MuscleMeat

Kerstmis/nieuwjaar

Bezoekers in dit topic

Gast 1737

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
1.113
Waardering
2.991
Lengte
1m65
Hoe ga je het aanpakken moet de feestdagen?

Dag niet tracken en eten waar je goesting in heb? Of wat minder eten om in de avond aan feesttafel aan te schuiven.
..
Ik zelf moet werken tot 17u00 waarschijnlijk gewoon mee eten met familie maar met mate.
Nieuwjaar is niks speciaals voor mij.. dus hier doen we dan ook niks.

Benieuwd hoe jullie het doen met deze dagen 😌
 
Beide dagen werken, op het werk is er wel een soort koud buffet voor ons geregeld, neem men eigen eten mee die dagen .. Moest ik thuis zijn gewoon mee eten met de familie die paar keer op het jaar gaan het niet maken
 
Hoe ga je het aanpakken moet de feestdagen?

Dag niet tracken en eten waar je goesting in heb? Of wat minder eten om in de avond aan feesttafel aan te schuiven.
..
Ik zelf moet werken tot 17u00 waarschijnlijk gewoon mee eten met familie maar met mate.
Nieuwjaar is niks speciaals voor mij.. dus hier doen we dan ook niks.

Benieuwd!
Zit met kerst altijd in een bulk fase dus die 1000 kcal extra maakt weinig uit verspreid over een hele week gemiddelde.

Maar keer wat anders eten is wellicht ook mentaal goed ipv altijd teveel gefocused zijn op voeding. Keer een oliebol of stukje taart op zijn tijd kan geen kwaad.
 
Inderdaad gewoon alles eten wat je te pakken kan krijgen :eating:
 
Gewoon vreten en dankbaar zijn dat de familie je nog uitnodigt met die capriolen.
 
Gewoon een paar dagen lekker genieten en dan de draad weer oppakken en wat meer cardio doen
 
Tracken is sowieso voor homofiele autisten. Wil je gainen? Dan verhoog je gewoon de dose. Wil je vet verliezen? Dan verhoog je gewoon de tren en neem je paar extra nakkies. Zo moeilijk is het allemaal niet.
 
Relax gewoon een beetje en vergeet ff voor 2-3 dagen dat je aan bodybuilding doet. Heb het er zelf ook af en toe moeilijk mee, maar een ander tips geven is altijd makkelijker, lol.
 
Indien je zo'n topic aan maakt terwijl je 95% van de tijd perfect op je voeding let zou ik maar eens met iemand gaan praten..
Zoals ik al zei ik ga gewoon mee eten .. maar mij volvreten dat weer ook niet xD
 
Ik sluit me bij Kameel aan.
 
Zoals ik al zei ik ga gewoon mee eten .. maar mij volvreten dat weer ook niet xD
Als je toegeeft en daarna weer met een 'maar' komt, dan klopt er iets niet in je zin. Je geeft toe of niet, niet halve bak.

Feit dat je het topic aanmaakt zegt dat je al moeite hebt met die knop uitzetten. Dan is kerst en o/n een uitgelezen kans om niet halve bak toe te geven, maar een keer 'echt' zonder remmen te genieten.

Ik geniet daarentegen weer teveel en sta de zelfgemaakte oliebollen (altijd teveel) nog 3 dagen later weg te werken omdat het anders 'zonde' is. Ik kom daardoor wel met leuke lange wandeling voorstellen in die dagen erna. Nog steeds 100% genieten, maar het er deels ook afwandelen. :D
 
Moet gewoon werken ☹.oud en nieuw wel vrij gelukkig.

Maar ik denk dat ik gewoon wat poedersuiker op mijn pannenkoeken doe.
 
Die dagen track ik niks (net als gisteren met Sinterklaas). Geen beginnen aan, en ook nergens voor nodig. Zijn maar een paar dagen per jaar. Ga ook zeker niet compenseren met meer cardio oid. Als het tijd wordt om te cutten ga ik de cardio weer uppen, niet omdat ik een paar dagen off schema heb gegeten.
 
Back
Naar boven