AndroidHealthClinic

Kerk

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk123456

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
3.242
Waardering
2.682
Lengte
2m28
Massa
148kg
Vetpercentage
7%
Beste heren en dames,

Wie gaat er weleens naar kerk ik ben de laatste tijd veel met bijbelstudie bezig omdat ik graag terug hetero wil worden.
In mijn jonge jaren heb ik echter in een baldadige bui een complete kerk inclusief alle inhoud vernielt omdat ik erg tegen de kerk was.
Destijds was ik misdienaar en van het ene op het andere moment was ik er volledig klaar mee.
De pastoor heb ik volledig in elkaar geslagen alle beelden kapotgeslagen en alles ondergescheten en gezeken.
Heb een beetje angst om weer naar een kerk te gaan maar denk dat het goed is om eens te gaan biechten.
Weet niet zo goed waar ik moet beginnen zit er hier misschien iemand die ook wel eens naar de kerk gaat?
Kan ik misschien met iemand hier mee LJ zou jij mij hiermee misschien kunnen helpen?
Dit is een serieus topic dus aub graag serieuze reacties ik wil mijn verleden achter me laten.

Ome Henk
 
B7D80A5D-F399-4600-AD1E-E7DB5305BFED.jpeg
 
Ik ga soms voor het zingen de kerk uit
 
beste ome henk,

laat ik eerst zeggen dat het mij niets uitmaakt dat U heel het forum vol spamt, ga vooral je gang.
maar, zou je de volgende keer, als je moet plassen, dit in een potje willen doen en dit bij de dokter willen brengen om een paar testjes te doen?
dank U. :)
 
Sorry heren maar dit is echt een serieuze vraag is er hier niemand die naar de kerk gaat?
 
Henk!
Wat een godslastering om zo aandacht te vragen 😂
En ik geloof alleen in mezelf 🙏
Voor het zingen de kerk uit hanteer ik wel maar is 1x mislukt maar daar mag ik niet over klagen 😇

Neem ff een rooibos theetje 🤣
 
Wil je een keer samen met me naar de kerk LJ ? Ik denk dat het ons wel goed zou doen.
Wil je ook trouwen in de kerk?


Volgens mij heb ik nog een verbod op toegang tot de kerken in Nederland
 
Maak je niet druk om wat de kerk van jou vind, of jijzelf van de kerk.

Het gehele katholieke geloof hangt van gestolen en verdraaide rituelen aan elkaar, geldt ook voor het protestantse geloof. Bv De kerstboom en het paasvuur zijn van Ons, net als de eieren met Pasen.
De bijbel is een soort suske&wiske maar als je het niet wilde geloven, ging je naar de hel, maar daarvoor werd je wel behoorlijk mishandeld. En door geld te geven kreeg je een betere plek in de hemel. Aflaatje kopen ?

Back to basics.
Odin is de baas, opperbaas, daar leggen God, Alha, Boeda etc hun verantwoordelijkheid af.
Die stap kun je overslaan door zelf contact te zoeken met Odin.
Luister naar de kraai die jou roept,dat is een teken.
Wolven terug in Nederland, is een duidelijk teken van de toenemende kracht van Fenrir.
Je kunt ook 9 dagen in afzondering aan een boom gaan hangen om inzicht en kennis op te doen.
Yogi's zitten soms lang in of op een berg, Jezus heeft een tijdje gehangen maar hield dat niet vol, toen nog 3 dagen in een berg.... en toen kreeg hij al meer kracht over de alom aanwezige materie.

Maar geloof in jezelf, haal je doelen en als ze indrukwekkend genoeg zijn, worden ze opgemerkt in de bovenwereld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven