MuscleMeat

Kent iemand dit -Finaplix- en zoja wat is je ervaring ermee

Bezoekers in dit topic

XLarge

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
1.876
Waardering
1
Finaplix=?

Ik hoorde dat het echt een massa bouwer is,maar weet iemand precies wat ie doet?en of je het wel eens gebruikt hebt?ik kan niet genoeg info erover vinden

Mvg
 
Laatst bewerkt:
zoek eens op trenbolone ;)
 
oke dat dacht ik al een beetje,ga er zeker nog niet aan beginnen,lijkt me toch wat zwaar voor een tweede kuur. maar ik hoorde er wel goede ervaringen mee in de sportschool}

Gr
 
Finaplix is merknaam voor veterinaire implantaten die trenbolon-acetaat bevatten.
Hier op `t board hangen nog wel wat ouwe gifmengers rond die er zelf een inject van maken. ;)
 
Martinus zei:
Finaplix is merknaam voor veterinaire implantaten die trenbolon-acetaat bevatten.
Hier op `t board hangen nog wel wat ouwe gifmengers rond die er zelf een inject van maken. ;)

klopt heb er zelf een tijd geleden eens injecteerbare trenbolone van gemaakt en was niet bepaald verkeert.
is wel leuk om eens zelf temaken, maar makkelijker is toch om de kant en klare versie ergens tekopen scheelt je een hoop gemier en gemartel.
 
:brew:

Ik was als senior indertijd de eerste die zich alhier kon melden met een prachtig brouwsel eigengemaakte tren :D De foto's voor een tutorial liggen nog steeds klaar maar tegenwoordig waagt men zich er steeds minder aan om het zelf te maken.
Het eindeloze gepers door die dunne filter kostte me m'n duimen.

Nu kun je het gewoon kant en klaar kopen van verschillende merken.
Een massabouwer is het niet zozeer, het maakt je erg droog en hard.
Tren staat bekend als een test-variant die 3 keer zo sterk is als test zelf en dus niet geschikt is voor de beginnende gebruiker.
 
Back
Naar boven