MuscleMeat

Keto + Calistenics on Steroids ( Test_E + Anavar ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lexxuss

Novice
Lid geworden
15 jun 2021
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Ik train sinds mijn 18e in de gym en heb nu +- 8 jaar ervaring met traning en voeding, maar zit al zo'n 4 jaar op hetzelfde niveau.
Ik volg een ketogeen dieet, ik merk dat dit voor mij het beste werkt om mijn voeding onder controle te houden (ik eet snel te veel).
Sinds de lockdown train ik niet meer in de gym maar op lichaams gewicht in callisthenics parkjes en dit bevalt mij er goed.
Ik kan niet veel vinden over progressie van callisthenics met een kuur dus het lijkt me interessant om dit bij te houden op dit forum.

Ik ga deze week mijn eerste kuur beginnen. Ik heb 200 pillen Anavar besteld (10 mg/stk) en 10 ml Testosteron Enanthate (250 mg/l). Zodra mijn gear binnen is begin ik ( morgen of overmorgen moet het binnen zijn).
Mijn idee was om de eerste 6 weken 20 tot 40 mg Anavar per dag te nemen (2x per dag), 10 weken testosteron 250 mg Test per week (1 x per week spuiten). Ik zal hier op mijn progress bij houden. Nakuur 2 weken nolvadex 20 mg/dag.

Week | soort | Dosis
1-6 | Anavar | 20 of 40 mg / dag
1-10. | Test-E | 250 mg / week
11-12. | Nolvadex | 20 mg / dag

Edit: PCT 2 weken na laatste test injectie
12-14. | Nolvadex | 20 mg / dag

Stats:
Leeftijd: 26
Evaring: 8 jaar
Vetpercentage 10.6 %.
Gewicht: 81 kg
Lengte: 1.82 m

Before.png
 
Laatst bewerkt:
Ik train sinds mijn 18e in de gym en heb nu +- 8 jaar ervaring met traning en voeding, maar zit al zo'n 4 jaar op hetzelfde niveau.
Ik volg een ketogeen dieet, ik merk dat dit voor mij het beste werkt om mijn voeding onder controle te houden (ik eet snel te veel).
Sinds de lockdown train ik niet meer in de gym maar op lichaams gewicht in callisthenics parkjes en dit bevalt mij er goed.
Ik kan niet veel vinden over progressie van callisthenics met een kuur dus het lijkt me interessant om dit bij te houden op dit forum.

Ik ga deze week mijn eerste kuur beginnen. Ik heb 200 pillen Anavar besteld (10 mg/stk) en 10 ml Testosteron Enanthate (250 mg/l). Zodra mijn gear binnen is begin ik ( morgen of overmorgen moet het binnen zijn).
Mijn idee was om de eerste 6 weken 20 tot 40 mg Anavar per dag te nemen (2x per dag), 10 weken testosteron 250 mg Test per week (1 x per week spuiten). Ik zal hier op mijn progress bij houden. Nakuur 2 weken nolvadex 20 mg/dag.

Week | soort | Dosis
1-6 | Anavar | 20 of 40 mg / dag
1-10. | Test-E | 250 mg / week
11-12. | Nolvadex | 20 mg / dag

Stats:
Leeftijd: 26
Evaring: 8 jaar
Vetpercentage: +- 15% (niet opgemeten, schatting vs foto's van anderen)
Gewicht: 81 kg
Lengte: 1.82 m

Bekijk bijlage 530132
Waarom maar 10 weken test E?
 
Waarom maar 10 weken test E?
Dit zie ik vaak als recommendation. Hoe langer de kuur hoe groter de kans op bijwerkingen. Raad je langer aan, en waarom?
 
Allereerst duurt het even voordat Test E opkomt, gezien het je eerste kuur is lijkt me dat je er zoveel mogelijk uit wilt halen. 10 weken kan prima maar ik zou zelf 12-14 weken doen.

Ik zou die anavar er uit laten, je kan beter starten met 1 compound zodat je weet hoe je lichaam daarop reageert.

Ook geef je aan al 4 jaar geen progressie te maken, dan doe je toch iets fout qua trainen of voeding lijkt mij en lijkt AAS mij niet de oplossing.

Ook zou ik pas vanaf een lager vetpercentage kuren en ben wel benieuwd wat voor progressive overload je toe gaat passen als je eenmaal aan het kuren bent.

Heb je je bloedwaardes laten onderzoeken?

En volgens mij moet je eerst 2 weken wachten
na je kuur voor je een nakuur (PCT) doet

Maar dat kunnen de kuurders hier je misschien beter in detail vertellen
 
Ik weet niks van kuren, maar wel wat van keto. Ik denk dat je tijdens een kuur maar 1 doel moet hebben en dat is groeien.
Keto is er juist helemaal op gericht om niet te veel te groeien en lijkt mij voor tijdens de kuur niet echt geschikt.
 
Ik weet niks van kuren, maar wel wat van keto. Ik denk dat je tijdens een kuur maar 1 doel moet hebben en dat is groeien.
Keto is er juist helemaal op gericht om niet te veel te groeien en lijkt mij voor tijdens de kuur niet echt geschikt.
Voor zover ik weet moet ik genoeg eiwitten en calorieen binnen krijgen om te groeien. Mijn eiwitten krijg is zat binnen en de rest vul ik aan met vetten en groente. Volgensmij maakt het niet uit of ik mijn energie uit vetten of carbs haal om te groeien. De reden dat ik keto/lowcarb eet is omdat ik merk dat ik een meer verzadigd gevoel krijg van vetten dan carbs. Als ik veel carb eet heb ik na een half uur eten weer honger.
 
Maar je gaat sowieso kuren of niet, gezien je alles al in huis hebt
 
Nee precies, eerst 2 weken wachten voor de Test is afgebroken voordat ik aan PCT begin
 
Voor zover ik weet moet ik genoeg eiwitten en calorieen binnen krijgen om te groeien. Mijn eiwitten krijg is zat binnen en de rest vul ik aan met vetten en groente. Volgensmij maakt het niet uit of ik mijn energie uit vetten of carbs haal om te groeien. De reden dat ik keto/lowcarb eet is omdat ik merk dat ik een meer verzadigd gevoel krijg van vetten dan carbs. Als ik veel carb eet heb ik na een half uur eten weer honger.
Insuline is een hele grote toevoeging om te groeien, en als jij die nu door dieet al erg laag houdt zal het groeien minder goed gaan dan met insuline. (door het eten van carbs)
Ik denk dat je met een normaal dieet er veel meer uit gaat halen. Na je kuur lekker weer keto gaan doen om het extra beetje vet er weer af te krijgen.
 
Insuline is een hele grote toevoeging om te groeien, en als jij die nu door dieet al erg laag houdt zal het groeien minder goed gaan dan met insuline. (door het eten van carbs)
Ik denk dat je met een normaal dieet er veel meer uit gaat halen. Na je kuur lekker weer keto gaan doen om het extra beetje vet er weer af te krijgen.
Thanks, ik zal het overwegen
 
Je hebt al een prima fysiek.
Beter uitfiegelieren waarom je de laatste 4 jaar niet vooruit bent gegaan. Wat zegt je logboek ?
En ... niet iedereen krijgt een beter fysiek van een kuur. O' ja, vergeet je benen niet.
 
Je hebt al een prima fysiek.
Beter uitfiegelieren waarom je de laatste 4 jaar niet vooruit bent gegaan. Wat zegt je logboek ?
En ... niet iedereen krijgt een beter fysiek van een kuur. O' ja, vergeet je benen niet.
Ik denk dat recreationeel drugs en alcohol gebruik hier de oorzaak van was
 
Eerste test inject gezet en anavar ingenomen. Scheet een beetje in mn broek om zelf die naald te zetten maar het stelt echt geen reet voor xD
 
Dan zou ik zeggen succes, ik had het niet gedaan in jouw positie maar ik ben benieuwd wat het je gaat brengen

Ohja en ik zou dat van die PCT toch even goed opzoeken
Je moet nooit een pct direct na je kuur doen iir
Raad je aan om week 1 te frontloaden met een dubbele dosis? Werkt dat echt of verspil ik daarmee een shot en kan ik beter een week of 2 langer kuren
 
Raad je aan om week 1 te frontloaden met een dubbele dosis? Werkt dat echt of verspil ik daarmee een shot en kan ik beter een week of 2 langer kuren
Zou niet frontloaden
 
Net mijn vetpercentage (10.6 %) op laten meten met InBody scan, betrouwbaarheid van 98% ten opzichte van de medische 'gouden'standaard.
Ik schatte mijzelf op 15% vooral op basis van zichtbaarheid van mn buikspieren. Zat er flink naast, maar blijkbaar moet ik mijn abs een stuk harder trainen!
 
Net mijn vetpercentage (10.6 %) op laten meten met InBody scan, betrouwbaarheid van 98% ten opzichte van de medische 'gouden'standaard.
Ik schatte mijzelf op 15% vooral op basis van zichtbaarheid van mn buikspieren. Zat er flink naast, maar blijkbaar moet ik mijn abs een stuk harder trainen!
Inbody scan +3% is mijn norm meestal
Die dingen zijn totaal niet accuraat
Drink maar eens een liter water en ga er dan nog een keer op staan
Instant +1kg spiermassa en -1kg vet
 
Inbody scan +3% is mijn norm meestal
Die dingen zijn totaal niet accuraat
Drink maar eens een liter water en ga er dan nog een keer op staan
Instant +1kg spiermassa en -1kg vet
Goed om te weten, binnenkort maar eens een testje inplannen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven