MuscleMeat

Kenteken achterhalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. Ik moet gegevens hebben van een kenteken. Ik weet dus een kenteken, en wat voor auto daar bij hoort, maar ik wil weten wie de eigenaar is. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Many thanks :)
 
Moet je eens bellen naar je verzekering, zeggen dat je een botsing oid heb gehad, en die gegevens moet weten :)
 
Extend zei:
Moet je eens bellen naar je verzekering, zeggen dat je een botsing oid heb gehad, en die gegevens moet weten :)

hey dat is een goede, dat ik daar zelf niet op gekomen ben. verstrekken ze die gegevens zomaar dan?
 
The Rock zei:
hey dat is een goede, dat ik daar zelf niet op gekomen ben. verstrekken ze die gegevens zomaar dan?

Ja, hierzo deden ze het wel :) succes bro
 
Nee joh, die verstrekken niet zomaar gegevens... Als je botsing hebt gehad dan moet de politie er aan te pas komen...
Gaat niet lukken denk ik.
 
Sorry ik las iets te snel...
 
Verzekeringspersonen hebben in elk geval toegang tot die gegevens. Mogen ze uiteraard niet zomaar gebruiken maar misschien dat het met die smoes wel lukt.
Politie heeft ook toegang tot die gegevens, dus mocht je er toevallig met 1 bevriend zijn...
 
dan moet je iemand zoeken die in een garage werk en toegang heeft tot de apk bestanden die kan het zo zien voor je.
 
Wordt vrij lastig, zelfs bij een aanrijding verstrekt de politie dat soort gegevens alleen aan de verzekeraars of tussenpersoon. Die mogen die gegevens niet doorgeven. Als prive persoon kom je er dus niet aan. Politie is overigens zeer bureaucratisch daarin, een rechterlijke uitspraak heeft er voor gezorgd dat ze bij aantoonbare economische, emotionele of andere schade die gegevens gewoon vrij opvraagbaar moeten zijn voor het slachtoffer. Dit om claims mogelijk te maken.
 
EricR zei:
Wordt vrij lastig, zelfs bij een aanrijding verstrekt de politie dat soort gegevens alleen aan de verzekeraars of tussenpersoon. Die mogen die gegevens niet doorgeven. Als prive persoon kom je er dus niet aan. Politie is overigens zeer bureaucratisch daarin, een rechterlijke uitspraak heeft er voor gezorgd dat ze bij aantoonbare economische, emotionele of andere schade die gegevens gewoon vrij opvraagbaar moeten zijn voor het slachtoffer. Dit om claims mogelijk te maken.
Ik had een jaar of 2 geleden een aanrijding, die auto reed direct door en ik had zijn kenteken, naar de politie geweest, aangifte gedaan, en een uur later ging de telefoon, was de politie om de persoonlijke gegevens van die bestuurder door te geven. ;)
 
Ik heb zelfs gedreigd om met een honkbalknuppel het bureau te verbouwen, maar dat mocht ook niet helpen. Ze registreren alles bij het bureau proces verbaal in Zoetermeer tegenwoordig, die werken niet echt snel. De verbouwing ging niet door trouwens, mijn moeder heeft me er vanaf gepraat. Stond echt op het punt om een bureau te verbouwen.

Verschil met jou is misschien dat de mij degene die me aanreed zijn gegevens al had liggen bij de politie. Dus geen hit and run.

Maar politie mag dus in sommige gevallen wel de gegevens doorgeven alleen verschuilen ze zich achter vage regeltjes.
 
ik heb eens een aanrijding gehad een dwaas wicht

reed me van de baan zij huilden naar mijn huis .

haar gedwonegn om te tekenen .

en daarna kreeg ik een formulier waar haar adres opstond
 
The Rock zei:
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. Ik moet gegevens hebben van een kenteken. Ik weet dus een kenteken, en wat voor auto daar bij hoort, maar ik wil weten wie de eigenaar is. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Many thanks :)

Ik heb geen idee maar je maakt me wel nieuwsgierig. ???
Iedereen gaat er van uit dat je een ongeluk hebt gehad maar het kan ook wat anders zijn. :eek:
Bv je liep op de stoep en iemand reed door een grote regenplas en jij werd helemaal nat :eek: en zo zijn er nog meer opties
Dus laat me niet langer in spanning
 
Back
Naar boven