XXL Nutrition

Kerstmis/nieuwjaar

Bezoekers in dit topic

Mijn doel is altijd om zoveel te eten dat ik precies 1 jaar lang misselijk word bij de gedachte aan feestdagen
 
Beginnen met een mager ontbijtje dan overgaan op luchtige hapjes en dan ga ik all out en eindig ik als een smerig zwijn.
Klinkt bekend 🧐
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Ikzelf heb alleen een fors diner staan op 1e kerstdag, dus doe ik vrijdag 24 december 1800 kcal, zaterdag 25 december zorg ik dat ik daarheen ga met niet meer dan 500 kcal gegeten, 2e kerstdag 0 kcal. En dan verwacht ik in die 3 kerstdagen nog wat vet kwijt te kunnen raken met wat geluk.
 
0 kcal, wat zal jij een monster worden.
Wil nog graag 5 kilo kwijt raken om dan uiteindelijk mijn magische doel van -50kg te behalen. Misschien een beetje een stom doel maar heb dat 18 maanden geleden bedacht dat ik dat graag wilde doen en ben er bijna.
 
Wil nog graag 5 kilo kwijt raken om dan uiteindelijk mijn magische doel van -50kg te behalen. Misschien een beetje een stom doel maar heb dat 18 maanden geleden bedacht dat ik dat graag wilde doen en ben er bijna.
Behoorlijke prestatie 50kg kwijt in anderhalf jaar, mag je trots op zijn. Maar ook 48kg is ziekelijk veel.

Geniet van kerst met familie/schoon familie en vergeet “calorieën” voor 2 dagen. Kerst is 2/3 dagen pj dat zal weinig uitmaken op het totaal, maar als je jezelf isoleert, omdat je die 50kg persee wilt halen krijg je spijt.

Uiteraard jou eigen keuze en succes! 🤝
 
Behoorlijke prestatie 50kg kwijt in anderhalf jaar, mag je trots op zijn. Maar ook 48kg is ziekelijk veel.

Geniet van kerst met familie/schoon familie en vergeet “calorieën” voor 2 dagen. Kerst is 2/3 dagen pj dat zal weinig uitmaken op het totaal, maar als je jezelf isoleert, omdat je die 50kg persee wilt halen krijg je spijt.

Uiteraard jou eigen keuze en succes! 🤝
Fair point, balans vinden na zo'n ongelofelijk lange tijd afvallen is best lastig. Heb ook wat hulp moeten zoeken bij body dysmorphia klachten aangezien m'n hoofd niet echt mee wil met m'n lichaam. Misschien dat ik je advies wel ga proberen, gewoon 2-3 dagen het even los te laten en daarna rustig aan in december/januari de laatste kilootjes mee pak.
 
2e kerstdag 0 kcal.
Goed recept om spiermassa kwijt te geraken i.p.v. vet, ga gewoon door op je normale dieet na de kerstdagen zonder aanpassingen (eventueel wat extra cardio).
 
Ikzelf heb alleen een fors diner staan op 1e kerstdag, dus doe ik vrijdag 24 december 1800 kcal, zaterdag 25 december zorg ik dat ik daarheen ga met niet meer dan 500 kcal gegeten, 2e kerstdag 0 kcal. En dan verwacht ik in die 3 kerstdagen nog wat vet kwijt te kunnen raken met wat geluk.
Waarom zou je dat doen? Je kan het toch ook gewoon de week ervoor of de week erna compenseren met eten en/of cardio?

Heeft je familie zich helemaal uitgeslooft met kerst, zit je daar als een halve autist met je bakkie rijst met kip en brocolli. Ieder z'n ding natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Als je toegeeft en daarna weer met een 'maar' komt, dan klopt er iets niet in je zin. Je geeft toe of niet, niet halve bak.

Feit dat je het topic aanmaakt zegt dat je al moeite hebt met die knop uitzetten. Dan is kerst en o/n een uitgelezen kans om niet halve bak toe te geven, maar een keer 'echt' zonder remmen te genieten.

Ik geniet daarentegen weer teveel en sta de zelfgemaakte oliebollen (altijd teveel) nog 3 dagen later weg te werken omdat het anders 'zonde' is. Ik kom daardoor wel met leuke lange wandeling voorstellen in die dagen erna. Nog steeds 100% genieten, maar het er deels ook afwandelen. :D
Ik bedoel "ik ga genieten" die dag met Familie. En zeker van m'n "off Meals" die dag. Maar ik bedoel dat ik me niet de hele dag laat gaan met eten etc .
 
Ik bedoel "ik ga genieten" die dag met Familie. En zeker van m'n "off Meals" die dag. Maar ik bedoel dat ik me niet de hele dag laat gaan met eten etc .
Fair enough, mogelijk een gemiste kans. Houdt het wel interessant, want dan komen er nog meer van dit soort topics in de toekomst :D
 
Ik heb nog nooit een dag kcals geteld en ben freaking beast en sta op 3,12% vet dus stel je niet zo aan en vreet gewoon waar je zin in hebt gr
 
Ik heb nog nooit een dag kcals geteld en ben freaking beast en sta op 3,12% vet dus stel je niet zo aan en vreet gewoon waar je zin in hebt gr
Kerstpakket bij de dealert al gehaald?
 
Ik bedoel "ik ga genieten" die dag met Familie. En zeker van m'n "off Meals" die dag. Maar ik bedoel dat ik me niet de hele dag laat gaan met eten etc .

Waarom is een dagje ff niets tellen en eten waar je zin in hebt zo erg dan?

Serieus, je moet echt eens met iemand gaan praten.
 
Waarom is een dagje ff niets tellen en eten waar je zin in hebt zo erg dan?

Serieus, je moet echt eens met iemand gaan praten.
^^^^^^
De stress met al dat tracken en niet teveel eten fuckt je meer op dan het teveel eten zelf
 
Gast 1737 denk dat ik het ook serieus ga nemen dit jaar.

Mijn voedingschema voor de feestdagen op 10.000kcals zetten en alles mooi tracken met de MyFitnessPal app.

#dedicated
 
Van die feestsuiker?
Screenshot_20211206-181325_WhatsApp.jpg
 
Back
Naar boven