AndroidHealthClinic

Keranos's Bill Starr log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bill Starr bevalt me zeer goed, ik raad het je echt aan om ook eens te doen! :D

Training:

Squat:
5x50Kg
5x60Kg
5x70Kg
5x80Kg
3x85Kg PR

Bench Press:
5x30Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x55Kg
3x62.5Kg PR

Power Cleans:
5x30Kg
5x40Kg
5x45Kg
5x50Kg
5x55Kg PR

Assistance:
3x8 Dips
Pull Ups: 25 reps total

Comments:
Power Cleans gewoon 5x55 gedaan net als vorige week, omdat ik daarmee te hoog ben begonnen en om vastlopen te voorkomen ben ik ff een week extra met 55Kg bezig. :D

Aardige training, leuk al die PR's

ik dacht dat je met bill starr 5 setjes met hetzelfde gewicht moest doen.
Klopt maar niet iedere training

Nee dat is dacht ik 5x5 Stronglifts, maar komt op hetzelfde neer als Rippetoe of Bill Starr, Power Clean is inderdaad nice!

Lol, je kan nog wel wat gaan inlezen lijkt me :), Je hebt de oefeningen behouden en de template verkracht. Doe je Lineair of Dual Factor?
 
lekkere training K - goeie oef gepakt
 
Ja lekker he, bevalt me echt goed dat Bill Starr schema, als het allemaal zo lekker blijft gaan dan blijf ik nog wel ff wat maanden Bill Starr doen :D
 
Aardige training, leuk al die PR's


Klopt maar niet iedere training



Lol, je kan nog wel wat gaan inlezen lijkt me :), Je hebt de oefeningen behouden en de template verkracht. Doe je Lineair of Dual Factor?
Euh? Wat is er dan verkracht aan de template?
 
Euh? Wat is er dan verkracht aan de template?

Helemaal niks, maar iedereen gaat er van uit dat je via zon template dat je je huidige 5RMs invult en dat ie dan voor 8 weken alles invult wat je moet doen, ik vind dat persoonlijk grote onzin, daarom heb ik dat ook niet gedaan. En dat vinden ze hier niet allemaal goed :d
 
Hij pakt al enkele weken zelfde gewicht en noemt dit een PR. En ik wist niet of hij Dual Factor deed. Zolang hij de Kiddy-versie van het schema doet. Vindt ik het allemaal best wat hij uitvreet..
 
Hij pakt al enkele weken zelfde gewicht en noemt dit een PR. En ik wist niet of hij Dual Factor deed. Zolang hij de Kiddy-versie van het schema doet. Vindt ik het allemaal best wat hij uitvreet..

De "kiddy-versie"? Eigelijk had ik die 55 powerclean ff "oud pr" moeten noemen ja! :)
 
succes! Starr rockt. Er is geen limiet aan het aantal weken trouwens, de template gaat toevallig maar tot 9 weken. Hadden er ook 10 of 100 kunnen zijn. Starr volg je gewoon tot er geen progressie meer is op je lift, dan reset je hem 1 of 2 weken terug en ga je gewoon verder.
 
succes! Starr rockt. Er is geen limiet aan het aantal weken trouwens, de template gaat toevallig maar tot 9 weken. Hadden er ook 10 of 100 kunnen zijn. Starr volg je gewoon tot er geen progressie meer is op je lift, dan reset je hem 1 of 2 weken terug en ga je gewoon verder.

Oke! :D
 
Helemaal niks, maar iedereen gaat er van uit dat je via zon template dat je je huidige 5RMs invult en dat ie dan voor 8 weken alles invult wat je moet doen, ik vind dat persoonlijk grote onzin, daarom heb ik dat ook niet gedaan. En dat vinden ze hier niet allemaal goed :d

doe ik ook niet hoor - lijkt me ook lastig , de ene dag is nl niet de andere - jij bepaalt hoe jij traint:)
 
doe ik ook niet hoor - lijkt me ook lastig , de ene dag is nl niet de andere - jij bepaalt hoe jij traint:)

Ja ik voelde me bijvoorbeeld gister ook wat minder. Was paar dagen laat slapen en door "thalassemie" kan ik daar minder goed tegen ;) Maarja ben nu weer fit! :)
 
Training:

Squat:
5x50Kg
5x60Kg
5x70Kg
5x80Kg
5x85Kg PR

Bench Press:
5x30Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x55Kg
5x62.5Kg PR

Power Cleans:
5x30Kg
5x40Kg
5x45Kg
5x50Kg
5x55Kg

Assistance:
3x8 Dips
Pull Ups: 25 reps total
 
Training:

Squat:
5x50Kg
5x60Kg
5x70Kg
5x80Kg
5x85Kg PR

Bench Press:
5x30Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x55Kg
5x62.5Kg PR

Power Cleans:
5x30Kg
5x40Kg
5x45Kg
5x50Kg
5x55Kg

Assistance:
3x8 Dips
Pull Ups: 25 reps total

oke K , goeie training , je bent volwassen aan het trainen , nu nog effe die quote over sniper in je handtekening verwijderen , en dan gaat het de goeie kant op , want dat weten we nu wel nietwaar
 
oke K , goeie training , je bent volwassen aan het trainen , nu nog effe die quote over sniper in je handtekening verwijderen , en dan gaat het de goeie kant op , want dat weten we nu wel nietwaar

Je hebt gelijk, weggehaalt! Was inmiddels ook oud nieuws he :D
 
kijk dat vind ik nou tof van je , ook leuk voor sniper , want we doen allemaal ons best op ons eigen kleine niveau , mijzelf meegerekent natuurlijk
 
kijk dat vind ik nou tof van je , ook leuk voor sniper , want we doen allemaal ons best op ons eigen kleine niveau , mijzelf meegerekent natuurlijk

Oke, mijn log word trouwens verzet naar het powerlifters gedeelte, dus denk dan niet dat je mn log niet meer kan vinden hier :D Die staat gewoon ergens anders :D
 
oke powerlifter , ik zie je daar wel , ik ben daar ook weleens te vinden
 
Oke, ik had al PM gestuurd naar een moderator, maar die hadden mijn oude log verzet :roflol: Kan gebeuren natuurlijk, is nu dus nog even wachten totdat The Rock weer online is.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven