MuscleMeat

Kerstmis/nieuwjaar

Bezoekers in dit topic

gezeik-cheteau.gif
 
Hoe ga je het aanpakken moet de feestdagen?

Dag niet tracken en eten waar je goesting in heb? Of wat minder eten om in de avond aan feesttafel aan te schuiven.
..
Ik zelf moet werken tot 17u00 waarschijnlijk gewoon mee eten met familie maar met mate.
Nieuwjaar is niks speciaals voor mij.. dus hier doen we dan ook niks.

Benieuwd hoe jullie het doen met deze dagen 😌
Geen schema deze dagen. Lekker eten samen met familie.
 
Ik bedoel "ik ga genieten" die dag met Familie. En zeker van m'n "off Meals" die dag. Maar ik bedoel dat ik me niet de hele dag laat gaan met eten etc .
Realistisch gezien kan je het makkelijk hebben en ben je wel next level obsessief hierin.
 
Gast 1737 denk dat ik het ook serieus ga nemen dit jaar.

Mijn voedingschema voor de feestdagen op 10.000kcals zetten en alles mooi tracken met de MyFitnessPal app.

#dedicated

Veel te krap dat kcal budget. Tenzij je een meisje van 48 kilogram bent echt verdubbelen naar 20k kcals.
Met twee flesjes wijn en wat kerststol zit er er zo aan. Kan toch niet de bedoeling zijn dat je het daarbij laat?
 
Veel te krap dat kcal budget. Tenzij je een meisje van 48 kilogram bent echt verdubbelen naar 20k kcals.
Met twee flesjes wijn en wat kerststol zit er er zo aan. Kan toch niet de bedoeling zijn dat je het daarbij laat?
Jawel, dit jaar is het echt serieus!

Edit: zal wel met IF zijn.
 
Wat een BS; ik bulk gewoon van september tot december; dan wordt ik een beetje vettiger en daarna cut ik 2/4 weken in de maand januari. Daarna weer doorgaan met de bulk tot april mei en daarna de fatties losen en laatste 6 weekjes vlak voor de zomer een heftige cut op anaVar
 
Wat een BS; ik bulk gewoon van september tot december; dan wordt ik een beetje vettiger en daarna cut ik 2/4 weken in de maand januari. Daarna weer doorgaan met de bulk tot april mei en daarna de fatties losen en laatste 6 weekjes vlak voor de zomer een heftige cut op anaVar

een beetje vettiger :roflol:
 
Back
Naar boven