MuscleMeat

Kerst.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jensz93

Cool Novice
Lid geworden
12 okt 2011
Berichten
34
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

volgende week is het kerst en is het best lastig om te gaan sporten en ik kan dus maar 3x gaan sporten volgende week.

Ik train normaal gesproken met een 4 split schema en de 5e dag is achterliggende spiergroepen.

Zal ik volgende week met een split gaan trainen of 3x full body (ik ga Maandag, Donderdag en Zaterdag)?
 
Of je neemt gewoon een weekje rust
 
Week rust is voor mietjes. gewoon meerdere trainingen op een dag. Je wilt toch niet al je gains verliezen?
 
Ja precies zo zat ik ook al te denken, maar is 3x full body dan niet goed genoeg? en hoeveel KH moet ik dan na mijn training pakken om me glycogeen weer bij te laden?
 
Week rust is voor mietjes. gewoon meerdere trainingen op een dag. Je wilt toch niet al je gains verliezen?

Ik zou 7 dagen in de week fullbody trainen en op rustdagen een 32-day split erin knallen. Blijf wel goed eten.
 
Ik zou 7 dagen in de week fullbody trainen en op rustdagen een 32-day split erin knallen. Blijf wel goed eten.

jij snapt het :thumbs:


ga gewoon 3x of neem een week rust. Ik ga zelf gewoon ma/do/vrij.
 
Ja ik ga toch eens die 7 fullbody trainingen per week doen!
 
Haha nee grapje dat zou wel echt erg zijn.
 
Pak gewoon eerste dag ub, donderdag lb, en zaterdag weer ub. Of andersom.
 
Ik ga maandag Full Body, dinsdag hardlopen, Donderdag cardio en vrijdag Full body. Mis ik alleen 2e kerstdag maar misschien dat ik die dag ff met de kettlebell aan de gang ga ! Iig zorgen dat ik enigzins beweging hou om die 2 dagen gourmetten niet te hard in te laten knallen
 
dinsdag woensdag is gym gesloten...
 
Gewoon een weekje rusten is het besten, dan zijn je spieren volledig hersteld en kan je zo ook nog eens goed laten schrikken als je de week erop terug gaat trainen ;)
 
Ik zou die dagen de gym in gaan en dan maar zien wat te doen, of het werk van die week in die dagen passen/verdelen en er verder niet zo druk over maken, zeker niet over hoeveel je precies zou moeten eten om je spieren dan na die dagen bij te vullen.

Je wilt toch trainen? Lekker gaan dan, zo vaak je wilt en anders niet. En je wilt vast genoeg eten met kerst. :)
 
Back
Naar boven