XXL Nutrition

Kent er iemand een goed workoutschema voor mij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 feb 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
66kg
Hey,
Vraagje: dit is momenteel mijn workoutschema.
Om de 2 dagen, 4 sets:
-One arm double rows:10reps
-standing double press:10reps
-one arm double curls:10reps
-triceps extention:10reps
-shrugs:10reps
Na 2 sets, buikspieroefeningen;
*4sets: -reverse crunch->20reps
-Toe touches->20reps
-Plank->30seconden
Na de buikspieroefeningen de laatste 2 sets van boven lichaam.


Moet dit beter of heeft iemand een kompleet ander schema voor mij?
PS: ik werk enkel met dubells en lichaamsgewicht

15 jaar/ 1,85 m/ 66kg

Alvast bedankt ;)
 
Waarom niet naar de sportschool? Dit lijkt nergerns op.
 
Kben idd aan het overwegen voor sportschool maar kmoe zelf betale
 
Ik betaal volgens mij €13,50 per maand, dat moet toch wel te doen zijn? Met wat je hier boven beschrijft verspil je alleen een beetje tijd..
 
Ik betaal volgens mij €13,50 per maand

Wut? Ik betaal fucking 40 euro per maand. Najah me vader betaald, maar dat is nogal een ander bedrag dan 13,50 euro. ;)
 
Wut? Ik betaal fucking 40 euro per maand. Najah me vader betaald, maar dat is nogal een ander bedrag dan 13,50 euro. ;)

Haha, ik vertel je er ook niet bij dat er wekelijks pulleys in de rondte schieten van de slechte kwaliteit.
En van de begeleiders die je vet in spieren om willen zetten hoef je het ook niet te hebben:p. Maar goed, verder is het prima te doen voor die prijs.
 
Betaal al een jaar helemaal niks door I guess een systeemfout, zo vervelend. En uni gym is 70/jaar, goed te doen
 
19,5 euro per maand in de basic fit hier in Sint Niklaas.:) On topic dit schema is echt niet goed, doe bijvoorbeeld 2 x week dumbell press (borst), Press (schouders), dumbell row (rug), curls (biceps), extensions (triceps) en bijvoorbeeld 2 dumbells naast je lichaam en kniebuigingen (voor de benen) als je echt niet naar de gym kan gaan. Laat ook je fantasie werken, als ik begon met trainen op 14 jaar dan had ik ook maar 2 dumbells van 15 kg elk en geen bank (en ook geen geld voor de sportschool). Ik ging op de grond liggen en deed zo bankdrukken en flyes, ik ging in de tuin en trok mij op aan een tak, ik deed oefeningen met een zak cement die mijn vader had liggen, ik laadde wat stenen in een rugzak en ging zo loopoefeningen doen en ga zo maar verder, als je je fantasie gebruikt kan veel! Dit is allemaal primitief maar het bracht mij toch veel beginnende spiermassa (en doorzettingsvermogen) op.
 
Bedankt ouwe belg,
Voor de tips ksal ze gebruiken

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

PS: dit schema heb ik ongeveer overgenomen van sixpackshortcuts(youtube)
 
Back
Naar boven