hebben.
Afschaffen die zooi ook in het StM-circuit. :eek:

ben ik niet mee eens, ik heb liever een suit aan dan een paar blauw rode pilletjes om sterker teworden.

En mensen die met gear 310 kniebuigen kunnen Raw 260 maar wel op wedstrijd diepte.
Niet zo als de meeste mensen tot parrallel.
 
jezus christus te paard.

wat een gewicht, maar dat was geen lockout. met wat voor gewicht traint die kerel?? denk dat ze dat niet eens bij mij op de sportschool hebben hangen.

hoe heet zijn film?
 
ben ik niet mee eens, ik heb liever een suit aan dan een paar blauw rode pilletjes om sterker teworden.

En mensen die met gear 310 kniebuigen kunnen Raw 260 maar wel op wedstrijd diepte.
Niet zo als de meeste mensen tot parrallel.

Wat is het verschil tussen die twee? Het zijn uiteindelijk allebei "hulpmiddelen", toch?

Liften moet je sowieso RAW doen.....
 
ben ik niet mee eens, ik heb liever een suit aan dan een paar blauw rode pilletjes om sterker teworden.

Jij bent waarschijnlijk kampioen appels met peren vergelijken.
Het enige dat ik zeg is dat ik vindt dat powerliften RAW moet zijn, kom jij met pilletjes ??? ???

En mensen die met gear 310 kniebuigen kunnen Raw 260 maar wel op wedstrijd diepte.
Niet zo als de meeste mensen tot parrallel.

Ik heb gasten gezien die amper 250 kniebuigen, maar omdat ze een superdeluxe nieuw model Titan/metal of wat voor suit dan ook 300kg plus kniebuigen.
Gaat nergens meer over. Gewoon RAW, das het eerlijkste en in mijn ogen nog steeds héél indrukwekkend.
Het gevaar bestaat dat men teveel aan gear gaat hangen.
Ik ben wel voor kniebandages en riem uiteraard, voor de rest nix. ;)
 
Jij bent waarschijnlijk kampioen appels met peren vergelijken.
Het enige dat ik zeg is dat ik vindt dat powerliften RAW moet zijn, kom jij met pilletjes ??? ???

haha ja doet me denken aan één van de grappigste uitspraken die ik hier ooit gelezen heb, zei één of andere kerel "ja met al die suits en shirts en zo dat kan je toch niet meer drugfree noemen ?"
 
Back
Naar boven