Fitness Seller

kent iemand deze oefening? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

achilles

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2003
Berichten
36
Waardering
0
hoi, kent iemand de oefening met de de twee kabels (waar je ook cable cross mee doet) die je dan hoog kruiselings pakt en dan naar achteren trekt? Je traint er je achterste schouderspieren mee. Ik vind het echt een heerlijke oefening en ik voel de spiergroep goed, maar de bewegingsuitslag is vrij klein dus ik vraag me af of het wel een effectieve oefening is.
 
ik vind de bewegingsuitslag nou niet bepaald klein, tenzij je een kleine dubbele-kabel hebt.
Effectief dus.
 
Inderdaad, als je de beweginsuitslag klein vind, misschien doe je hem dan niet goed. Want de beweginsuitslag is ongeveer net zo groot als bij een cable crossover en dat is ook niet bepaald klein...
 
Korte kabels.

Je hebt voor cross-over minder kabellengte nodig als dit soort oefeningen
 
zit ook in mijn schema en vind em fantastisch. Als ik dan daarna me side raises erbij pak sta ik echt zwaar in de fik.
 
Probeer het trouwens ook een liggend!

Gewoon op je rug op een bankje tussen de CO, en dan dezelfde beweging. Doordat je niet met je lichaam kan werken een stuk zwaarder, maar voelt (bij mij) goed aan.
 
Originally posted by KaLe
zit ook in mijn schema en vind em fantastisch. Als ik dan daarna me side raises erbij pak sta ik echt zwaar in de fik.

Dat gevoel heb ik ook regelmatig maar dat komt denk ik door die aansteker [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
reply

maa ik hou mn armen gebogen ik beweeg alleen met mn schouders naar achteren en naar voren (of omhoog /omlaag tis maar hoeje t bekijkt)en dan lijkt de beweging niet zo groot hoor. Trouwens ik heb nog nooit van een lang of een korte cable station gehoord, wij hebben gewoon zo'n normaal ding:)
 
ik deed m altijd, vond m niet prettig dus sindsdien heb ik andere oefeningen in de plaats gekozen
 
Back
Naar boven