MuscleMeat

keto en verkoudheid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

oldy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
263
Waardering
0
Ben net als xerxes ook sinds gisteren verkouden. Klote is dat ik net met keto ben begonnen. Veel vet eten is dan niet iets waar je zin in hebt. Zet het toch maar door, of is het beter om toch dan maar de koohydraten te eten nu en te stoppen met keto?

Ps. las op BB.com over het aantal kcals bij keto en in een thread gaven ze aan je lichaamsgewicht in pond * 10 = aantal kcals te eten. Na het bulken en ong. 4000 kcal gegeten te hebben is 1600 kcals wel erg weinig! Heb erg veel honger overdag, is dit wel goed?
 
He oldy !!!

1600 kcal zo he dat is wel errug weinig vooral als je er ook nog bij moet trainen dan heb je helemaal geen puf meer lijkt me.

Maar ik weet niet zoveel van keto af dus misschien hoort het wel zo.

Succes ermee
 
He buddy M@k@vElI,

Heb het idee dat mijn honger nu iets minder begint te worden, hoort ook zo als je in ketose bent. Wellicht ook de gedachte weer van die vette shit te moeten eten.... heb dat nooit veel gedaan.

Gisteren helaas niet getraind, voelde me te klote. Moet toch vandaag en/of morgen zwaar trainen om de glycogeen voorraden leeg te maken. Wellicht wat extra ECA voor de energieboost??

Kijk uit naar het carb-loading weekend!! Kan dan ook fruit eten, iets wat ik altijd veel doe als ik ziek ben. Nu dan maar bakken met vitaminen slikken, maar is toch niet het zelfde.
 
Hoe het met verkoudheid zit, weet ik niet, beterschap iig, idd bakken vitamines slikken moet dan maar he! ;)

Maar dat je je duf en lusteloos voelt, kan de eerste 2 weken ook komen doordat je hersenen nog moeten wennen. Ze hebben het liefst glucose en zijn eerst nog niet gewend aan ketonen als brandstof. Dat kan tot 2 weken duren, daarna ben je (geestelijk) weer zo fit en alert als altijd.

En idd, 1600 kcal lijkt me ook wat weinig. Wat is je energieverbruik? Als je op 80% zit, zul je met een ketodieet al veel verliezen, omdat je zeer specifiek vet verbrandt.

Succes!
 
He Home-boy Oldy !

Ik weet nog dat er een artikel over 'cutting ging over een gozer 'derek' Ik weet alleen niet of die ook aan de keto was ik geloof het wel.

Hier is de link: http://www.teenbodybuilding.com/derekcomp.htm

Succes Oldy nog ff volhouden het is bijna weekend !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven