XXL Nutrition

Kennen jullie Robbert wolters? Van loods 2 in raalte? (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

L3tty

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 mrt 2019
Waardering
3.741
Lengte
1m62
Vetpercentage
29%
Ik train nog steeds thuis in combinatie met zwembad. Er zijn 2 sportscholen hier maar beide niet mijn ding, ik wil gewoon in een jogging broek met t shirt kunnen trainen ipv in een hippe legging.
Nu zag ik dat er een soort besloten krachthonk is hier in raalte genaamd loods 2. Gewoon een Hal op het industriererrein met geen voozieningen alleen maar ijzer.Je mag daar alleen trainen als je er al wat van bakt. Nu is dat dus nog geen optie voor mij. Maar misschien in de toekomst wel. Nu is het alleen lastig om er een beeld van te vormen omdat het besloten is. Dus ik dacht wie weet kent een van jullie hem wel als personal trainer.......
Loods2.com

Laatst bewerkt:

imnewhere

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
2.119
Ik train nog steeds thuis in combinatie met zwembad. Er zijn 2 sportscholen hier maar beide niet mijn ding, ik wil gewoon in een jogging broek met t shirt kunnen trainen ipv in een hippe legging.
Niemand houdt je tegen om in een commerciële sportschool in joggingbroek en t-shirt te trainen hoor.

Laatst bewerkt:

Portonia1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Waardering
725
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Waarom kun je niet met een joggingbroek en t shirt trainen in een gewone sportschool??

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
11.588
Lengte
1m68
Waarom ga je er niet gewoon even langs. Je wil naar serieus liften toe. Langsgaan werkt vaak positief en misschien kan je dan een x kijken ofzo. Ze accepteren best vaak mensen die er echt wat van willen maken.

SvP0501

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2015
Waardering
1.263
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Ik denk ( en dan ben ik heel eerlijk ) beter in een commerciële sportschool in trainingsbroek en T-shirt kan sporten dan in een hardcore gym met enkel ijzer .
Ik train ook in een commerciële gym , wel in korte broek en mouwloos shirt , maar in een hardcore gym voel ik me niet op mijn plek

vaak is de enige regel in een commerciële gym dat er geen tanktops waar tepels bij te zien zijn toegestaan

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
15.538
Nu zag ik dat er een soort besloten krachthonk is hier in raalte genaamd loods 2. Gewoon een Hal op het industriererrein met geen voozieningen alleen maar ijzer.Je mag daar alleen trainen als je er al wat van bakt. Nu is dat dus nog geen optie voor mij. Maar misschien in de toekomst wel. Nu is het alleen lastig om er een beeld van te vormen omdat het besloten is. Dus ik dacht wie weet kent een van jullie hem wel als personal trainer.......
Loods2.com
Er wordt daar zover ik weet altijd serieus getraind. Dhr. Wolters is zelf ook geen kleine jongen en weet wel het een en ander.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
15.382
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Loods2.com
Newsflash: je kunt in elke sportschool gewoon trainen met joggingbroek en t-shirt.

Bert

Don't let it bring you down
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
21.917
Lengte
1m89
Massa
111kg
Bij de Fit-4-Free is zelfs een spijkerbroek, Gucci-schoenen, heuptas, jas met bontkraag en een wintermuts toegestaan.

Portonia1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Waardering
725
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Ze heeft dit haarzelf aangepraat..
Je komt daar toch om te trainen? het is geen modeshow..

L3tty

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 mrt 2019
Waardering
3.741
Lengte
1m62
Vetpercentage
29%
  • Topic Starter Topic Starter
Ja dit kan in theorie. Maar je moet je er wel prettig voelen anders ga je 3 maanden op wilskracht en komt daarna het klad Erin. Het is moeilijk uit te leggen, beetje sfeer dingetje.
Edit misschien komt het ook dat ik bij beide sportscholen Ben geweest toen ik nog zwaarder was. Met mijn 130 kg voelde ik me niet op mn gemak
Ben toen van ellende in deventer bij een achmea health center gaan trainen. Telkens een half uur rijden. Maar daar ging met plezier heen ipv tegenzin en dan hou je het langer vol.

Laatst bewerkt:

zunnepitte

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.152
Lengte
1m82
Massa
88kg
Je kunt toch in elke sportschool in een joggingbroek en t-shirt trainen?

Ik heb een tijdje getraind in loods2, is inderdaad voor de serieuze krachtsporter, al maakt het niet uit als je een beginner bent.
Je kunt Robbert gewoon een berichtje sturen, via fb bijvoorbeeld. Hij was zelf niet vaak aanwezig, maar als je lid bent kun je er 24/7 sporten.

GetBig XXL

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jun 2012
Waardering
2.909
Lengte
1m73
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Ja dit kan in theorie. Maar je moet je er wel prettig voelen anders ga je 3 maanden op wilskracht en komt daarna het klad Erin. Het is moeilijk uit te leggen, beetje sfeer dingetje.
Beetje aanstellerietes dingetje...

L3tty

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 mrt 2019
Waardering
3.741
Lengte
1m62
Vetpercentage
29%
Beetje aanstellerietes dingetje...
Misschien heb jij een fantastische ruggegraat maar ik helaas niet.....
Ik moet het leuk zien te houden voor mezelf. Ik heb de sport high nog niet te pakken

L3tty

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 mrt 2019
Waardering
3.741
Lengte
1m62
Vetpercentage
29%
Je kunt toch in elke sportschool in een joggingbroek en t-shirt trainen?

Ik heb een tijdje getraind in loods2, is inderdaad voor de serieuze krachtsporter, al maakt het niet uit als je een beginner bent.
Je kunt Robbert gewoon een berichtje sturen, via fb bijvoorbeeld. Hij was zelf niet vaak aanwezig, maar als je lid bent kun je er 24/7 sporten.
Grappig dat jij er ook hebt getraind. Mag ik vragen waarom nu niet meer ?

GetBig XXL

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jun 2012
Waardering
2.909
Lengte
1m73
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Misschien heb jij een fantastische ruggegraat maar ik helaas niet.....
Ik moet het leuk zien te houden voor mezelf. Ik heb de sport high nog niet te pakken
Niks met ruggengraat te maken..
Je sport voor jezelf, muziek op en gewichten knallen. Denk dat niemand het rot vindt dat je niet je booty showt in je mooiste legging. Train waarin je wilt trainen hoor. Tenzij je graag aandacht wilt...

Laatst bewerkt:

zunnepitte

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.152
Lengte
1m82
Massa
88kg
Grappig dat jij er ook hebt getraind. Mag ik vragen waarom nu niet meer ?
Woonde eerst op 25min rijden, maar ben verhuisd en nu is het mij net te ver weg.

Portonia1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Waardering
725
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Hoe kan je je nou meer comfortabel voelen in een hardcore gym waar iedereen serieus lift dan in een random sportschool waar 99% maar wat doet?
Oordoppen in focus op jezelf, je bent daar toch voor jezelf..

Kathlinoo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2017
Waardering
6.264
Lengte
1m75
Massa
63kg
Heb je geen basic fit oid in de buurt? Denk dat zowat 70% in jogging en shirt traint (en 3% in jeans en slippers). Zou mij meer op m'n gemak voelen daar, merendeel weet niet waarmee die bezig is, dan waar enkel kasten rondlopen.
Je gaat voor jezelf, laat anderen denken wat ze willen. Niks van aantrekken.

Bovenaan