Fitness Seller

Kerstmaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je doet het overkomen of je van een borreltje al je gains gaat verpesten, dat is natuurlijk onzin. Vind het goed als mensen de keuze maken om niet te drinken omdat ze er geen toegevoegde waarde in zien en gezond willen leven. Maar ga andere mensen er niet op aanspreken als zij wel een goede balans kunnen vinden.
 
als mensen zeggen ik ga tot oud en nieuw me naar de klote zuipen bijvoorbeeld vind ik dat ik dan wat mag zeggen, je zit op een bodybuild forum dan ben je geen baas als je je klem zuipt imo en ik zeg niet dat al je gains eraan gaan maar ik vind het alsnog zonde
 
Kaastafel hierzo.
Ikzelf ben nogal gevoelig voor zuivelproducten dus ik mag zelf een eigen maaltijd eten -> macro's.

Gaaf. Ik zou bijna zeggen kaasgaaf.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
1,79 73 kilo... :o

M 1m83 84kg 15%


niet over stats zeiken iedereen begint wel ergens!:mad::mad:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 22:14 ----------

als mensen zeggen ik ga tot oud en nieuw me naar de klote zuipen bijvoorbeeld vind ik dat ik dan wat mag zeggen, je zit op een bodybuild forum dan ben je geen baas als je je klem zuipt imo en ik zeg niet dat al je gains eraan gaan maar ik vind het alsnog zonde

precies die mensen gaan ook erg katabool en zullen veel hormonen doden met alcohol tjaa als ze dat een goede balans vinden dan weet ik niet wat ze hier zoeken dit is een 'Bodybuilding' forum. Alcohol mag maar met mate en je hebt al snel wat lege calorieen binnen..;)

OT: Cheat day 200 cal boven onderhoud stofwisseling sneller laten werken;) dat word wel een Intermittent fasting day!
 
Laatst bewerkt:
als mensen zeggen ik ga tot oud en nieuw me naar de klote zuipen bijvoorbeeld vind ik dat ik dan wat mag zeggen, je zit op een bodybuild forum dan ben je geen baas als je je klem zuipt imo en ik zeg niet dat al je gains eraan gaan maar ik vind het alsnog zonde
Denk dat de beste man meer een punt probeerde te maken dat je je best wat meer mag laten gaan tijdens de feestdagen dan dat hij serrieus was
 
Laat me ook lekker gaan, sochtends wat minder eten of helemaal niet en savonds lekker vol douwen. paar biertjes en over het algemeen kom ik dan niet schrikbarend boven mijn behoefte.

Laat ik in de twee dagen 2000kcal te veel eten in combo met bier, niet dat mijn vp% of mijn gains ineens wasted zijn.
 
Denk dat de beste man meer een punt probeerde te maken dat je je best wat meer mag laten gaan tijdens de feestdagen dan dat hij serrieus was

dit heeft hij dan echt top geformuleerd
 
Ik ga pas cutten in het nieuwe jaar. En een lopend buffet word minstens 5 bordjes vol naar binnen werken. Dan is het alleen al geweldig om te zien hoe die spleetogen strak komen te staan als je álweer opschept. :roflol:

2e kerstdag word het gourmetten, garnale, zal, talapia en nog wat vlees.. Yeah! Genieten is dat.
 
als mensen zeggen ik ga tot oud en nieuw me naar de klote zuipen bijvoorbeeld vind ik dat ik dan wat mag zeggen, je zit op een bodybuild forum dan ben je geen baas als je je klem zuipt imo en ik zeg niet dat al je gains eraan gaan maar ik vind het alsnog zonde

Ik gain sowieso
 
Ik ga iig niet op me macro's letten, eet gewoon wat minder overdag en als ik wat teveel binnenkrijg so be it. Drank gewoon paar glazen wijn.
 
All you can eat :D
 
Back
Naar boven