MuscleMeat

Ketamine slecht voor spieren?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JonkoMan

Cool Novice
Lid geworden
26 jul 2011
Berichten
137
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
Hallo allen,

Ik weet dat stimulanten als coke, mdma, speed slecht zijn voor de spieren

Alcohol en roken zijn dit ook.

Daarom doet iemand die ik ken deze dingen niet.

Over ketamine kan ik echter zeer weinig vinden. Iemand die ik ken traint en let op zijn voeding hij boekt goede constante resultaten maar neemt 2x per maand een beetje(max 0.5 gram ketamine) hij merkt dat er geen kater is en de eetlust en slaap ook niet veranderen.

Stel er is bewijs dat het niet ten goede is voor spieropbouw zal hij ermee stoppen.

Weet iemand of het slecht is voor de spieren?

Veel dank.
 
Geen één drugs zal bevorderend zijn voor de spieren (al verschillen meningen daar over met ghb).
Ketamine zal i.v.t alle andere drugs (beide psychedelica) bijna geen invloed hebben op de spieren. Wel kan overmatig gebruik leiden tot een vit B12 te kort om het zo uit m'n hoofd te zeggen.

Waarom doet hij geen ghb? Prima alcohol-vervanger met minimale negatieve invloed op de spieren. Wel erg verslavend en lastig te doseren (met een medicijnenspuit tot 10ML niet).
 
Bedankt voor de reactie. Of het bevorderend zou zijn ging ik al niet van uit. Maar of het ook meteen een negatieve invloed heeft vraag ik mij af...

Wat betreft ghb... idd erg verslavend en mogelijk gevaarlijk. Ketamine daarentegen vooral bij lage doseringen geloof ik verder ongevaarlijk (hij gaat nooit in een diepe k-hole).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven