XXL Nutrition

Kent iemand dit supp?

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Ik las dit op een prikboard, geen post van mij dus! kent iemand dit?

Ik train nu 8 jaar zeer regelmatig.
Drie jaar geleden heb ik dit produkt gebruikt.
Zie ook: web.winltd.com/nw/special/products/dhea.htm
Ik nam toen 2 tabletten in de ochtend en 2 in de avond.
In zo'n potje zaten 60 tabletten. Totaal heb ik die periode 4 potjes leeggemaakt.
Als ik erop terug kijk en mijn traininglogboek bekijk blijkt dat ik toen op een niveau zat (betreffende kracht en groei) wat ik nu nog steeds niet meer kan evenaren.
Ik was er destijds mee gestopt omdat ik een beetje schrok hoe hard ik toen voorruit ging en vanwege wat negatieve verhalen over de gezondheid door dhea plus.
Zijn er mensen die hier meer van weten?
Doordat ik destijds zo voorruit ging denk ik nog wel eens aan die periode terug. Maar als het echt niet goed is voor organen ed. dan is dat het niet waard.

Louis
 
DHEA of dehydroepiandrosterone is een pre-prohormoon. Het converteert naar androstenedione, en androstendione naar testosteron. Maar de dag van vandaag zijn vele betere prohormonen beschikbaar met veel minder nevenwerkingen in hoge dosis zoals 4AD, Nor-diol, 1,4-andro en zo voort.
 
Idd juriaan je gaat weer een stap verder... dan de creatine e.d

Als je dan toch aan de prohormonen gaat ga dan voor de sterkte varianten.

DHEA enkel doet ook niet veel op je testosteron maar meer drukken op je cortisol levels.
 
Neuh zat er niet aan te denken maar had geen idee wat dhea was. nu snap ik het een verre voorloper van de huidige ph's!

Thanx!
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Jur. DHEA is zo ongeveer de voorloper van echte ph's... Omdat het nog te veel stappen moet doorlopen voordat het uiteindelijk in test wordt omgezet zal je er erg weinig aan hebben...
 
Back
Naar boven